XXL Nutrition

Van 110 naar 70kg

Bezoekers in dit topic

D-Cicco

Cool Novice
Lid geworden
27 jan 2020
Berichten
45
Waardering
38
Lengte
1m83
Massa
75kg
Vetpercentage
15%
Hallo Allen,

Hierbij een klein stukje van mijn verhaal.
Ben altijd moddervet geweest, onregelmatig slapen, veel gamen, feesten, last van depressiviteit etc.
Door een operatie aan mijn rug een half jaar in een rolstoel gezeten en daardoor in een zware dip terecht gekomen. Hierdoor kwam ik nog eens 20 kg bij.
Op mijn zwaarst woog ik 110kg, heb hier helaas geen foto van maar op onderstaande foto zit ik sws over de 100.

Een paar maanden na mijn herstel ging de knop om, er moest iets veranderen. Ik ben toen gestart me te verdiepen in gezonde voeding, sport en Intermittent Fasting. Na een dik jaar bloed zweet en tranen, 40kg verloren en het resultaat geboekt dat op de foto hieronder te zien is. Ik zal nog altijd op een VP van rond de 18/20 zitten schat ik zo? Maar ben toch wel trots op het resultaat dat ik de afgelopen maanden geboekt heb.

Mijn vraag aan jullie, nu verder cutten of beginnen met bulken? Ik zou nu graag verder willen bouwen en eindelijk eens van het stereotype vetklep willen promoveren naar een goed athletisch figuur.

Heb het kort maar krachtig verwoord maar uiteraard gaat dit verhaal een stukje verder en heeft het mij flink wat energie gekost haha!

Bedankt voor het lezen!
InFrame_1556190157375.jpg
 
Laatst bewerkt:
Lekkere progressie! Tof om te zien dat die knop om is gegaan en je al zo’n resultaat geboekt hebt. Ik schat overigens je vet% eerder lager, een 15-16%.

Als ik in jouw schoenen zou staan zou ik een beetje “clean” bulken. Op dagen dat je niet traint bijv op onderhoud gaan eten en wanneer je wel traint een 200-400 kcal boven onderhoud. Dit werkte voor mij eerder goed, maar hé... Het blijft trial and error... Proberen en bijstellen, kijken wat voor jou het beste werkt!

Keep on going!!
 
Minder zelfs denk dat je rond de 13% zit. BTW wel netjes geen loshangende vel etc goed gedaan.
 
Top prestatie :thumb:.

Ik zou eerst nog een beetje door cutten tot 10-11%(op 't oog) en daarna doen wat TheDuck zegt.
 
Wauwwww, super knap gedaan zeg! :D
Misschien is het nu wel de tijd om te gaan bulken inderdaad. Gewoon rustig aan, beetje bij beetje je voeding omhoogzetten, afhankelijk van de resultaten.
Ik zou in ieder geval niet full loco gaan en allerlei rotzooi gaan eten. Dat zou zonde zijn van dit geweldige resultaat!
 
Minder zelfs denk dat je rond de 13% zit. BTW wel netjes geen loshangende vel etc goed gedaan.
Twijfelde zelf ook al een beetje door z’n arm, die lijkt een stuk droger inderdaad. Blijft echter lastig te zeggen zo met 1 foto met deze belichting.
 
Ik zou in ieder geval niet full loco gaan en allerlei rotzooi gaan eten. Dat zou zonde zijn van dit geweldige resultaat!

Thnx voor de positieve reacties!
Rotzooi eten doe ik al maanden niet meer en zal ik ook niet meer gaan doen. :) ik ga proberen nu wat meer massa te pakken de komende 3 maanden en dan wellicht maar zomer toe weer cutten aangezien ik flink wat kracht ben verloren door het steeds maar weer bezig zijn met kilo's kwijt raken. Wordt tijd dat ik weer wat kracht progressie zie in de gym. Ik blijf namelijk IF toepassen aangezien ik mij hier erg prettig bij voel en ook mooie resultaten mee heb geboekt.
 
Twijfelde zelf ook al een beetje door z’n arm, die lijkt een stuk droger inderdaad. Blijft echter lastig te zeggen zo met 1 foto met deze belichting.

Haha, belichting is altijd key he ;) geeft net wat meer zelfvertrouwen. Heb hier een paar foto's van de laatste paar weken zie je wellicht een heel klein beetje verschil bij de laatste twee foto's ten opzichte van de eerste twee.
InFrame_1580296894378.jpg


Dus wat zal het zijn tussen de 14 en 16? max
 
Denk toch dat 15 echt wel de max zou zijn, eerder 13-14 zoals Col_inc al zei. Ben wel benieuwd wat er uit een 7 punts meting zou komen :)
 
Super knappe prestatie man, chapeau!!!

Ik schat dat jij max op 15% zit.
Misschien nog eventjes doorzetten en dan clean bulk?
 
de meeste tips zijn al gegeven.

Wil wel even zeggen chapeau! goed bezig
 
Thnx, super fijn om te horen allemaal! Ik zal over een tijdje weer een update posten :D
 
Sowhé, zware respect voor je prestatie!
 
Back
Naar boven