MuscleMeat

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.341
Weet jij wel hoeveel jij weegt 😜

Heerlijk natuurlijk 😊 maar eens nadenken over een andere cheatmeal voor volgende week 👌
Zweedse gehaktballen??
Homer Drool GIF

Zoals beloofd! Ik hoop dat het duidelijker zo is 😅. Nogmaals, geen idee of je microplates hebt/gaat toepassen, meer een tip van mijn kant waar je straps ook voor kunt gebruiken.

Ik heb 3 paar microplates, 0,125kg, 0,25kg en 0,5kg. Stel je hebt dumbells van 4kg en 5kg maar je wilt eigenlijk niet meteen met 1kg omhoog, dan kan je zo'n microplate (of meerdere) gebruiken

De strap doe je om zoals je gewend bent, de strap steek je door de microplate en vervolgens draai je de strap om de dumbell. Soms zit de plate een beetje 'klem' tussen je pols en de dumbell, geef de strap dan wat meer ruimte.

Bijlagen

• 20240825_113918.jpg
    20240825_113918.jpg
    160,3 KB · Weergaven: 52
  • 20240825_114031.jpg
    20240825_114031.jpg
    158 KB · Weergaven: 58
  • 20240825_114059.jpg
    20240825_114059.jpg
    136,7 KB · Weergaven: 52

• #2.346
Vanmorgen weer tijd voor UB1. Ging wat soepeler dan vorige week maar niet mijn favoriete training. Qua gewicht en uitvoering wel een verbetering tov vorige week. Zit nog niet aan de max met alle oefeningen dus blijf ophogen

Verder chagrijnige start van de dag. Ja wist dat de weegschaal mijn cheatmeal zou showen en ja weet dat het om weekgemiddelde gaat maar ben en blijf een vrouw dus dat getal kan mijn mood wel beïnvloed smorgens. Had om deze reden ook de neiging cheat over te slaan maar 1 het moet leuk blijven en geen ongezonde obsessie en 2 gewicht daalt voldoende om deze maaltijd vrij te laten. Mooie complimenten van mijn coach dus op naar een nieuwe week 😎

UB1

Lat pulldown
2x16 45kg dus ready voor 50 next time

Dumbell row +2kg tov vorige week. Next time weer 2kg
2x13 16kg

Unilateral chest support lat pulldown +5kg
1x18 25kg
2x15 25kg

Plated loaded shoulder press + 5
1x14 15kg
1x13 15kg

Rear lateral fly machine
2x13 22.5kg

One arm cable curl +2kg
1x 12 7kg
1x 11 7kg

One arm triceps rope pulldown
1X14 7.5kg
1x13 7.5kg

Hammer curl 8kg
1x12
1x11

Geduld op dus 1 oefeningen geskipt.

30mim buiten wandelen aansluitend.

Huidige shape back

Screenshot_20240824-202025_Gallery.jpg

• #2.348
Zoals beloofd! Ik hoop dat het duidelijker zo is 😅. Nogmaals, geen idee of je microplates hebt/gaat toepassen, meer een tip van mijn kant waar je straps ook voor kunt gebruiken.

Ik heb 3 paar microplates, 0,125kg, 0,25kg en 0,5kg. Stel je hebt dumbells van 4kg en 5kg maar je wilt eigenlijk niet meteen met 1kg omhoog, dan kan je zo'n microplate (of meerdere) gebruiken

De strap doe je om zoals je gewend bent, de strap steek je door de microplate en vervolgens draai je de strap om de dumbell. Soms zit de plate een beetje 'klem' tussen je pols en de dumbell, geef de strap dan wat meer ruimte.

Oke ik had heel wat anders voor ogen hahahaha. Maar vind dit zeker het overwegen waard. Dumbells gaan bij onze sportschool nl in 2kg 😮 dus dit is een veel betere stap 😇.

Dankjewel voor je moeite om foto's te maken 😇.

Vanmorgen weer tijd voor UB1. Ging wat soepeler dan vorige week maar niet mijn favoriete training. Qua gewicht en uitvoering wel een verbetering tov vorige week. Zit nog niet aan de max met alle oefeningen dus blijf ophogen

Verder chagrijnige start van de dag. Ja wist dat de weegschaal mijn cheatmeal zou showen en ja weet dat het om weekgemiddelde gaat maar ben en blijf een vrouw dus dat getal kan mijn mood wel beïnvloed smorgens. Had om deze reden ook de neiging cheat over te slaan maar 1 het moet leuk blijven en geen ongezonde obsessie en 2 gewicht daalt voldoende om deze maaltijd vrij te laten. Mooie complimenten van mijn coach dus op naar een nieuwe week 😎

UB1

Lat pulldown
2x16 45kg dus ready voor 50 next time

Dumbell row +2kg tov vorige week. Next time weer 2kg
2x13 16kg

Unilateral chest support lat pulldown +5kg
1x18 25kg
2x15 25kg

Plated loaded shoulder press + 5
1x14 15kg
1x13 15kg

Rear lateral fly machine
2x13 22.5kg

One arm cable curl +2kg
1x 12 7kg
1x 11 7kg

One arm triceps rope pulldown
1X14 7.5kg
1x13 7.5kg

Hammer curl 8kg
1x12
1x11

Geduld op dus 1 oefeningen geskipt.

30mim buiten wandelen aansluitend.

Huidige shape back

Screenshot_20240824-202025_Gallery.jpg
Wat staat daar rechtsboven op je kast! 👀

Ja, het is echt bizar hoe ons smaak zo gewend is geraakt aan een overmaat aan suikers en zoetstoffen door big-voedingsindustrie. Sinds ik beide uit mijn vaste voedingsmiddelen heb verbannen, heb ik geen binges meer, ben ik van m'n suikerverslaving af, kan ik mijn porties beter beheersen en vind ik zoete dingen vaak veel te zoet. Je moet alleen een paar maanden (letterlijk en figuurlijk) door de zure appel heen bijten. Dan is het ineens niet zo zuur meer en is alles veel te zoet. Maar dan moet je dus niet cold-turkey van smaakjes kwark naar naturel zure spul gaan. Eerst aanvullen met fruitjes, granola, honing etc. En dan langzaam het toegevoegde suiker afbouwen.

Eens. Had het daar laatst over met @Sjimpiej1986. Als ik begin aan iets met een zoete smaak, wil ik meer.

Ik deed de Flavor powder chocolate brownie tijdens cutten in warm water = kcal arme chocomelk. Vervolgens dronk ik er zo nog 5.

Daarom zeggen ze dat tijdens het cutten het beter is om je voedsel zo smaakloos mogelijk te eten > minder trek naar meer.

Restaurants en producenten weten dat. Als je verzadigd bent met hartig eten, heb je altijd nog ruimte voor iets zoets (dessert).

Daarom is junkfood vaak een smaak explosie.

Goede tip.

Microplates kan je ook bij machines toepassen. Aan de pin hangen, of een extra pin erin doen en daaraan hangen. Dan hoef je minder grote stappen te maken en kan je toch wekelijks wat meer kg. Op lange termijn zijn die kleine beetjes, grote beetjes.

Zelf heb ik ook microplates. Doe er alleen niks meer mee. M'n gym heeft ze.

Mocht je interesse hebben @Buttie88 dan mag je me een PM doen. Heb ook nog weinig gedragen SBD kneesleeves liggen, mocht je ooit sleeves gaan gebruiken voor je legdays.

• #2.352
Ik deed de Flavor powder chocolate brownie tijdens cutten in warm water = kcal arme chocomelk. Vervolgens dronk ik er zo nog 5.

Daarom zeggen ze dat tijdens het cutten het beter is om je voedsel zo smaakloos mogelijk te eten > minder trek naar meer.

Ligt het dus toch niet aan mij! Heb dat nu ook met de chocolade kwark bosbessen mix. Wil zo nog een schaaltje maken. Gelukkig is dat einde van de avond dus discipline en snel naar bed. Dacht al dat het aan mij lag die drang dus fijn te lezen dat ik niet helemaal raar ben 😁

Mocht je interesse hebben Buttie88 dan mag je me een PM doen. Heb ook nog weinig gedragen SBD kneesleeves liggen, mocht je ooit sleeves gaan gebruiken voor je legdays.

Ah tof dankjewel. Ga ik je even pb sturen voor welke plates je hebt. Kneesleeves draag ik niet dus dankjewel voor je aanbod. Mocht dat ooit veranderen zoek ik je op 😇

• #2.353
Cafeïne inname een beetje opgehoogd en heerlijk geknald vanmorgen op LB2. Hack squat bleek een elastiek om te zitten vorige week. Niet opgelet en ging uitzonderlijk goed. Vsndaag geen elastiek dus zelfde gewicht en zat klem onderin en niks leek erop dat ik ook maar een cm omhoog zou komen. Gelukkig iemand in de buurt en mij geholpen 😁. Mocht de pret niet drukken en training lekker afgemaakt. Thuis de trap op ging moeizaam dus dat beloofd wat 😎

Leg extension 5kg omhoog zit bijna aan max nu
2x14 45kg

Hack squat
2x11 40kg

Leg press 10kg omhoog
2x15 120kg

Seated leg curl
1x14 29kg
1x13 29kg

Hip trust
1x13 70kg
1x12 70kg

Cable kick back. 5kg omhoog nog niet aan max
22x20kg
21x 20kg

15 minuten buiten wandelen

Cafeïne inname een beetje opgehoogd en heerlijk geknald vanmorgen op LB2. Hack squat bleek een elastiek om te zitten vorige week. Niet opgelet en ging uitzonderlijk goed. Vsndaag geen elastiek dus zelfde gewicht en zat klem onderin en niks leek erop dat ik ook maar een cm omhoog zou komen. Gelukkig iemand in de buurt en mij geholpen 😁. Mocht de pret niet drukken en training lekker afgemaakt. Thuis de trap op ging moeizaam dus dat beloofd wat 😎

Leg extension 5kg omhoog zit bijna aan max nu
2x14 45kg

Hack squat
2x11 40kg

Leg press 10kg omhoog
2x15 120kg

Seated leg curl
1x14 29kg
1x13 29kg

Hip trust
1x13 70kg
1x12 70kg

Cable kick back. 5kg omhoog nog niet aan max
22x20kg
21x 20kg

15 minuten buiten wandelen
Al die KG's omhoog motiveert ook wel lekker!
Excited Amy Schumer GIF by Emmys

Laatst bewerkt:
  • #2.355
Ja klopt. Is natuurlijk niet oneindig maar wel een fijne veilige manier mijn grens op te zoeken 😊

• #2.356
Nou gisteren kapot moe en spierpijn van mijn fanatieke training. Ondanks de nodige cafeïne had ik zero energie dus werken eten slapen dagje. Vanmorgen ub2 gedaan. Gewicht neemt lichtelijk toe en incasseer ik ivm de creatine gezien mijn voeding hetzelfde is. Follow the plan 🙏

Seated shoulder press 10kg
1x14 + 2 reps
1x13 +2

Lateral cable raises 7.5kg
1x13 +2
1x13 +2

Barbell row 30kg
1x14 + 4
1x12 +2

Close grip pulldown 45kg + 5 👌
1x12
1x11

Cable pullover 25kg +5
2x12

Rest vul ik later aan. Nu arbeit 😎

Leuk detail aan de app en werkt motiverend @ afbeelding

Screenshot_20240828-055634_WVN Coaching.jpg

Laatst bewerkt:
Nou gisteren kapot moe en spierpijn van mijn fanatieke training. Ondanks de nodige cafeïne had ik zero energie dus werken eten slapen dagje. Vanmorgen ub2 gedaan. Gewicht neemt lichtelijk toe en incasseer ik ivm de creatine gezien mijn voeding hetzelfde is. Follow the plan 🙏

Seated shoulder press 10kg
1x14 + 2 reps
1x13 +2

Lateral cable raises 7.5kg
1x13 +2
1x13 +2

Barbell row 30kg
1x14 + 4
1x12 +2

Close grip pulldown 45kg + 5 👌
1x12
1x11

Cable pullover 25kg +5
2x12

Rest vul ik later aan. Nu arbeit 😎

Screenshot_20240828-055634_WVN Coaching.jpg
Als je zo daar blijft gaan dan ga je ons nog allemaal voorbij hier.
Uh Huh Cool Story Bro GIF by Women's History

De seated shoulder press niet het bankje haaks/ 90 graden zetten, maar een standje meer incline dus vaak 70/75 graden. Dit doordat je dan meer aanspraak maakt op de front delt (voorste schouderkop) en wellicht het belangrijkste dat dit stuk veiliger is dan dat je het bankje haaks zet en je armen in een verkeerde positie komen met tillen waardoor je toch meer risico loopt op een pijntje.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven