XXL Nutrition

van 27% naar 13-15%!

Bezoekers in dit topic

Net resultaat neer gezet gozer! Keep up the good work! :)
 
Waar het eerst zo lekker ging loopt het nu even totaal niet.. heb mijn wedstrijddoel opzij gezet omdat ik besef dat dit nu te veel voor mij is, daarnaast vraag ik me af of ik het echt wil..

Op dit moment gaat 't allemaal heel moeizaam en het loopt alles behalve lekker.. bij de training gewoon 0 energie en het zijn allemaal halve trainingen, daarnaast ook niet super lekker in mijn vel.. Net alsof het lichaam even terugpruttelt na 4 jaar hard werken.. Zat natuurlijk wel laag qua kcal (carbcycling).

Ik ga nu een schema samenstellen zodat ik eerst weer wat meer energie en puf krijg, dus wat meer carbs.. en geen carbcycling. Even kijken wat dat doet..
 
jammer dat het ff wat minder gaat, even wat afstand nemen wellicht, weekje rust en lekker bijeten geen optie voor je?
wel je koppie recht houden he :cool:
 
jammer dat het ff wat minder gaat, even wat afstand nemen wellicht, weekje rust en lekker bijeten geen optie voor je?
wel je koppie recht houden he :cool:

Maak je maar geen zorgen, uiteindelijk kom ik hier sterker uit. Heb schema gemaakt met meer flexibiliteit en rond de 2100 kcal. Deed eerst 60 min cardio na training. Komende tijd even geen cardio na training aangezien ik wat meer rust wil nemen. Fiets wel elke dag 30 min heen en 30 min terug naar mijn werk. Voedingsschema bijgevoegd. 3x een maaltijd met of zoete aardapelpuree of eiermie of halve aardappeltjes. Net waar ik op dat moment zin in heb. Let niet op de bestandsnaam.. deze kan ik even niet wijzigen via telefoon.
 

Bijlagen

  • test.xlsx
    98,7 KB · Weergaven: 277
haha, nee nee geen zorgen over jou hoor, jij weet wel wat je doet:D
maarrr,
heb net ff je voedingsschema bekeken,
je zit toch wel erg laag in je kcal denk ik, 2100 (ondanks dat je aan het cuttten bent) en dan iedere dag een uur fietsen en ook nog je training erbij, dan komt je lichaam met jouw stats imo tekort, je activiteiten factor staat ook maar op 1.5, zou hier 1.7-1.8 van maken, en je vetjes zijn ook aan de lage kant, deze misschien wat uppen ten koste van je eiwitten, deze zitten hoog genoeg.
but its just a thought
 
Plannen zijn gewijzigd, heb nog even goed nagedacht en we gaan een twaalftal weken knallen! Heb een fotoshoot gepland voor begin November om mijn transformatie als het ware af te ronden en vast te leggen! Gewicht momenteel rond de 80.1
 
3 weken verder sinds laatst post en 4 weken niet gecheat: gewicht gedaald naar 76.3. Vetpercentage gaat voor mijn gevoel snel omlaag. Zijn steeds meer lijnen zichtbaar. Over 9 weken mijn final goal: De fotoshoot.
 
Awesome dit! Echt een bizarre transformatie.
Op naar die shoot!
 

Awesome dit! Echt een bizarre transformatie.
Op naar die shoot!

Dankjewel! Dat motiveert me alleen maar meer om door te zetten, zal binnenkort wat fotos plaatsen! 7% vet ofzo gaan we niet halen ofzo maar ik ga gewoon mijn best doen om er zo goed mogelijk bij te staan en mijn "transformatie" af te ronden. 12 november is het zover en 15 november vertrek ik 4 weken naar Amerika! Gewicht was vanmorgen 74.9 en vetpercentage zakt volgensmij ontzettend snel laatste weken. 5.5 week 100% clean gegeten en nog 7.5 week te gaan! Nu doorzetten :D
 
Hoe lang heb je over je totale transformatie gedaan?
 
Echt een mooie progressie.
het is denk ik ook een goed voorbeeld hoe je met doorzettings vermogen zo iets kan bereiken !

Respect
 
Voila: huidige shape:

20160925_134455.jpg
 
Wow! Respect! Super gedaan!
 
Afgelopen weekend 73.9. Heel goed dus. Echter besloten om vanaf deze week niet meer op de weegschaal te gaan staan aangezien ik merk dat ik er teveel mee bezig ben (ondanks dat het tot nu toe steeds positief is).

Eten momenteel rond de 1800 kcal: half uur fietsen naar het werk en half uur terug en dan nog 45 min stevig doorlopen in de sportschool (na kracht).
 
Beste wielen kerel!
 
Back
Naar boven