AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Nou dag 1 en gelijk de rode vlag uit 🤦‍♀️ dus buikpijn en niet zo lekker te pas. Alsnog vroeg eruit gegaan en naar de sportschool gereden. Had cafeïne supplementen besteld en vanmorgen bij de eiwitshake 1 genomen. Ben echt mega gevoelig voor cafeïne en hoop zo de trek op sommige momenten wat beter te kunnen verdragen. Trek is wel te doen alleen die inkakkers daardoor kan ik niet hrbben met werk. Dus lets try! Heb wat weinig kracht vanmorgen dus gewicht met pulldown and row wat lager gelaten dan anders.

Pull ups 3x6
Lat pulldown brede grip 3x12 35kg
Seat cable row met stierenhoorntjes 3x12 35kg
Back extension 3x12 45kg
Biceps curls kabel brede stang 3x12 20kg (5kg omhoog 💪)
22 minuten loopband. 15 minuten snelheid 5 helling 5. 5 minuten helling 7 en 2 minuten uitlopen.

Straks met cliënt nog half uurtje loopband. En ja weet dat ik motorstoring 😁

20240531_052927.jpg

Laatst bewerkt:
Nou dag 1 en gelijk de rode vlag uit 🤦‍♀️ dus buikpijn en niet zo lekker te pas. Alsnog vroeg eruit gegaan en naar de sportschool gereden. Had cafeïne supplementen besteld en vanmorgen bij de eiwitshake 1 genomen. Ben echt mega gevoelig voor cafeïne en hoop zo de trek op sommige momenten wat beter te kunnen verdragen. Trek is wel te doen alleen die inkakkers daardoor kan ik niet hrbben met werk. Dus lets try! Heb wat weinig kracht vanmorgen dus gewicht met pulldown and row wat lager gelaten dan anders.

Pull ups 3x6
Back extension 3x12 45kg
22 minuten loopband. 15 minuten snelheid 5 helling 5. 5 minuten helling 7 en 2 minuten uitlopen.

20240531_052927.jpg
Komt helemaal goed topper. Als even minder power hebt door "omstandigheden" kun je inderdaad gewicht gewoon iets verlagen, maak dan je setjes iets langer, dan haal je wel alles eruit.

En die motorstoring, niet mee rond blijven rijden en zsm naar de garage. Dit kan veel oorzaken hebben en echt slecht zijn als je er mee blijft rondrijden. Hoeft niet altijd maar dit lampje is wel een serieuze.

Maak wat van je dag!

Komt helemaal goed topper. Als even minder power hebt door "omstandigheden" kun je inderdaad gewicht gewoon iets verlagen, maak dan je setjes iets langer, dan haal je wel alles eruit.

En die motorstoring, niet mee rond blijven rijden en zsm naar de garage. Dit kan veel oorzaken hebben en echt slecht zijn als je er mee blijft rondrijden. Hoeft niet altijd maar dit lampje is wel een serieuze.

Maak wat van je dag!
Nehh gewoon standaard herhalingen. Vond al knap genoeg dat ik er was haha. En ken de storing en advies. Al 2x laten uit lezen en 2x een ander probleem dus ik geloof hem niet meer zo. Rij er nu al 2 maand mee. In mijn vakantie xtje garage plannen krijgt ie gelijk een beurt.

Thnx you2! 🤗

• Like
Waarderingen: GruX

Pull ups 3x6
Back extension 3x12 45kg

20240531_052927.jpg
Tijd om te tanken maniac🤪😜

Haha grapje maar sommige mensen kunnen dat niet verdragen 🤣

Of ik snap het niet of ik er kan er tegen 🤣 en ja motorstoring tanken en geen gordel 😁 ben altijd erg georganiseerd 😜
Jij overtreed de wet , naar de kant nu !

Foto maken terwijl je aan het rijden bent is al helemaal billenkoek waardig!

giphy.gif

Nou de cafeïnepil werkt. Had zo goed als geen trek dus dag 5 netjes aan de voeding gehouden ondanks dag 1 met cafeïne hulp. Ben overigens wel heel gevoelig hiervoor en drink normaal na 15 uur geen koffie meer omdat ik anders slecht slaap. Zit nu met moeite mijn avondeten te eten dus hoop vooral dat ik gewoon op tijd in slaap val anders is het geen optie om de pillen vaker dan 1 a 2x per week te nemen.
Heb verder de psylliumvezels van xxl besteld en wil dit morgen gaan proberen voor het eerst. Heb vaak last van een mega opgeblazen gevoel en van alles geprobeerd. Kefir, yakult, probiotica, pds supplementen, pepermunt supplementen, omeprazol en nog een goedje van de huisarts. Tips mbt gebruik van de vezels welkom (veel drinken doe ik al.

Screenshot_20240531-190810_MyFitnessPal.jpg

Hoeveel mg heb je genomen ?
Voor klein dondertje is 200mg al best veel namelijk als 1e keer.

Hoeveel mg heb je genomen ?
Voor klein dondertje is 200mg al best veel namelijk als 1e keer.
Volgens mij ben ik gewoon een sensitive kleintje. 20mg toch in deze? Deed zelfs superman na voor mijn cliënten vanmiddag 😁. Vanmorgen om 4.30 genomen met eiwitshake.

Laatst bewerkt:
Zit wel meer stims in dan caf. alleen.

Heb je een smartwatch, dan kun je je hartslag in de gaten houden.

Zit wel meer stims in dan caf. alleen.

Heb je een smartwatch, dan kun je je hartslag in de gaten houden.
Nee ook gevoelsmatig geen last gehad van versnelde hartslag of hartkloppingen. Althans niet opgevallen. Wat vooral opviel was geen honger, veel dorst, veel energie en euforisch gevoel en had het warm. Terwijl ik normaal na benendag om 15 uur echt inkak had ik nu nog veel energie en zin om te lopen.

Bloating sucks ! Weet inmiddels wel een beetje welke voedingsmiddelen ik moet mijden. Maak gwn een lijstjes van voedingsmiddelen waar je opgeblazen gevoel van krijgt. Meestal kan ik die voedingsmiddelen nog wel wegtikken met wat digestive enzymes, ik heb een potje van xxl nutr.

Om eetlust te onderdrukken , nicotine. Betekent niet dat je moet gaan roken, nicotine kauwgom of pleisters. Nicotine is zo slecht nog niet, ook een concentratieboost. En voor mij iig. nooit een probleem om er zo weer mee te kappen.

Laatst bewerkt:
Bloating sucks ! Weet inmiddels wel een beetje welke voedingsmiddelen ik moet mijden. Maak gwn een lijstjes van voedingsmiddelen waar je opgeblazen gevoel van krijgt.

Om eetlust te onderdrukken , nicotine. Betekent niet dat je moet gaan roken, nicotine kauwgom of pleisters. Nicotine is zo slecht nog niet, ook een concentratieboost. En voor mij iig. nooit een probleem om er zo weer mee te kappen.
Beter gebruik je man the f**k up om je honger te onderdrukken.

Bloating sucks ! Weet inmiddels wel een beetje welke voedingsmiddelen ik moet mijden. Maak gwn een lijstjes van voedingsmiddelen waar je opgeblazen gevoel van krijgt. Meestal kan ik die voedingsmiddelen nog wel wegtikken met wat digestive enzymes, ik heb een potje van xxl nutr.

Ja die lijstjes is een goed idee maar hou bijvoorbeeld teveel van havermout om dit te laten voor een opgeblazen gevoel. Nicotine geen optie ben echt extreem gevoelig voor alles wat met dopamine te doen heeft. Thnx iig voor het meedenken en fijn dat jij iets hebt gevonden wat werkt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven