AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je echt maar 15€ gegeven voor 2 uur masseren iedere dag?

• Topic Starter Topic Starter
Ja 100.000 roepiah komt overeen met 6 7 euro en dat betaal je voor een uur. Alleen had ik een vaste dame ontdekt dus bij mijn vertrek haar achter het gordijn (dus zonder baas die meepakt) haar het schoolgeld voor haar kinderen en een maand huur toegestopt. Heb nog steeds Whatsapp contact met haar 😊

Yessssss weekend is begonnen. Zo fijn 😇

Ik ben 2 weken in bali geweest. Hele gave ervaring om aan de andere kant van de wereld te zijn en daar cultuur te snuiven maar zal niet snel terug gaan. Kreeg na 10 dagen warmte allergie van de heftige luchtvochtigheid terwijl ik normaal echt goed tegen warmte kan. Vliegreis was abnormaal lang en kreeg de terugweg opgezette enkels waardoor ik mijn schoenen amper nog aan kreeg. Verder ben ik nog nooit zovaak door muggen gestoken als daar en vond ik het heel irritant dat ze zo toeristisch zijn dat je nergens normaal naar kunt kijken zonder dat je gelijk allerlei zooi wordt aangesmeerd.

Na goed. Heel vet om met een olifant in bad te gaan en van dichtbij te zien en voelen, de watervallen vond ik ook heel mooi en de overige natuur en iedere dag 2 uur laten masseren voor 15 euro totaal is ook heel chill.

IMG-20240401-WA0184.jpg
Bali ben ik ook twee keer geweest en weet precies wat je bedoeld. Het is veel te toeristisch. Is ook zielig hoe die grote dieren in gevangenschap leven. Mijn mooiste ervaring was Java en Sulawesi. Voor de muggen had je deet op kunnen doen, dat werkt perfect🤗

Weekend is inmiddels begonnen ja🤗

Wil dus wel graag nog meer van de wereld zien maar heb ook gemerkt dat vakantie voor mij echt vooral niks doen is. Dus uren aan de ontbijttafel zitten aan de zee met een cappuccino. Daarna paar uurtjes bakken. Dan douchen en stadje in beetje shoppen en eten 😁. En die vliegreis is echt heftig. De dingen die ik leuk vind kan ik ook in Spanje etc. En had de sterkste deet maar ze vonden mij echt lekker ofzo 🤣

Weeeeeeeeekend maar lig wel al in bed 🤣 dus weekend begint gevoelsmatig morgen als ik geen wekker hoor en mijn eerste gedachten is: ik heb tijd en hoef niks 😇

Wil dus wel graag nog meer van de wereld zien maar heb ook gemerkt dat vakantie voor mij echt vooral niks doen is. Dus uren aan de ontbijttafel zitten aan de zee met een cappuccino. Daarna paar uurtjes bakken. Dan douchen en stadje in beetje shoppen en eten 😁. En die vliegreis is echt heftig. De dingen die ik leuk vind kan ik ook in Spanje etc. En had de sterkste deet maar ze vonden mij echt lekker ofzo 🤣

Weeeeeeeeekend maar lig wel al in bed 🤣 dus weekend begint gevoelsmatig morgen als ik geen wekker hoor en mijn eerste gedachten is: ik heb tijd en hoef niks 😇
Slaap lekker dikkie ❤️

Whaat lig je nu al op bed🤷🏻‍♂️ deerne toch… das nie best😋 maar je was er ook al vroeg uit bedenk ik me net. 4:30 toch?

Curacao kan ik dan wel aanbevelen, lekker in een resort ofzo🤗 😴

Vanmorgen weer lekker wezen trainen. De biceps overgeslagen en alleen even kort rug gedaan. Stierenhoorntjes waren aan de gesloten kant dus soortgelijke machine gebruikt.

Lat pulldown 3x12 45kg brede grip
Lat pulldown 3x12 45kg smalle grip
seat row machine 3x12 35kg
back extension 3x12 51kg
buikspieren machine 3x25 10kg

Ondertussen druk nagedacht over mijn schema en hoor graag of jullie denken dat ik bovenlichaam voldoende train voor een dame op deze manier.

Dag 1 benen incl hamstrings en kuiten (6)
Dag 2 rug (4 wil 5) biceps ( 1) (hoor graag welke oefening ik toe kan voegen voor de zgn breedte)
Dag 3 hardlopen 5km
Dag 4 benen incl hamstrings en kuiten
Dag 5 borst (3) schouders (2) tricep (2)
Dag 6 hardlopen 5km
Dag 7 rust

Laatst bewerkt:
voor breedte van je rug zou je een bent over barbell row erbij kunnen nemen, en op legday Romanian deadlift voor je hamstrings,:peachy: en in iets mindere mate rug.

Vanmorgen weer lekker wezen trainen. De biceps overgeslagen en alleen even kort rug gedaan. Stierenhoorntjes waren aan de gesloten kant dus soortgelijke machine gebruikt.

back extension 3x12 51kg

Ondertussen druk nagedacht over mijn schema en hoor graag of jullie denken dat ik bovenlichaam voldoende train voor een dame op deze manier.

Dag 2 rug (4 wil 5) biceps ( 1) (hoor graag welke oefening ik toe kan voegen voor de zgn breedte)
Dag 3 hardlopen 5km
Dag 6 hardlopen 5km
Dag 7 rust

En triceps bij rug, biceps bij borst. dit omdat je met borst en schouders ook veel je triceps traint

Bedoel je de breedte van de rug of van de biceps? In deze zin lijkt het alsof je de biceps bedoeld maar ik vergis me wel eens....

Rug breedte: seated row hammergrip brede stang (als je die hebt).
Of brede stang onderhandse greep (seated row)
Maar een BendOverRow is helemaal goed, hou je rug goed recht en buik aangespannen, is een goede oefening voor je rug en core. Kijk dan niet met je gezicht vooruit maar naar de grond in één lijn met je rug zegmaar. YT staan goede filmpjes op van Dr Mike Israetel.
Lat pulldown doe je al, brede grip duim over de stang, of brede hammergrip zijn ideaal voor de breedte.

Biceps lopen bij mij ook achter qua breedte dus als daar de juiste aanpak voor is hoor ik hem graag.
Mijn biceps: curls, concentration curls, hammer curls of incline curls. Niet alle 4 op een dag natuurlijk maar dit zijn de oefeningen die ik pak.

💪🏽✌🏽👍🏽

Fijn weekend Buttie 👍🏽

Bent over barbell row ga ik toevoegen. Legday zit al vol haha dus deadlift laat ik nog even liggen.
voor breedte van je rug zou je een bent over barbell row erbij kunnen nemen, en op legday Romanian deadlift voor je hamstrings,:peachy: en in iets mindere mate rug.

En triceps bij rug, biceps bij borst. dit omdat je met borst en schouders ook veel je triceps traint

Check ga ik biceps en triceps omruilen. Gave video. Ga eerst hamstring en kuiten toevoegen en als dat een beetje in het systeem zit deze oefenen als vervanger voor hiptrust. Thnx!

back extension 3x12 51kg

Dag 3 hardlopen 5km
Dag 6 hardlopen 5km

Laatst bewerkt:
Vanmorgen lekker 6.5km wezen wandelen. Voeding ging deze week niet zo lekker om verschillende redenen en weer wat geleerd. Als ik eenmaal de strakke lijn wat laat vieren verlies ik het overzicht op mijn calorieën en kom ik ik een f**k it modus. Verder zat ik slecht in mijn vel en wou ik het mijzelf niet lastiger maken door ook nog op rantsoen te leven. Dus weegschaal maar even gelaten voor wat het was. Vanaf vandaag dus weer strikt aan het plan 💪.

Mood = vallen is niet erg als je maar weer opstaat
Screenshot_20240623-095718_Samsung Health.jpg

Succes dikkie, je kunt het wel !

Vanmorgen lekker 6.5km wezen wandelen. Voeding ging deze week niet zo lekker om verschillende redenen en weer wat geleerd. Als ik eenmaal de strakke lijn wat laat vieren verlies ik het overzicht op mijn calorieën en kom ik ik een f**k it modus. Verder zat ik slecht in mijn vel en wou ik het mijzelf niet lastiger maken door ook nog op rantsoen te leven. Dus weegschaal maar even gelaten voor wat het was. Vanaf vandaag dus weer strikt aan het plan 💪.

Mood = vallen is niet erg als je maar weer opstaat
Screenshot_20240623-095718_Samsung Health.jpg
Komt goed, nie gek laten maken. Je bent goed bezig.

💪🏽🍀

Eten uit verveling is ook een ding en gewoon omdat eten zo lekker is 😁 paar uur geleden kwam de zin in croissantjes met roomboter en jam. Even rustig gaan zitten en merkte ik dat ik geen eens trek had maar wel zin om te eten. Mijn leven is vaak best wel saai dus de hoogtepunten lijken dan toch snel wat lekkers eten of een terrasje opzoeken om te eten. In plaats daarvan de wandelschoenen maar weer aangetrokken, oordopjes in en go.

Screenshot_20240623-150918_Samsung Health.jpg

Eten uit verveling is ook een ding en gewoon omdat eten zo lekker is
Mijn leven is vaak best wel saai dus de hoogtepunten lijken dan toch snel wat lekkers eten of een terrasje opzoeken om te eten.
Heb je naast het sporten geen hobby's verder waar je je in kunt verliezen? Als je van lezen houdt, sla je hiermee twee vliegen in één klap, want er staat ook genoeg in over hoe je food-cravings de baas kunt worden: https://mennohenselmans.com/book-the-science-of-self-control/
Zit er zelf nu middenin en kan 'm echt aanraden.

• Like
Waarderingen: GruX
Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven