XXL Nutrition

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ja.... en je doet het blijkbaar je hele leven al best goed. Denk dat 90% van de vrouwen een figuurtje als jou zou willen hebben dus als je consistent blijft sporten zit je de rest van je leven goed. Hou het leuk en hou het vol :thumb:
Lief dankjewel 😇 jij hebt mijn dag gemaakt!
blush blushing GIF

Er is helemaal niks mis met een vrouw die dikke spierballen heeft hoor.

Just saying.
Haha vind zelf dus een beetje wel mooi. Men mag zien dat ik mij iedere dag het zweet in de naad bikkel maar focus op buik strakker en benen dikker. Beetje deze richting maar wel weer benen iets minder(snel even een richting gegoogled). Eerst kijken wat ik met deze zgn cut ga krijgen en dan wellicht na de zomer bulken en dan weet cut ofzo. Geen verstand van dus tzt vraag ik juliie hier ofc.
Screenshot_20240611-191828_Chrome.jpg

Laatst bewerkt:
Haha vind zelf dus een beetje wel mooi. Men mag zien dat ik mij iedere dag het zweet in de naad bikkel maar focus op buik strakker en benen dikker. Beetje deze richting maar wel weer benen iets minder(snel even een richting gegoogled)
Screenshot_20240611-191828_Chrome.jpg
En dan ook gelijk zo'n foto, ziet er helemaal niet verkeerd uit....die benen zijn ook dikke prima als je 't mij vraagt.

En dan ook gelijk zo'n foto, ziet er helemaal niet verkeerd uit....die benen zijn ook dikke prima als je 't mij vraagt.
Haha leggen de lat hoog. Ja vind het dus ook een mooi plaatje maar weet niet of dat mooi is met mijn lengte snap je

• Like
Waarderingen: K82
Jij bent import!?? 😱

😂
Maar ach....ik ben een halfje/dubbeltje dus de helft van mijn DNA komt niet eens uit Twente 🤣🤣🤣
Laat staan uit Nederland 🤣

Boeit me waar je vandaan komt?
Zeker niet!

Dus Buttie, doe hennig an!

Maar ach....ik ben een halfje/dubbeltje dus de helft van mijn DNA komt niet eens uit Twente 🤣🤣🤣
Laat staan uit Nederland 🤣

Boeit me waar je vandaan komt?
Zeker niet!

Dus Buttie, doe hennig an!
Ja dat sws man kan nog net naar boven lopen straks. Echt gesloopt voor vandaag 😇. Nog uurtje bank en dan naar bed 💪

• Bicep
Waarderingen: K82
Haha leggen de lat hoog. Ja vind het dus ook een mooi plaatje maar weet niet of dat mooi is met mijn lengte snap je
Word maar eerst zo, dan gaan we later wel beoordelen of het wat is of niet.
😜

Denk trouwens dat lengte hier niks op uit doet. Staat sowieso goed.

Ik slik al een paar jaar collageen en nu poeder besteld om te proberen. Smaak is opzich wel te doen. Gewoon slikken en niet nadenken dingetje. Vanmorgen weer lekker wezen trainen. Gewicht blijft even hangen dus probeer hier niet mijn hoofd door te laten hangen en vol te houden met voeding 💪. Mijn buik voelt daarnaast ook niet helemaal oke dus hopelijk heeft het daar mee te maken en zitten we 1 deze dagen weer in een dalende lijn 😊. Positief is dat het stagneert en niet toeneemt 👌

Shoulder side raise kabel 3x12 per kant 10kg
Upright row 3x12 20kg
Cable front raise 3x12 10kg

Triceps Overhead extension dumbell 12kg
Triceps pushdown brede staaf 3x12 25kg
Triceps pushdown driehoekje 3x12 25kg

Buikspieren liggend op rug leg raise 3x15
Crunch machine 3x20 10kg

30 minuten cardio 200 calorieën
20240613_075844.jpg

Laatst bewerkt:
Ik slik al een paar jaar collageen en nu poeder besteld om te proberen. Smaak is opzich wel te doen. Gewoon slikken en niet nadenken dingetje. Vanmorgen weer lekker wezen trainen. Gewicht blijft even hangen dus probeer hier niet mijn hoofd door te laten hangen en vol te houden met voeding 💪. Mijn buik voelt daarnaast ook niet helemaal oke dus hopelijk heeft het daar mee te maken en zitten we 1 deze dagen weer in een dalende lijn 😊. Positief is dat het stagneert en niet toeneemt 👌

Shoulder side raise kabel 3x12 per kant 10kg
Upright row 3x12 20kg
Cable front raise 3x12 10kg

Triceps Overhead extension dumbell 12kg
Triceps pushdown brede staaf 3x12 25kg
Triceps pushdown driehoekje 3x12 25kg

Buikspieren liggend op rug leg raise 3x15
Crunch machine 3x20 10kg

30 minuten cardio 200 calorieën
20240613_075844.jpg
Heb zelf een potje collageen caps, 1000mg per stuk, neem er zelf 1 in de ochtend en 2 in de avond bij mijn kwark. Ik ben wel van plan om een pot poeder aan te schaffen als de mijne op is. Volgens mij kun je het overal wel doorheen gooien, zoek ik nog wel even uit.

Er is helemaal niks mis met een vrouw die dikke spierballen heeft hoor.

Just saying.
Mee eens!

Vrouwen met afgetraind lichaam is prachtig. Het laat zien dat je de discipline hebt en doorzettingsvermogen wat zich vertaald naar meerdere gebieden in het leven.

Vind dit aantrekkelijker dan het meeste uiterlijke schijnvertoon.

Hoorde laatst een gym chickie die bepaalde oefeningen niet deed omdat ze bang was dan binnen de span van 1 dag ripped te worden en vrouwelijke vormen te verliezen 😂😂 Dan heb je het echt verkeerd begrepen en met die instelling word je toch nooit van je leven ripped.

PS: buttie ik wil je biceps een kusje geven , ziet er goed uit !

@Buttie88 Ik meng de collageen door me shake

Mee eens!

Vrouwen met afgetraind lichaam is prachtig. Het laat zien dat je de discipline hebt en doorzettingsvermogen wat zich vertaald naar meerdere gebieden in het leven.

Hoorde laatst een gym chickie die bepaalde oefeningen niet deed omdat ze bang was dan binnen de span van 1 dag ripped te worden en vrouwelijke vormen te verliezen 😂😂 Dan heb je het echt verkeerd begrepen en met die instelling word je toch nooit van je leven ripped.

Ik wil ook een kusje!!

Mee eens!

Das lief dankjewel! Doe ik zelf ook altijd 😁
Vorige week op babybezoek ging de baby zelfs eraan sabbelen 🤣🤣 denk dat ze dacht dat het een borst was 🙊🙊

En ben het met je eens zo kijk ik ook naar mannen. Zegt wat over je karakter. Dus hier geen wens voor een dikkie met bierpens 😁

Das lief dankjewel! Doe ik zelf ook altijd 😁
Vorige week op babybezoek ging de baby zelfs eraan sabbelen 🤣🤣 denk dat ze dacht dat het een borst was 🙊🙊

En ben het met je eens zo kijk ik ook naar mannen. Zegt wat over je karakter. Dus hier geen wens voor een dikkie met bierpens 😁
Onze omgeving moet er maar gewoon aan wennen dat wij met zijn allen f*cking gespierde monsters worden/zijn/blijven.

BAM!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven