Fitness Seller

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou de abduction vervangen met een leg curl variant voor de hamstrings te isoleren. De hamstrings is de tricep van je benen en zonder isolatie werk ga je ze niet maximaal kunnen aanpakken. Een zittende, liggende of staande leg curl is allemaal identiek net wat je gym heeft en jij goed kan uitvoeren. Liggend is vaak de beste keus.

Hip abduction zou ik niet uitvoeren, want meen zelfs dat het een oefening is die meer kwaad dan goed is doordat het geen natuurlijke bewegingspad heeft.

Spierpijn word minder naarmate je spieren eraan wennen en bovenstaande leg day 2x pw met 3 dagen ertussen is voor de meeste geen probleem en die zullen 100% hersteld zijn van vorige leg day.
Ipv abduction, als je dat met kabels doet, side leg raises ?

De hamstrings buigen het been, dus dan zou ik die eerder de beenbiceps willen noemen.
Ik bekeek het meer vanuit de kant dat iedereen die grote armen wilt constant curls staat te doen, niet wetend dat je triceps merendeel van je arm volume is terwijl die vaak word overgeslagen door beginners 😜

• Topic Starter Topic Starter
Check. Hoewel benen uit elkaar wel degelijk tot mijn natuurlijke beweging behoord 😇 Adduction machine en absuction machine eruit en vervang ik door leg curl. Vind die zittende met kussen op je bovenbenen het fijnste maar pak wel die liggende. En voor de andere pak ik dan een kuit oefening erbij.

We komen er wel 😁

Laatst bewerkt:
Bad buttie!
767ea08a69013bc7d7406958a0bc320f.gif

Check. Hoewel benen uit elkaar wel degelijk tot mijn natuurlijke beweging behoord 😇 Adduction machine en absuction machine eruit en vervang ik door leg curl. Vind die zittende met kussen op je bovenbenen het fijnste maar pak wel die liggende. En voor de andere pak ik dan een kuit oefening erbij.

We komen er wel 😁
Stop zeuren doe je kuiten!! Begin elke training met oefening en eindig ofzo. Duurt totaal 10 min extra 😘

@AK zegt wederom iets zinnigs. Dit haal ik aan omdat hij mooi benoemt dat mensen vaak geen triceps doen. zijn trouwens zo leuk om te trainen, maar dat daar gelaten. Je benen met grote bovenbenen en kuiten uit verhouding ziet er niet uit. Mooie kuiten onder rode bal jurk en hoge hakken is kassa 😏

Goodmorning 😇

Wat een lieve reacties allemaal! Voel mij kats gemist 😁. Samenvatting = keelpijn, grieperig, auto laten polijsten 😍, veel geslapen, gestolen tas gevonden van een woninginbraak, teveel overuren op werk en alles bij elkaar gewoon weinig tot geen tijd gehad te posten en 2 dagen niet gesport. Vond het verschrikkelijk haha. Dus vanmorgen 4.30 eruit gerend en benen getraind. Wil dit weekend even kijken naar een mooi schema voor de komende weken. Met inachtneming van jullie reacties ofc
korte reactie op alle suggesties = Benen is gewoon echt Max 2x per week ivm spierpijn etc. Weet dat ik kuiten niet train maar heb gewoon niet meer tijd voor een training. Triceps en schouders zijn mijn favoriet en wil minimaal 5x sporten per week. Liefst 6. Just for the good feeling

Vanmorgen
Squat 3x10 60kg
Bulgarian split squat 3x10 24 kg (2 dumbells 12kg)
Hip trust 3x12 70kg
Hip adduction machine 3x15 45kg
Hip ABduction machine 3x15 55kg
Cable kick back 3x15 17.5kg

Mood = Sporten die 2 dagen gemist en echt toe aan weekend. Nog 9 uur te gaan 💪

Misschien is mijn zelfbeeld te goed maar vind dat ik best kuiten heb 😁
Volgens mij ben jij aan vakantie toe

• Like
Waarderingen: GruX
Stop zeuren doe je kuiten!! Begin elke training met oefening en eindig ofzo. Duurt totaal 10 min extra 😘

@AK zegt wederom iets zinnigs. Dit haal ik aan omdat hij mooi benoemt dat mensen vaak geen triceps doen. zijn trouwens zo leuk om te trainen, maar dat daar gelaten. Je benen met grote bovenbenen en kuiten uit verhouding ziet er niet uit. Mooie kuiten onder rode bal jurk en hoge hakken is kassa 😏
Check! Zal morgen eens onderzoeken welke oefening mij daarin leuk lijkt 😊

• Heart
Waarderingen: GruX
Gewoon weekend zal al heel fijn zijn 😁 ben dit jaar al naar Indonesië geweest dus eerst sparen en cutten. Vakantie is voor mij namelijk zonnen en terrassen 🥰
Over een paar uurtjes is het weekend! 🤗🤗🤗
Waar in indonesie ben je geweest? Is mijn favo vakantie land🥰

Over een paar uurtjes is het weekend! 🤗🤗🤗
Waar in indonesie ben je geweest? Is mijn favo vakantie land🥰
Yessssss weekend is begonnen. Zo fijn 😇

Ik ben 2 weken in bali geweest. Hele gave ervaring om aan de andere kant van de wereld te zijn en daar cultuur te snuiven maar zal niet snel terug gaan. Kreeg na 10 dagen warmte allergie van de heftige luchtvochtigheid terwijl ik normaal echt goed tegen warmte kan. Vliegreis was abnormaal lang en kreeg de terugweg opgezette enkels waardoor ik mijn schoenen amper nog aan kreeg. Verder ben ik nog nooit zovaak door muggen gestoken als daar en vond ik het heel irritant dat ze zo toeristisch zijn dat je nergens normaal naar kunt kijken zonder dat je gelijk allerlei zooi wordt aangesmeerd.

Na goed. Heel vet om met een olifant in bad te gaan en van dichtbij te zien en voelen, de watervallen vond ik ook heel mooi en de overige natuur en iedere dag 2 uur laten masseren voor 15 euro totaal is ook heel chill.

IMG-20240401-WA0184.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven