MuscleMeat

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.324
Geen idee of je, of je sportschool microplates heeft (en uiteraard geen idee of je deze gaat gebruiken) maar je kan de lus ook door de microplate steken alvorens je de dumbell pakt. Dan kan je met minimaal gewicht omhoog, maar heb je toch progressive overload.

Als je het een wazig verhaal vindt kan ik morgen evt wel een foto maken...

Ik weet niet wat het is inderdaad en verhaal ook wazig 😜 haha nee kan mij wel iets voorstellen bij je uitleg wat het moet zijn. Maar foto welkom 😊 thnx voor het meedenken 👌

Denk dat die Cornetto's nu wel uitgemelkt zijn hier. Dikkie is goed bezig en ze moet goed de gedachten erbij houden. volle focus !

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.327
Denk dat die Cornetto's nu wel uitgemelkt zijn hier. Dikkie is goed bezig en ze moet goed de gedachten erbij houden. volle focus !

Dat gaat echt helemaal goedkomen. Vind het heel fijn dat ik op mijn coach terug kan vallen en ook jullie support is echt heel fijn. Mijn cliënten waren vd week zelfs verbaast dat ik in de poelier met gebraden kip kon staan zonder gek te worden haha.

Vind mijn havermout pindakaas prakje voor het sporten ook echt lekker en kijk ik, voordat ik in slaap val, al naar uit 😁. Enige wat nog lastig is het vermoeide wegens (ik denk) de pittige trainingen. Ga vanuit werk eten en dan vrijwel direct door naar bed. Maar dat heb ik er zeker voor over. Benieuwd waar dit voeding en trainingsschema mij gaat brengen 🥰

In havermout kan je ook flavour drops gooien en kan je er elke smaak van maken wat je wilt. Tegenwoordig maken ze die druppels zo sterk voor zero kcal dat zelfs de zuurste kwark naar een delicatesse smaakt.

In havermout kan je ook flavour drops gooien en kan je er elke smaak van maken wat je wilt. Tegenwoordig maken ze die druppels zo sterk voor zero kcal dat zelfs de zuurste kwark naar een delicatesse smaakt.
Je gaat toch geen flavour drops in al te heerlijke havermout met pindakaas gooien man?! Dat is al zo lekker! :meal:
En als je kwark te zuur is.. Heb je kans dat die over datum is

Of je bent zo verslaafd aan zoet dat het te zuur lijkt. Ik nam altijd kwark met smaakjes en zoetstoffen, paar maanden geleden zoetstoffen uit m'n leven gebannen, maar die smerige zure naturel skyr met honing gedaan. Stap voor stap steeds minder honing gedaan en pas daarna besefte ik hoeveel invloed al die zoetstoffen en suikers hadden op mijn smaak. Nu is het helemaal niet zo zuur meer.

Zo snel raakt kwark niet over datum.
En dan nog. Als t dicht is kan je t zo een week over datum nog eten zonder dat t zuurder is.

T is eerder vaak dat mensen niet van zure smaak houden of zoet gewend zijn. Zijn ook zat mensen die zuur lekker vinden.

Is ook zo met appels. Zure granny of zoete golden delicious bijvoorbeeld.

Zijn ook best wel wat kwark merken die veel minder zuur Zijn.

En dan nog. Als t dicht is kan je t zo een week over datum nog eten zonder dat t zuurder is.

T is eerder vaak dat mensen niet van zure smaak houden of zoet gewend zijn. Zijn ook zat mensen die zuur lekker vinden.

Vergeet ook nier bik bij kwark met een ‘schone’ lepel te scheppen als je een gedeelte in de koeling laat staan…

Wat?
Ik ben niet de gene die smaak druppies in zijn kwark doet :D
Sterker nog bij mij krijgt kwark amper de kans om over datum te gaan.

Of je bent zo verslaafd aan zoet dat het te zuur lijkt. Ik nam altijd kwark met smaakjes en zoetstoffen, paar maanden geleden zoetstoffen uit m'n leven gebannen, maar die smerige zure naturel skyr met honing gedaan. Stap voor stap steeds minder honing gedaan en pas daarna besefte ik hoeveel invloed al die zoetstoffen en suikers hadden op mijn smaak. Nu is het helemaal niet zo zuur meer.
Echt? Iedereen denkt opeens dat IK last heb van zure kwark hier ofzo :D (het zal wel zondag zijn ofzo)
Ik zelf eet kwark soms gewoon zo of met granola of/en met noten. Soms een klein scheppie eiwitten erin.

Echt? Iedereen denkt opeens dat IK last heb van zure kwark hier ofzo :D (het zal wel zondag zijn ofzo)
Ik zelf eet kwark soms gewoon zo of met granola of/en met noten. Soms een klein scheppie eiwitten erin.
Ja, het is echt bizar hoe ons smaak zo gewend is geraakt aan een overmaat aan suikers en zoetstoffen door big-voedingsindustrie. Sinds ik beide uit mijn vaste voedingsmiddelen heb verbannen, heb ik geen binges meer, ben ik van m'n suikerverslaving af, kan ik mijn porties beter beheersen en vind ik zoete dingen vaak veel te zoet. Je moet alleen een paar maanden (letterlijk en figuurlijk) door de zure appel heen bijten. Dan is het ineens niet zo zuur meer en is alles veel te zoet. Maar dan moet je dus niet cold-turkey van smaakjes kwark naar naturel zure spul gaan. Eerst aanvullen met fruitjes, granola, honing etc. En dan langzaam het toegevoegde suiker afbouwen.

Ja, het is echt bizar hoe ons smaak zo gewend is geraakt aan een overmaat aan suikers en zoetstoffen door big-voedingsindustrie. Sinds ik beide uit mijn vaste voedingsmiddelen heb verbannen, heb ik geen binges meer, ben ik van m'n suikerverslaving af, kan ik mijn porties beter beheersen en vind ik zoete dingen vaak veel te zoet. Je moet alleen een paar maanden (letterlijk en figuurlijk) door de zure appel heen bijten. Dan is het ineens niet zo zuur meer en is alles veel te zoet. Maar dan moet je dus niet cold-turkey van smaakjes kwark naar naturel zure spul gaan. Eerst aanvullen met fruitjes, granola, honing etc. En dan langzaam het toegevoegde suiker afbouwen.
Blij voor je dat je van je suikerverslaving af bent.
Zoet, zuur, zout. Ik vreet alles joh :pindakaas:

Back to topic hier!
Buttie88 hoe waren de ribs?

Volgens mij ha AK nog een botje met haar te schillen ja🤣

• Haha
Waarderingen: AK
Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven