Fitness Seller

Van begin tot..?

Jefferson21

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
68kg
Hai,

Ik ben nieuw op het forum, en dat met een reden... ik wil eindelijk groot worden, in de zin van BREED.

Heeeeeel breed hoeft ook niet, maar gewoon een goed, gespierd lichaam. Jaren van opdrukken hebben niet veel opgeleverd, dus ik heb een paar dagen geleden wat supplementen besteld:

CEE en Whey weight gainer.

Hoe kan ik dit, in combinatie met thuis sporten het beste gebruiken met zo goed mogelijk resultaat?

Ik wil graag per maand een foto te kunnen maken met het resultaat.
Dit is mijn basis in mei 2010:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Alvast bedankt voor de info!

-Jefferson21

Vretuh

Goeie basis om mee te beginnen iig, lees ff de topics bovenaan in de voedings en trainingssectie voor de basisinformatie.

wat een geweldig advies wordt hier gegeven.
Ten eerste je hebt die supplementen nog niet nodig.
Probeer het eerst uit normale voeding te halen.
Lees de stickies, maak een trainingsschema.
Gewoon veel lezen op het forum, zal je al een heel stuk verder helpen.

wat heb je thuis dan van materiaal ter beschikking?
want zonder gewichten ga je ni ver geraken

Een weightgainer is zeker goed in het begin. Helemaal als je nog moet wennen aan de vele maaltijden op een dag.

Ik zou zoiezo meer materiaal aanschaffen of naar een sportschool staan. Eet 6 keer per dag een eiwit- en koolhydraatrijke maaltijd (1 maaltijd kan je bv weightgainer pakken). En beuken maar!

****ing goeie basis....

• Topic Starter Topic Starter
Allemaal bedankt voor de reacties!

6 maaltijden per dag, en dan nog eiwitrijk ook, ga ik zeker niet redden. Hopelijk kunnen die supplementen daarop inspelen.

Ik heb nu een halterbankje met een halterstang en losse halters:

-Ik train doe Benchpress met 50kg en die doe ik 2x12.
-Halters 8kg, daar doe ik wel wat dingen mee, maar heb er geen mooi schema voor.
-Veel opdrukken, maar dat heeft volgens mij niet veel zin.

Ik kan van een vriend zo'n hele installatie kopen met halterbankje, stang en zo'n stang die je naar beneden moet trekken (ben de naam kwijt :P).

Hiernaast doe ik aan hardlopen en ik weet nou niet of dit een goede combi is. Ik wil namelijk groter worden, in formaat en gewicht. Is het dan slim om voor de conditie te blijven hardlopen? (2x per week 10km in 50 minuten).

Graag jullie commentaar en eventueel tips :)!

Ik kan van een vriend zo'n hele installatie kopen met halterbankje, stang en zo'n stang die je naar beneden moet trekken (ben de naam kwijt :P).

Geef een betere beschrijving hiervan. Het klinkt iig als een powerrack met lat pulldown. Icm die stang en een bankje is dat een hele goede basis om op te beginnen met trainen.

Geef een betere beschrijving hiervan. Het klinkt iig als een powerrack met lat pulldown. Icm die stang en een bankje is dat een hele goede basis om op te beginnen met trainen.

Dat is het inderdaad, zo'n lat pull down, met gewichten aan de achterkant die je 'omhoog trekt'.

Opdrukken heeft je toch al iets borstspieren gelevert..
Nice basis:cool:

Stop met 10km te hardlopen als je echt wilt groeien. En ga naar een sportschool, das veel gemakkelijker dan alles in huis te moeten halen.

Als je toch thuis blijft trainen, koop een pull up bar en leer alles wat die n*gers in de speeltuin doen. Dan heb je wel een brede rug

Heb je nou een rechthoek tattoo op je schouder? ???

Als je toch thuis blijft trainen, koop een pull up bar en leer alles wat die n*gers in de speeltuin doen. Dan heb je wel een brede rug

Ja zo'n pull-up bar is denk ik wel ideaal, maar hoe bevestig je zo'n ding and waar koop ik zoiets? Ik heb vaak genoeg filmpjes gezien van gasten die zich optrokken en dat dat ding toen los schoot :p

Heb je nou een rechthoek tattoo op je schouder? ???

Bijna ;) Ik heb een jaar in de VS gewoond en heb daarom de staat Oregon op m'n arm laten tatoeëren :D

Top! Ik ren meteen naar de stad nu!

---------- Toegevoegd om 16:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:42 ----------

Of nee.. niet rennen natuurlijk ;)

Ga gewoon naar de gym.. Daar bereik je veel en veel meer thuis kan je wel wat oefeningen doen maar wil je serieus groeien ( Neem aan dat dit je bedoeling is te zien aan je supps ) Moet je tog egt in een gym zijn. Zo duur is het niet ik betaal voor onbeperkt 25 euries in de maand. Je moet er wat voor overhebben?

Klopt, de motivatie is bij mij momenteel sterk aanwezig, maar zodra ik me inschrijf bij een gym en een aantal keer ben geweest begin ik steeds met dagen uit te stellen totdat ik helemaal niet meer ga.

Ik hoop nu een maatje mee op fitness te krijgen, dat zal al veel helpen!

(Pull-up bar zit al in de deurpost trouwens ;)!)

Haha wat een prachtige basis man!
Ik hoop dat je gemotiveerd blijft met je eten en trainingswijze want je zou weliswaar HEEL groot kunnen worden. :)

Terug
Naar boven