- Waardering
- 2.046
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wangen spuiten?Ja oprecht zo denk ik ook en wangen kun je spuiten tegenwoordig 😁
ja beter idd stoppen en in haar waan laten, scheelt een hoop gezeur en verspilde energieMijn vriendin is ook nog steeds van mening dat plaatselijk vet weg te trainen is, ik ben maar gestopt met uitleggen dat dat niet kan."nee dat kan echt" zegt ze dan. "schat, zo werkt een lichaam niet....(uitleg)...." "nou, ik weet zeker dat het wel kan" Dan antwoord ik sarcastisch "Ja klopt, ik ook" en daarna ga ik door met leven.

Ja het is natuurlijk een deel van je vrouwelijkheid en ondanks dat verlies train ik te graag om het daar voor te laten. Maar wel benieuwd hoeveel mannen nog fanatiek zouden cutten als hun pik mee zou krimpen 😁Borsten schijnt bij veel vrouwen een heikel punt te zijn bij het trainen. En dat is erg begrijpelijk. Maar een afgetraind lichaam met wat inleveren op borsten. Ik had die trade gepakt. Maar is ook weer makkelijk praten vanuit mijn geslacht.
Het vrouwelijk lichaam heeft meer pracht en praal dan alleen tits n ass.
Mijn favoriete training, derde been😋Ja het is natuurlijk een deel van je vrouwelijkheid en ondanks dat verlies train ik te graag om het daar voor te laten. Maar wel benieuwd hoeveel mannen nog fanatiek zouden cutten als hun pik mee zou krimpen 😁
Maar nu eerst 1 dag weekend morgen 🤸♀️🤸♀️ iemand een super easy programma voor de laptop om muziek mee te downloaden voor in de auto? Iets richting limewire ben nl zo niet technisch met computers 😁
Nou moet ik toch ff reageren.Ja het is natuurlijk een deel van je vrouwelijkheid en ondanks dat verlies train ik te graag om het daar voor te laten. Maar wel benieuwd hoeveel mannen nog fanatiek zouden cutten als hun pik mee zou krimpen 😁
Maar nu eerst 1 dag weekend morgen 🤸♀️🤸♀️ iemand een super easy programma voor de laptop om muziek mee te downloaden voor in de auto? Iets richting limewire ben nl zo niet technisch met computers 😁

En onze piel is meer een groot bloedvat (uit verschillende vaten bestaand) en krimpt alleen in heel koud water.Nou moet ik toch ff reageren.
Ten eerste zijn kleine borsten ook sexy. En ja wij hebben het gemakkelijker. We weten dat 10% vet eraf, zeker 1 cm meer is
Dankbaar werk dat cutten.
Mooie billen en goede heup-taille verhouding is ook vrouwelijk, aantrekkelijk en sexy. Daar heb je zelf wel invloed op!Haha jullie zijn duidelijk in het voordeel 😉 maar gelukkig genoeg winst bij benen en billen en is er iig iets naast mijn mind nog jong en jeugdig 👌 @ happy met wat ik heb en wie ik ben
Ps: blij dat dat niet meekrimpt bij jullie. Ook weer zo lullig anders 😋
als je alles goed meetelt en afweegt dan gebruik je dat ding in volle glorie 5 min en dan is het wel klaar.Ja het is natuurlijk een deel van je vrouwelijkheid en ondanks dat verlies train ik te graag om het daar voor te laten. Maar wel benieuwd hoeveel mannen nog fanatiek zouden cutten als hun pik mee zou krimpen 😁

als je alles goed meetelt en afweegt dan gebruik je dat ding in volle glorie 5 min en dan is het wel klaar.
Dat is dan 24x60= 1440 min per dag minus 8x60=480 min slaap (8 uur is optimaal voor ons) en dan nog 4 of meer x30=120min eten en 90min trainen 30min cardio dan is er 1440-480-120-90= 750min over en daar gaan dan nog 8x60=480 min werk af. Dus 750-480=270 min over.
Concreet is die 5 min dan een 13,5 ste deel van je dag dat de lengte ertoe doet.
Lijkt mij verwaarloosbaar.![]()
En borsten die zie je altijd.
Ik noem het maar de versmelting van twee mensen die innig van elkaar houden.Vooral zorgen dat die 13.5ste deel van de dag de moeite waard is. Dat deel waarin je even vergeet wie je bent en wat je doet en dat je bestaat en tegelijk ten volste voelt dat je bestaat 😇
Vooral zorgen dat die 13.5cm deel van de dag de moeite waard is. Dat deel waarin je even vergeet wie je bent en wat je doet en dat je bestaat en tegelijk ten volste voelt dat je bestaat 😇

Maar wel benieuwd hoeveel mannen nog fanatiek zouden cutten als hun pik mee zou krimpen 😁
Netjes! Ik zie ook wat verschil, ga zo door💪🏽🤗Nou gisteren zoveel zin in chips dat ik een halve zak heb opgegeten en geruild voor een geplande cheatmeal in het weekend. Had vanmorgen benen op de planning staan maar daar had ik dus echt geen zin in 😁 dus 55 minuten loopband gepakt a 420 calorieën. Vanmorgen toch maar even snel een foto geschoten van de voorkant en voor nu echt wel heel tevreden en zie wel verschil met 2 weken terug.
![]()
Witte top 2 weken terug
![]()
Thnx! 🥰
In werkelijkheid wordt je pik alleen maar groter als je gaat cutten. Aangezien er dan minder in je laagje vet verstopt zit.Maar wel benieuwd hoeveel mannen nog fanatiek zouden cutten als hun pik mee zou krimpen 😁
Ga ik onthouden. Dating profiel aangepast = alleen reageren als je niet in een diepe cut zitIn werkelijkheid wordt je pik alleen maar groter als je gaat cutten. Aangezien er dan minder in je laagje vet verstopt zit.