XXL Nutrition

Van anabolen wordt je dom!

Volgens onderstaand artikel is er onderzoek waaruit blijkt dat je van steroïden dom wordt. Zoals in de meeste artikelen gaan ze wel heel erg kort door de bocht met hun conclusies. Zo wordt er niks gezegd over de hoogte van de testosteronspiegel waarbij dit verschijnsel op zou treden en ook niks over de duur van de verhoogde spiegel. Ze kunnen het ook weer niet laten om er een of andere domme opmerking achteraan te plaatsen.

Los daarvan is het wel een interessante bevinding. Heb zelf het onderzoek nog niet gelezen, dus weet niet in hoeverre het überhaupt betrouwbaar is, maar het is op zich wel de moeite waard om ff nader te onderzoeken lijkt me.

Chemisch 2 Weekblad - Verdomd gespierd

dan ben jij een gebruiker want er staat een DT fout in je titel ;)

Hehe Eindelijk een stel onderzoekers die de waarheid durven zeggen.
Van anabolen word je zo dom als stro. Het probleem is dat je van anabolen ook zo groot en agressief wordt dat niemand nog kritiek durft te geven.

In feite zijn anabolen gebruikers de verborgen K*tMarokkanen van Nederland.

Ik wist het wel jij moslim

geprogrammeerde celdood? ach.. het zal allemaal best meevallen.. ik ben wel wat vergeetachtiger geworden.. ik bedoel.. ik onthoud nu dingen selectief :D

wat betreft toename in aggressie, ik denk dat dit idd indirect is.. mensen die groter en sterker zijn hebben meer zelfvertrouwen en schatten hun kansen beter in als ze hun bek open trekken in een conflict.. dan krijg je het 'wat zei je nou kleine ecto?' effect

als het gaat om prikkelbaarheid daarentegen zie ik wel een direct verband met gebruik van middelen als trenbolone en bv. oxymetholone, hier zal ook halotestin onder vallen maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.. hoe dat verder onderbouwd kan worden laat ik aan de beter ingelezen dbb'er over.

hahah lekka!! ben je al begonnen pik?

• Topic Starter Topic Starter
Volgens onderstaand artikel is er onderzoek waaruit blijkt dat je van steroïden dom word. Zoals in de meeste artikelen gaan ze wel heel erg kort door de bocht met hun conclusies. Zo wordt er niks gezegd over de hoogte van de testosteronspiegel waarbij dit verschijnsel op zou treden en ook niks over de duur van de verhoogde spiegel. Ze kunnen het ook weer niet laten om er een of andere domme opmerking achteraan te plaatsen.

Los daarvan is het wel een interessante bevinding. Heb zelf het onderzoek nog niet gelezen, dus weet niet in hoeverre het überhaupt betrouwbaar is, maar het is op zich wel de moeite waard om ff nader te onderzoeken lijkt me.

Chemisch 2 Weekblad - Verdomd gespierd

Niet waar! Ik maak nooit spelfouten ;)

En eerdaags ben jij aan de beurt,****er!:mad:

Dude, jij mag dan een kop groter zijn (ik ben 1,95m..... :eek: ), 60 kg zwaarder en 4 keer zo sterk. Je moet me wel eerst zien te vangen. Ik kan echt wel harder sprinten als jou. :D

Nou okay, even serieus dan. Even o.t. maar niet te lang.

Neen, van anabolen wordt je niet dommer. Althans ik geloof er geen reet van dat a.a.s. gebruik leidt tot een significante afname van je mentale capaciteiten. Wie heeft het onderzoek betaald? De Amerikaanse overheid? Dr. Phil?

Bovenstaande tekst was een test.
Als je een a.a.s. gebruiker bent en je begreep de bovenstaande tekst dan hoef je je geen zorgen te maken. Ik heb namelijk expres 2 (twee!) vijf-lettergreep woorden in de tekst verwerkt.

Als er nu speeksel uit je mondhoek druipt en je de drang voelt om kleine huisdieren levend op te eten dan is het misschien een beter om de volgende kuur wat uit te stellen.

hahahaha, lauw je bent echt lauw!!

van anabolen kun je niet spellen
wordT moet zonder t.. dus word je

• Topic Starter Topic Starter
Jongens jongens,

die spelfout heb ik uiteraard expres gemaakt om te kijken of jullie dat door zouden hebben! :rolleyes:

Bovenstaande onderzoek zegt niet zoveel, als je goed kijkt, zie je dat zelfs geen blootstelling aan testosteron al zorgt voor apoptose (geprogrammeerde celdood). Simpelweg door te leven verlies je al hersencellen (wel heel minimaal maar toch).

En dan valt nog te betwijfelen of je dommer wordt als je hersencellen verliest aangezien je er een hoop niet eens schijnt te gebruiken :rolleyes:

Ik ben nog nooit zo slim geweest! Anabolen voor het leven!

Vele zijn al dom voordat ze er uberhaupt aan beginnen!Anabolica zoals elke Bob de Bodybouwer weet zijn vnml ''eiwitspaarders''.
Heb ze gekent die na een blauwe maandag trainen hun portemonnee trokken voor een kuurtje.
Het werkt niet,ik merk er niets van bla bla.

Dat haalt je de koekoek als je ''A)En technisch niet goed traint en B) Verkeert cq onvoldoende eet aan je minium zit qua Koolhydraten/eiwit limiet.

Anabolica is geen titatovernaarpil als dat zo was konden we ons niet meer onderscheiden maar was het gros een Bodybuilder.

Ok, laatste waarschuwing: Vanaf nu on-topic of er gaat een slot op en wat waarschuwingen de deur uit..

In vitro blootstelling van hersencellen aan een overmaat testosteron leidt tot apoptose oftewel geprogrammeerde celdood. Dat schrijven onderzoekers van Yale Medical School in het Journal of Biological Chemistry.

Apoptose is een natuurlijk proces dat bedoeld is om versleten of beschadigde cellen op te ruimen. Als gezonde cellen er aan mee gaan doen, heb je een probleem.

De testosteronspiegel wordt onder meer opgedreven door het gebruik van steroïden. Het onderzoek zou dus kunnen verklaren waarom bodybuilders zo vaak agressief en suïcidaal gedrag vertonen. Die onaangename bijwerking van steroïden is allang bekend, maar tot nu toe was niet duidelijk hoe het kwam.

“De volgende keer dat een spierbonk in een sportwagen je snijdt op de snelweg, word dan niet boos maar haal even diep adem en bedenk dat hij er misschien niets aan kan doen”, aldus onderzoeksleider Barbara Ehrlich.

Gasten sporen niet!
Een in-vitro studie bewijst 0,0. Maar dan ook echt helemaal niks. Had mevr. Ehrlich kunnen weten wanneer ze een simpele google had gedaan op bewijslast van studies.

Het dikgedrukte stukje slaat de plank helemaal mis. Het tegendeel is waar. Namelijk dat is aangetoond dat er geen causaal verband is tussen testosteron en agressie.

Dus niet alleen de conclusie van haar studie is aandachttrekkerij, maar ook haar huiswerk heeft ze niet gedaan!!!

Terug
Naar boven