Buttie88
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 8.964
- Lengte
- 1m62
Weet jij wel hoeveel jij weegt 😜
Heerlijk natuurlijk 😊 maar eens nadenken over een andere cheatmeal voor volgende week 👌
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet jij wel hoeveel jij weegt 😜
Zweedse gehaktballen??Weet jij wel hoeveel jij weegt 😜
Heerlijk natuurlijk 😊 maar eens nadenken over een andere cheatmeal voor volgende week 👌
Ik snap waarom je zo fanatiek traint als je dat gewicht aan wil kunnen.

Kan ook 😄 die kwam ik gister idd ook tegen toen ik plaatjes ging googlen. Als ik ze opnieuw zou kopen, zou ik voor die gaan![]()
ATX Add-On Flex Plates - Fitness Seller
Handige micro plates voor dumbbells, kettlebells en vaste halters. Maakt het mogelijk om het gewicht met kleine stapjes te verhogen. Met een rubberen coating en kleurcode. Verkrijgbaar vanaf 0,25 kg.www.fitness-seller.nl
Zoals beloofd! Ik hoop dat het duidelijker zo is 😅. Nogmaals, geen idee of je microplates hebt/gaat toepassen, meer een tip van mijn kant waar je straps ook voor kunt gebruiken.
Ik heb 3 paar microplates, 0,125kg, 0,25kg en 0,5kg. Stel je hebt dumbells van 4kg en 5kg maar je wilt eigenlijk niet meteen met 1kg omhoog, dan kan je zo'n microplate (of meerdere) gebruiken
De strap doe je om zoals je gewend bent, de strap steek je door de microplate en vervolgens draai je de strap om de dumbell. Soms zit de plate een beetje 'klem' tussen je pols en de dumbell, geef de strap dan wat meer ruimte.
Wat staat daar rechtsboven op je kast! 👀Vanmorgen weer tijd voor UB1. Ging wat soepeler dan vorige week maar niet mijn favoriete training. Qua gewicht en uitvoering wel een verbetering tov vorige week. Zit nog niet aan de max met alle oefeningen dus blijf ophogen
Verder chagrijnige start van de dag. Ja wist dat de weegschaal mijn cheatmeal zou showen en ja weet dat het om weekgemiddelde gaat maar ben en blijf een vrouw dus dat getal kan mijn mood wel beïnvloed smorgens. Had om deze reden ook de neiging cheat over te slaan maar 1 het moet leuk blijven en geen ongezonde obsessie en 2 gewicht daalt voldoende om deze maaltijd vrij te laten. Mooie complimenten van mijn coach dus op naar een nieuwe week 😎
UB1
Lat pulldown
2x16 45kg dus ready voor 50 next time
Dumbell row +2kg tov vorige week. Next time weer 2kg
2x13 16kg
Unilateral chest support lat pulldown +5kg
1x18 25kg
2x15 25kg
Plated loaded shoulder press + 5
1x14 15kg
1x13 15kg
Rear lateral fly machine
2x13 22.5kg
One arm cable curl +2kg
1x 12 7kg
1x 11 7kg
One arm triceps rope pulldown
1X14 7.5kg
1x13 7.5kg
Hammer curl 8kg
1x12
1x11
Geduld op dus 1 oefeningen geskipt.
30mim buiten wandelen aansluitend.
Huidige shape back
![]()
Ja, het is echt bizar hoe ons smaak zo gewend is geraakt aan een overmaat aan suikers en zoetstoffen door big-voedingsindustrie. Sinds ik beide uit mijn vaste voedingsmiddelen heb verbannen, heb ik geen binges meer, ben ik van m'n suikerverslaving af, kan ik mijn porties beter beheersen en vind ik zoete dingen vaak veel te zoet. Je moet alleen een paar maanden (letterlijk en figuurlijk) door de zure appel heen bijten. Dan is het ineens niet zo zuur meer en is alles veel te zoet. Maar dan moet je dus niet cold-turkey van smaakjes kwark naar naturel zure spul gaan. Eerst aanvullen met fruitjes, granola, honing etc. En dan langzaam het toegevoegde suiker afbouwen.
Zoals beloofd! Ik hoop dat het duidelijker zo is 😅. Nogmaals, geen idee of je microplates hebt/gaat toepassen, meer een tip van mijn kant waar je straps ook voor kunt gebruiken.
Ik heb 3 paar microplates, 0,125kg, 0,25kg en 0,5kg. Stel je hebt dumbells van 4kg en 5kg maar je wilt eigenlijk niet meteen met 1kg omhoog, dan kan je zo'n microplate (of meerdere) gebruiken
De strap doe je om zoals je gewend bent, de strap steek je door de microplate en vervolgens draai je de strap om de dumbell. Soms zit de plate een beetje 'klem' tussen je pols en de dumbell, geef de strap dan wat meer ruimte.
Ik deed de Flavor powder chocolate brownie tijdens cutten in warm water = kcal arme chocomelk. Vervolgens dronk ik er zo nog 5.
Daarom zeggen ze dat tijdens het cutten het beter is om je voedsel zo smaakloos mogelijk te eten > minder trek naar meer.
Mocht je interesse hebben Buttie88 dan mag je me een PM doen. Heb ook nog weinig gedragen SBD kneesleeves liggen, mocht je ooit sleeves gaan gebruiken voor je legdays.
Al die KG's omhoog motiveert ook wel lekker!Cafeïne inname een beetje opgehoogd en heerlijk geknald vanmorgen op LB2. Hack squat bleek een elastiek om te zitten vorige week. Niet opgelet en ging uitzonderlijk goed. Vsndaag geen elastiek dus zelfde gewicht en zat klem onderin en niks leek erop dat ik ook maar een cm omhoog zou komen. Gelukkig iemand in de buurt en mij geholpen 😁. Mocht de pret niet drukken en training lekker afgemaakt. Thuis de trap op ging moeizaam dus dat beloofd wat 😎
Leg extension 5kg omhoog zit bijna aan max nu
2x14 45kg
Hack squat
2x11 40kg
Leg press 10kg omhoog
2x15 120kg
Seated leg curl
1x14 29kg
1x13 29kg
Hip trust
1x13 70kg
1x12 70kg
Cable kick back. 5kg omhoog nog niet aan max
22x20kg
21x 20kg
15 minuten buiten wandelen
Als je zo daar blijft gaan dan ga je ons nog allemaal voorbij hier.Nou gisteren kapot moe en spierpijn van mijn fanatieke training. Ondanks de nodige cafeïne had ik zero energie dus werken eten slapen dagje. Vanmorgen ub2 gedaan. Gewicht neemt lichtelijk toe en incasseer ik ivm de creatine gezien mijn voeding hetzelfde is. Follow the plan 🙏
Seated shoulder press 10kg
1x14 + 2 reps
1x13 +2
Lateral cable raises 7.5kg
1x13 +2
1x13 +2
Barbell row 30kg
1x14 + 4
1x12 +2
Close grip pulldown 45kg + 5 👌
1x12
1x11
Cable pullover 25kg +5
2x12
Rest vul ik later aan. Nu arbeit 😎
![]()
Spreek voor jezelf he!Als je zo daar blijft gaan dan ga je ons nog allemaal voorbij hier.
![]()
Ik hoor al bij wie ze heel dicht in de buurt komt.