Ik denk dat ik daardoor vroeger last heb gekregen van mijn onderrug. Mijn abs zag je altijd wel, dus die trainde ik niet, en core stabilety bestond toen nog niet voor de gewone man.
Grote kans inderdaad!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat ik daardoor vroeger last heb gekregen van mijn onderrug. Mijn abs zag je altijd wel, dus die trainde ik niet, en core stabilety bestond toen nog niet voor de gewone man.
Niets mis met cardio. Meer cardio is niet altijd meer vetverbranding als het in plaats komt van KT.Alleen wel minder inderdaad omdat ik van de vetjes af wil en dus cardio wat meer prio heb gegeven.
Ik zou je training iets anders indelen zodat je de meeste kracht hebt voor de meer samengestelde oefeningen en enkel oefeningen wisselen met andere.Eindelijk thuis en even rustig reageren. Voorop gesteld dat ik iedereen zijn moeite om te reageren waardeer. Ik leer graag en zie mooie body's voorbij komen waar ik graag wat van aanneem. Dus even van het begin en reactie graag in = deze oefening eruit of deze erin. Doel strakker worden. Platte buik, ronde gespierde benen en billen, gespierde boven en onderrug maar niet van die spierophopingen maar gestroomlijnd, biceps niet groot maar wel strak, triceps strak ipv hangende onderkant arm bij zwaaien en schouders redelijk rond.
Huidige training. 3 dagen ( benen - rug/biceps - borst schouders triceps) 1 dag cardio en dan weer vanaf benen opnieuw.
Benen - squat - Bulgarian split squat - hip trust - adbuction machine - adduction machine - cable kick back
Rug - Lat pulldown brede en smalle grip - pull ups - seat row - back extension
Borst - fly machine - bankdrukken
Schouders - side raise cable - front raise stang cable - upright row
Triceps - Overhead extension - pushdown stang, driehoekje, touw
Biceps - curl brede stang cable
Buikspieren - van alles
Laatste foto's afgelopen week ongeveer. Dus wat aan te passen om die westrijd te winnen 😜 en mijn droomfysiek te krijgen en harde werken te zien in de spiegel. Cardio is geen must btw meer een nood om vetpercentage/vetjes te doen verdwijnen. Ps. Deadlift is geen optie. Vaker geprobeerd ook met behulp van een personal trainer maar blijf daar rugpijn van krijgen. Verder pas ik graag wat dingen aan voor optimaal resultaat 😊
![]()
![]()
![]()

Ok, ten eerste ga ik niks zeggen over je billen.....eeeehhh....oh ja ik ga er dus niks over zeggen...was even afgeleid.Eindelijk thuis en even rustig reageren. Voorop gesteld dat ik iedereen zijn moeite om te reageren waardeer. Ik leer graag en zie mooie body's voorbij komen waar ik graag wat van aanneem. Dus even van het begin en reactie graag in = deze oefening eruit of deze erin. Doel strakker worden. Platte buik, ronde gespierde benen en billen, gespierde boven en onderrug maar niet van die spierophopingen maar gestroomlijnd, biceps niet groot maar wel strak, triceps strak ipv hangende onderkant arm bij zwaaien en schouders redelijk rond.
Huidige training. 3 dagen ( benen - rug/biceps - borst schouders triceps) 1 dag cardio en dan weer vanaf benen opnieuw.
Benen - squat - Bulgarian split squat - hip trust - adbuction machine - adduction machine - cable kick back
Rug - Lat pulldown brede en smalle grip - pull ups - seat row - back extension
Borst - fly machine - bankdrukken
Schouders - side raise cable - front raise stang cable - upright row
Triceps - Overhead extension - pushdown stang, driehoekje, touw
Biceps - curl brede stang cable
Buikspieren - van alles
Laatste foto's afgelopen week ongeveer. Dus wat aan te passen om die westrijd te winnen 😜 en mijn droomfysiek te krijgen en harde werken te zien in de spiegel. Cardio is geen must btw meer een nood om vetpercentage/vetjes te doen verdwijnen. Ps. Deadlift is geen optie. Vaker geprobeerd ook met behulp van een personal trainer maar blijf daar rugpijn van krijgen. Verder pas ik graag wat dingen aan voor optimaal resultaat 😊
![]()
![]()
![]()
Single leg deadlift?Sowieso goede billen, je doet je naam eer aan. De rest ook, zet hem op 👏. Bij deadliften last van je rug krijgen klinkt herkenbaar, is een single leg deadlift misschien een optie? Ik merk zelf dat ik dan veel minder last heb, de belasting is natuurlijk ook een stuk minder.
Je pakt hem met veel minder gewicht, maar als je progressieve overload toepast is het ook effectief. Je kan je ook een beetje vasthouden of hem in de smith doen, maar ze doet ook de bss dus balans heeft ze wel.Single leg deadlift?
İs dat even effectief als een normale?
Ik ga het opzoeken...
Edit: nie aan beginnen als je het mij vraagt. Daar moet je blijkbaar een goede balans voor hebben. Op 2 benen sta je sterk en stabiel.

Buiten vasthouden of Smith is er ook een variatie dat je de andere voet gebruikt voor steun en evenwicht, B-stance RDL.Single leg deadlift?
İs dat even effectief als een normale?
Ik ga het opzoeken...
Edit: nie aan beginnen als je het mij vraagt. Daar moet je blijkbaar een goede balans voor hebben. Op 2 benen sta je sterk en stabiel.
Wat ik hieruit opmaak is dat je benen, rug en schouders prioriteit wilt geven qua spieropbouw?Doel strakker worden. Platte buik, ronde gespierde benen en billen, gespierde boven en onderrug maar niet van die spierophopingen maar gestroomlijnd, biceps niet groot maar wel strak, triceps strak ipv hangende onderkant arm bij zwaaien en schouders redelijk rond.

Guten morgen!Goodmorning 😇
Wat een lieve reacties allemaal! Voel mij kats gemist 😁. Samenvatting = keelpijn, grieperig, veel geslapen, teveel overuren op werk en alles bij elkaar gewoon weinig tot geen tijd gehad te posten en 2 dagen niet gesport. Vond het verschrikkelijk haha. Dus vanmorgen 4.30 eruit gerend en benen getraind. Wil dit weekend even kijken naar een mooi schema voor de komende weken. Met inachtneming van jullie reacties ofc
korte reactie op alle suggesties = Benen is gewoon echt Max 2x per week ivm spierpijn etc. Weet dat ik kuiten niet train maar heb gewoon niet meer tijd voor een training. Triceps en schouders zijn mijn favoriet en wil minimaal 5x sporten per week. Liefst 6. Just for the good feeling
Vanmorgen
Squat 3x10 60kg
Bulgarian split squat 3x10 24 kg (2 dumbells 12kg)
Hip trust 3x12 70kg
Hip adduction machine 3x15 45kg
Hip ABduction machine 3x15 55kg
Cable kick back 3x15 17.5kg
Mood = Sporten die 2 dagen gemist en echt toe aan weekend. Nog 9 uur te gaan 💪
Misschien is mijn zelfbeeld te goed maar vind dat ik best kuiten heb 😁
![]()
Ik zou de abduction vervangen met een leg curl variant voor de hamstrings te isoleren. De hamstrings is de tricep van je benen en zonder isolatie werk ga je ze niet maximaal kunnen aanpakken. Een zittende, liggende of staande leg curl is allemaal identiek net wat je gym heeft en jij goed kan uitvoeren. Liggend is vaak de beste keus.Vanmorgen
Squat 3x10 60kg
Bulgarian split squat 3x10 24 kg (2 dumbells 12kg)
Hip trust 3x12 70kg
Hip adduction machine 3x15 45kg
Hip ABduction machine 3x15 55kg
Cable kick back 3x15 17.5kg