AndroidHealthClinic

van 27% naar 13-15%!

• Topic Starter Topic Starter
2 weken geleden op 83,8. Vorige week 84.3 (wel de dag ervoor een bbq gehad, toen ook nog best clean gegeten). Echter viel het toch wat tegen want de dag voor de bbq woog ik ook gewoon rond de 84.2... geen weightdrop. Deze week gaan carbcyclen om lichaam even weer een boost te geven (merkte dat het nodig was). En woog gisteren 82,5! Mooie drop dus! Zit waarschijnlijk ook nog wat bij van die week ervoor.. kan goed dat ik toen net wat meer vocht vast hield waardoor op de weegschaal geen resultaat waarneembaar was.

Gisteren geoefend voor de kennedymars: 38 km gelopen! Bij de kennedymars moet je er 80 lopen.. ik loop vandaag al behoorlijk mank :). Valt toch tegen zoiets ;p. Deze week ga ik gewoon door met carbcyclen, ben benieuwd wat het resultaat is deze zondag.

Ik ken mensen die een mars gingen lopen..... Nooit meer wat van gehoord.

Ik ken mensen die een mars gingen lopen..... Nooit meer wat van gehoord.

Haha, van mij wel! uitgelopen :)

Kleine update: zoals jullie weten ben ik uit de forum contest gestapt, kwam niet op het juiste moment en had veel last van mijn nek/schoudersblessure.. momenteel gaat het erg goed en heb ik hier weinig last van. Ik weeg momenteel 85.3 kg. Heb de afgelopen 3 maanden nadruk gelegd op de beentjes. Komende 3 maanden (tot begin december) wil ik gaan cutten tot iig -80. Zal af en toe hier een update posten. In de bijlage een foto van mijn poten op dit moment. Best tevreden over.. Nu het vet eraf en kijken hoe ze er bij staan! Train momenteel 6x per week en probeer op sommige dagen 's morgens wat cardio te doen op lege maag (met BCAA'S). Kan me nu wat meer focussen op voeding/training omdat de ''scriptiestress'' eraf is.. Heb namelijk met succes mijn opleiding Technische Bedrijfskunde afgerond.

2015-09-05 13.53.43.jpg

Hmm, eet momenteel rond de 2400 kcal terwijl mijn onderhoud rond de 2900-3000 ligt en ben de afgelopen 4-5 weken 2 kg aangekomen. Na elektrische vetpercentagemeting gaf die een stijging van het vet% aan. Echter merk ik aan de spiegel absoluut niet dat ik ''vetter'' word. Ik heb zelfs eerder het gevoel dat ik droger word en zet momenteel nog steeds PR's in de sportschool, dus krachtverlies heb ik ook niet.. vind 't maar raar, tegenstrijdige berichten/metingen.

Mooi log bram.
en echt respect voor wat je al behaald
ik blijf het log volgen

Uiteindelijk is wat je in de spiegel ziet toch het belangrijkst nietwaar? En daar komt bij dat elektronische metingen erg onbetrouwbaar zijn!

Hmm, eet momenteel rond de 2400 kcal terwijl mijn onderhoud rond de 2900-3000 ligt en ben de afgelopen 4-5 weken 2 kg aangekomen. Na elektrische vetpercentagemeting gaf die een stijging van het vet% aan. Echter merk ik aan de spiegel absoluut niet dat ik ''vetter'' word. Ik heb zelfs eerder het gevoel dat ik droger word en zet momenteel nog steeds PR's in de sportschool, dus krachtverlies heb ik ook niet.. vind 't maar raar, tegenstrijdige berichten/metingen.

Heb je een berekening gemaakt op je VVM? Want 2900-3000 kcal op een gewicht van 68 kg (83 kg - 18% als je stats kloppen) is ruim boven onderhoud óf je moet een enorme arbeidstoeslag hebben ivm zwaar werk.

Mooi log bram.
en echt respect voor wat je al behaald
ik blijf het log volgen

Dankje, leuk dat je me blijft volgen!

Uiteindelijk is wat je in de spiegel ziet toch het belangrijkst nietwaar? En daar komt bij dat elektronische metingen erg onbetrouwbaar zijn!

Ja, is zeker waar.. maar toch kan het soms wel frustrerend zijn :)

Heb je een berekening gemaakt op je VVM? Want 2900-3000 kcal op een gewicht van 68 kg (83 kg - 18% als je stats kloppen) is ruim boven onderhoud óf je moet een enorme arbeidstoeslag hebben ivm zwaar werk.

Train 6x per week en merk dat mijn onderhoud rond de 2900 kcal ligt. Echter ben ik 4 weken geleden afgestudeerd en beweeg ik overdag wat minder. Onderhoud ligt nu rond de 2600. Ik eet momenteel rond de 2200 kcal, en laatste tijd gaat het goed. Motivatie is hoog en de resultaten zijn goed. De bovenste 4 blokjes beginnen zelfs door te komen (wie had dat nog ooit gedacht...) Ik zal binnenkort wat updatepics plaatsen. Kracht gaat wel iets achteruit maar valt reuze mee!

Momenteel:
BP: 12x110 (laatste maand even wat meer herhalingen gepakt,)
SQ: 5x140 (loopt de laatste tijd niet lekker.. )
DL: 2x190/5x175 (zijn gangetje :))

Heb vorige week met succes gesolliciteerd (1e sollicitatie) en het was meteen bingo, 2 november begin ik bij mijn nieuwe werkgever. Doel is om door te cutten tot +/-11% vet. Dan wil ik kijken/evalueren hoe het er bij staat. In 2016 wil ik mee gaan doen aan wedstrijden om als het ware mijn transformatie compleet te maken. Bedankt voor de reacties/vragen etc.! Geeft me nog meer motivatie!

vergispinkje

Laatst bewerkt:
Gewicht momenteel weer rond de 85, gewicht neemt gestaag af.. track alles via myfitnesspall. Omdat ik nog zo'n 3 weken werkloos ben mik ik op rond de 2200 kcal. Vrij laag, maar zit overdag gewoon thuis en beweeg niet veel...

Kan je niet sporten op t moment?

Jawel, train gewoon 6x per week. Maar omdat ik verder niet zoveel beweeg ligt mijn onderhoud niet zo hoog.

leeft deze log nog? ben eigenlijk wel benieuwd naar de progressie..

leeft deze log nog? ben eigenlijk wel benieuwd naar de progressie..

Jazeker! Nieuwe Job dus weinig tijd om actief alles bij te houden! Wordt sindskort gecoacht door Jeffrey Reus Latour en wil (als alles veeloopt volgens plan) eind van dit jaar mijn eerste wedstrijd gaan draaien om mijn "transformatie" compleet te maken!

Dan moet je op <6% komen, dat is een hard verhaal als je nu nog op 18% zit. Tenminste, als je dit natty wilt doen. Maar goed, dat zal niet helemaal het plan zijn kan ik me voorstellen.

Dan moet je op <6% komen, dat is een hard verhaal als je nu nog op 18% zit. Tenminste, als je dit natty wilt doen. Maar goed, dat zal niet helemaal het plan zijn kan ik me voorstellen.

Bedankt voor je reactie Rob, ik weet niet op hoeveel % ik zit momenteel, ben daar niet zoveel mee bezig. Bovenste 4 absblokken komen wel al naar boven. Ik weet dat het zwaar en niet makkelijk ga worden maar heb altijd gezegd dat ik natty blijf. Mijn coach heeft gezegd dat het mogelijk is en ik ga het gewoon proberen. Als we erachter komen dat ik het niet ga halen kunnen de doelen bijgesteld worden.

Bedankt voor je reactie Rob, ik weet niet op hoeveel % ik zit momenteel, ben daar niet zoveel mee bezig. Bovenste 4 absblokken komen wel al naar boven. Ik weet dat het zwaar en niet makkelijk ga worden maar heb altijd gezegd dat ik natty blijf. Mijn coach heeft gezegd dat het mogelijk is en ik ga het gewoon proberen. Als we erachter komen dat ik het niet ga halen kunnen de doelen bijgesteld worden.

Anders kan je altijd nog Johnny Fernand inschakelen, met zijn gepattenteerde bulk-cardio formule. Whatever it takes.

Huidige shape:

2016-03-20 12.38.19.jpg

goeie aanleg voor armen! ook netjes als ik zie waar je vanafkomt (1e foto, rond 35% bf idd) Succes met je doelen!

Terug
Naar boven