Fitness Seller

van 27% naar 13-15%!

Eerste foto is van 3 mei, aangespannen foto is van eergisteren. Voelt wel alsof het vet er de laatste dagen af vliegt.

Kijk daar hebben we meer aan! En ik blijf erbij dat dit geen 28% is maar eerder hoog in de 10 begin 20. Goed bezig iig kerel!!

Eens met fiezefur

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties.

Vroeger was ik vrij zwaar en had ik echt een hoog vetpercentage (35% ofzo), nu wil ik graag een keer naar het andere uiterste en een keer meedoen aan een wedstrijd, zou flexcup in december 2015 haalbaar zijn? Of is dit te kort dag?

Laatst bewerkt:
???People?

Ik ken er niets van, maar dat lijkt mij idd té vlug.
Je armen zijn huge (omtrek?) maar je gaat wss wel wat last hebben van overtollige huid aan je buik dat nog moet bijtrekken en dat heeft tijd nodig.

Maar niets weerhoud je om je in te schrijven en mee te doen, de begeleiding die je krijgt, heb je dan toch al gehad en kan alleen maar helpen voor het jaar daarna.

Ik ken er niets van, maar dat lijkt mij idd té vlug.
Je armen zijn huge (omtrek?) maar je gaat wss wel wat last hebben van overtollige huid aan je buik dat nog moet bijtrekken en dat heeft tijd nodig.

Maar niets weerhoud je om je in te schrijven en mee te doen, de begeleiding die je krijgt, heb je dan toch al gehad en kan alleen maar helpen voor het jaar daarna.

Armen zijn 41 cm, benen 63. Ik schrijf me sws niet in voor de begeleiding. Heb sinds één maand een coach/begeleider.

Wat betreft overtollig huid: tsja, daar ben ik altijd het bangst voor geweest.. tot nu toe valt het volgensmij wel mee. Echter hoop ik dat het wel meevalt wat ik overhoud.. Ik ben pas 21, het kan toch ngo wel bijtrekken op deze leeftijd?

41 cm... opgespannen, met pomp?

Huid zal wel bijtrekken idd, maar 7 maanden lijkt mij wat vlug

Geen ervaring mee though... dus ik kan enkel maar gokken

41 cm... opgespannen, met pomp?

Huid zal wel bijtrekken idd, maar 7 maanden lijkt mij wat vlug

Geen ervaring mee though... dus ik kan enkel maar gokken

41 cm aangespannen zonder pomp,

Hoop dat de huid bijtrekt.. anders baal ik flink :). Maar dat is een zorg voor later

84,7 kg gisterochtend, kilo eraf. Gisteren een flinke cheat gehad, vanmorgen 86,6 ;p. Zal komende week wel stabiliseren. Hoop eind van de week rond de 84 te zitten.

Afgelopen zondagmorgen: 83,8 kg! Lijkt er wel af te vliegen :). Afgelopen weekend, weekendje weggeweest naar Groningen en zondagavond niet gecheat. Vanavond na de training dus weer x goed cheaten:

Flink wat pannenkoeken met Nutella en een pot Ben en Jerry's :D

Lekker, nom nom nom

Tijd voor wat updatepics. 1 foto bijgevoegd van vroeger.. ofja, vorige jaar april. (let niet op poses..)

20140307_230150.jpg

2015-05-23 10.08.20.jpg

2015-05-23 10.08.34.jpg

2015-05-23 10.08.49.jpg

t*ring mooie progress man doe je goed.

Lijkt me wel een mooi doel.

We gaan er gewoon voor :). Vorige week voor het eerst in lange tijd geen gewichtafname. Ben inmiddels begonnen met carb-cyclen om het lichaam even een nieuwe impuls te geven.

In, Bram goeie progressie man!

Diepe respect voor de behaalde resultaten.

Terug
Naar boven