Zoo.. dat is weer een tijdje geleden dat ik hier wat heb gepost!
Echter niet stil gezeten! nog steeds 6x per week in de fitness te vinden.. echter nog steeds last van mijn schouder.. Deze blessure heb ik nou al bijna 4 jaar. Behoorlijk demotiverend/irritant.
Gewicht is laatste tijd constant gebleven, wel flink getraind en volgensmij ook nog wat massa kunnen pakken. 6 weken geleden begonnen met cutten.. wil 'r van de zomer strak op staan. Onderhoud ligt rond de 3100 kcal en cut nou rond de 2400. Zit dus rond de 700 kcal onder onderhoud.. wat sommige misschien best veel vinden. Echter ligt mijn vet percentage nog rond de 25%.. dus zo'n groot verschil kan nog wel.. zat vetten om aan te spreken. Ik houd 't echter wel goed in de gaten.
6 weken geleden dus begonnen met cutten, elektronisch meting gaf aan 3 kg vet eraf en 1 kg spier erbij. Ik weet dat dit onmogelijk is en dat dit wel heel optimistisch is. Echter meet ik nu elektronisch in de sportschool, met caliper is nu nog niet nodig want zit nog hoog in bodyfat. Ik maak wel 1 per 2 weken een foto in de spiegel en hou 't goed in de gaten (dat ik geen massa verlies). Merk nu al dat ik afgelopen 6 weken droger ben geworden. Hoop er toch nog wel 10 kg (vet) af te krijgen voor de zomer.
Zal nu wat vaker proberen te loggen. Dit zullen geen trainingsschema's en dergelijke zijn, maar eerder updates over hoe 't gaat. En in een later stadium waarschijnlijk ook nog foto's.