AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rdl is meer glutes dan sldl, maar het verschil is minimaal.
Rdl laat je het gewicht niet op de grond bij elke rep, sldl wel
Rdl buig je meer in je knie dan sldl

Beide zijn erg goed, maar persoonlijk zou ik doen waar men zich het prettigs bij voelt en ikzelf doe een rdl waar ik wel de grond raak maar spanning erop houd en geen bounce festijn doe.
Vandaar dat mijn reet zo rond is...
sexy booty GIF

Met alle respect.
Straps zijn echt top!
Maar toen ik voor het eerst die dingen gebruikte liep ik er zo mee te kloten (en nu nog wel eens)
Dit filmpje hielp me wel

Zoiets wat voor de grip? Of straps beter? Gaat mij echt om de pulls

Zoiets wat voor de grip? Of straps beter? Gaat mij echt om de pulls
Ik zo het niet weten beste kerel!
Ik gebruik zelden straps nog maar en ik nog ergens van grip pads liggen.
Straps zijn indd heel handig met bijvoorbeeld een deadlift of een pulldown.
Maar ik heb toch ook wel het idee dat je op een geven moment je grip strenght af gaat inleveren

Ik zo het niet weten beste kerel!
Ik gebruik zelden straps nog maar en ik nog ergens van grip pads liggen.
Straps zijn indd heel handig met bijvoorbeeld een deadlift of een pulldown.
Maar ik heb toch ook wel het idee dat je op een geven moment je grip strenght af gaat inleveren
Ja ik denk precies zo maar met dat warme weer verlies ik grip omdat mijn handen sweaty worden. Met name bij rows en pulldowns 100kg of meer🤓
Met deadliften pak ik altijd magnesium dat ruim ik daarna netjes op maar om op alle machines dat nou te gaan doen vind de gym niet zo leuk

Ja ik denk precies zo maar met dat warme weer verlies ik grip omdat mijn handen sweaty worden. Met name bij rows en pulldowns 100kg of meer🤓
Met deadliften pak ik altijd magnesium dat ruim ik daarna netjes op maar om op alle machines dat nou te gaan doen vind de gym niet zo leuk
Blij dat jij het wel netjes opruimt allemaal.
Ik kende van die gasten die dat niet deden en je vond het echt overal terug.
Je zou eens kunnen proberen natuurlijk.
Ik zelf kocht ooit eens deze dingen. Top voor een pulldown maar je moet niet te zwaar mee gaan deadliften dan heb je wel kans dat
weg kunnen glijden.

Blij dat jij het wel netjes opruimt allemaal.
Ik kende van die gasten die dat niet deden en je vond het echt overal terug.
Je zou eens kunnen proberen natuurlijk.
Ik zelf kocht ooit eens deze dingen. Top voor een pulldown maar je moet niet te zwaar mee gaan deadliften dan heb je wel kans dat
weg kunnen glijden.
Ik krijg net een foto van me coach dat hij nog wat voor me heeft liggen. Zijn precies die zo te zien🤗

79CC540A-6325-4858-AF1E-4A11062BEB6B.jpeg

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.312
Na 1 week nieuwe voeding en training op LB mijn draai gevonden en ook in de voeding. UB is nog wat zoeken naar uitvoering. Gemiddelde weekgewicht-0.9 ondanks cheatmeal dus dat worden ribbetjes vanavond. Cm wel gemeten maar blaadje van vorige week kwijt dus tja 😁. Verwacht as week wel minder gewichtsverlies ivm start creatine. Gewicht is nu al 5 dagen the same nl. Maar neem alles voor lief want dit plan voelt goed 😊

Trainen was heerlijk vanmorgen en zat weer helemaal in mijn eigen wereld 😇. Op bijna alle oefeningen met gewicht of reps omhoog gegaan en straps zijn geweldig. Dus handschoenen gaan in de ton 👌

Vanmorgen dus LB1

Seat leg curl van 23 naar 29kg
1x15
1x13

Deadlift 40kg met straps. Video gemaakt voor uitvoering en verwacht complimenten 😁. Voelde ook echt mijn achterkant benen en billen 💪. Kon zwaarder maar wil eerst weten of de oefening correct is op uitvoering
1x16
1x15

Hip trust 70kg
1x 14
1x13

Single leg press 30kg
2x16

Leg extension van 35 naar 40kg
1x 16
1x12

Seat calf raises van 35 naar 40kg

2x13
2x11

30minuten buiten wandelen aansluitend

Mood : happy, gemotiveerd en zelfverzekerd 😇. Nu paar uurtjes werken 💪

20240824_065840.jpg

Laatst bewerkt:
Na 1 week nieuwe voeding en training op LB mijn draai gevonden en ook in de voeding. UB is nog wat zoeken naar uitvoering. Gemiddelde weekgewicht-0.9 ondanks cheatmeal dus dat worden ribbetjes vanavond. Cm wel gemeten maar blaadje van vorige week kwijt dus tja 😁

Trainen was heerlijk vanmorgen en zat weer helemaal in mijn eigen wereld 😇. Op bijna alle oefeningen met gewicht of reps omhoog gegaan en straps zijn geweldig. Dus handschoenen gaan in de ton 👌

Vanmorgen dus LB1

1x15
1x13

Deadlift 40kg met straps. Video gemaakt voor uitvoering en verwacht complimenten 😁. Voelde ook echt mijn achterkant benen en billen 💪. Kon zwaarder maar wil eerst weten of de oefening correct is op uitvoering
1x16
1x15

Hip trust 70kg
1x 14
1x13

Single leg press 30kg
2x16

1x 16
1x12

2x13
2x11

20240824_065840.jpg
Lekker bezig!
PAK ZE!

Lekker bezig! Straps heb je een stuk meer aan dan van die waardeloze handschoenen.

Na 1 week nieuwe voeding en training op LB mijn draai gevonden en ook in de voeding. UB is nog wat zoeken naar uitvoering. Gemiddelde weekgewicht-0.9 ondanks cheatmeal dus dat worden ribbetjes vanavond. Cm wel gemeten maar blaadje van vorige week kwijt dus tja 😁. Verwacht as wel minder gewichtsverlies ivm start creatine. Gewicht is nu al 5 dagen the same nl. Maar neem alles voor lief want dit plan voelt goed 😊

Vanmorgen dus LB1

1x15
1x13

1x16
1x15

Hip trust 70kg
1x 14
1x13

Single leg press 30kg
2x16

1x 16
1x12

2x13
2x11

20240824_065840.jpg
Kom maar op met de video💪🏽

• #2.317
Lekker bezig! Straps heb je een stuk meer aan dan van die waardeloze handschoenen.
Thnx en ja vind ze erg fijn dus weer een sportieve upgrade 😇

Kom maar op met de video💪🏽

Hmhm en dan zeker weer 10 meningen 😁 nee ken dbb wat langer dus hou de video's gereserveerd voor @wovano

Hoelaat mag ik komen! 🍖
Een ribje gaat er altijd in.

Jij mag altijd komen (snel gespaard btw, wist niet dat postbodes zoveel verdienden 😜)

• #2.319
Ik wil je cut niet saboteren hoor, maar deze aanbieding van de Appie loopt nog t/m dit weekend. :D
https://www.ah.nl/producten/product/wi209567/ola-cornetto-classico
Wil jij eigenlijk wel maar lukt toch niet 😎 Zit er lekker in en knop is om. Met huidige voedingsschema zit ik ook goed. Af en toe wel honger maar meer uit vermoeidheid en reactie van mijn brein dat te bestrijden met eten. Voeding lekker verdeeld over 6 maaltijden en goed vol te houden 💪

Thnx en ja vind ze erg fijn dus weer een sportieve upgrade 😇
Geen idee of je, of je sportschool microplates heeft (en uiteraard geen idee of je deze gaat gebruiken) maar je kan de lus ook door de microplate steken alvorens je de dumbell pakt. Dan kan je met minimaal gewicht omhoog, maar heb je toch progressive overload.

Als je het een wazig verhaal vindt kan ik morgen evt wel een foto maken...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven