Allemaal bedankt voor de reacties!
6 maaltijden per dag, en dan nog eiwitrijk ook, ga ik zeker niet redden. Hopelijk kunnen die supplementen daarop inspelen.
Supplementeren is beter dan niet eten, dus go ahead.
Ik heb nu een halterbankje met een halterstang en losse halters:
Daar kun je al een hele boel oefeningen mee doen, dus dat komt goed.
-Ik train doe Benchpress met 50kg en die doe ik 2x12.
2x12 reps bankdrukken is niet genoeg voor wat jij wilt doen.
-Halters 8kg, daar doe ik wel wat dingen mee, maar heb er geen mooi schema voor.
Kwestie van een schema te maken.
-Veel opdrukken, maar dat heeft volgens mij niet veel zin.
Opdrukken is een machtig goede oefening.
Het is alleen moeilijk om hem zwaarder te maken als je op een gegeven moment de reps wel heel makkelijk doet.
Ik kan van een vriend zo'n hele installatie kopen met halterbankje, stang en zo'n stang die je naar beneden moet trekken (ben de naam kwijt

).
Als je het geld heb, gelijk doen dan!
Hiernaast doe ik aan hardlopen en ik weet nou niet of dit een goede combi is. Ik wil namelijk groter worden, in formaat en gewicht. Is het dan slim om voor de conditie te blijven hardlopen? (2x per week 10km in 50 minuten).
Niemand zal het aanraden om te doen als je groter en breder wilt worden, maar als ik jou was zou ik het gewoon blijven doen.
Een goede conditie is een groot voordeel in je dagelijks leven, en ook tijdens je trainingen.
Het zou ook nog wel eens kunnen voorkomen dat je dikker wordt dan je nu bent, en dan heb ik het over vet natuurlijk.
Graag jullie commentaar en eventueel tips

!