Bram2121
Cool Novice
- Waardering
- 77
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 18%
2 weken geleden op 83,8. Vorige week 84.3 (wel de dag ervoor een bbq gehad, toen ook nog best clean gegeten). Echter viel het toch wat tegen want de dag voor de bbq woog ik ook gewoon rond de 84.2... geen weightdrop. Deze week gaan carbcyclen om lichaam even weer een boost te geven (merkte dat het nodig was). En woog gisteren 82,5! Mooie drop dus! Zit waarschijnlijk ook nog wat bij van die week ervoor.. kan goed dat ik toen net wat meer vocht vast hield waardoor op de weegschaal geen resultaat waarneembaar was.
Gisteren geoefend voor de kennedymars: 38 km gelopen! Bij de kennedymars moet je er 80 lopen.. ik loop vandaag al behoorlijk mank
. Valt toch tegen zoiets ;p. Deze week ga ik gewoon door met carbcyclen, ben benieuwd wat het resultaat is deze zondag.
Gisteren geoefend voor de kennedymars: 38 km gelopen! Bij de kennedymars moet je er 80 lopen.. ik loop vandaag al behoorlijk mank
. Valt toch tegen zoiets ;p. Deze week ga ik gewoon door met carbcyclen, ben benieuwd wat het resultaat is deze zondag.