XXL Nutrition

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeie week neergezet en bewust gelet op wanneer en waarom ik trek krijg. 2 momenten gehad en bij allebei had ik emoties die ik wou verzachten. Voor mij ontzettend fijn om hier achter te komen en merk dat ik door het stukje inzicht al beter bestand ben tegen de trek. Heb nu ontzettend de neiging te gaan eten tot ik niet meer kan omdat ik verdrietig ben. Ga daarom als alternatief een stuk lopen met oordopjes in buiten of even flink racen in mijn auto.Maar zal niks lekkers halen 💪💪
Doe dat maar niet, daar wordt ik nerveus van. straks zie ik een bericht van eenzijdig ongeval :bang:

Die had ik nog niet gezien! Heb je zelf ervaring mee? Zie maar 1 review nl. Heb nu een pot psyllium husk fibres besteld om te proberen. Probiotica wel van lucovitaal geprobeerd eerder maar deed niet zijn werk zoals ik gehoopt had. Dit is meestal mijn buik aan het einde van de dag dus best wel heftig vind ik zelf

20240530_170702.jpg
Heb niet je hele log doorgelezen, maar krijg je het niet juist door die husk?

• Topic Starter Topic Starter
Heb niet je hele log doorgelezen, maar krijg je het niet juist door die husk?
Nee die moet ik nog gaan gebruiken. 2 recente voorbeelden : gisteren heftige confrontatie met een cliënt. Toen ik bij de persoon weg reed (met nodige frustratie etc. Ben ook mens) was mijn eerste gedachten en nu ga ik croissantjes halen.
En gelijk een pop up van hej ik wil mijn emotie verzachten door eten. Een combi van ik heb het verdiend en dan voel ik mij beter gevoel.

Vanavond zat ik na te denken over mijn liefdesleven, de overweging om te gaan daten, de angsten die ik daarvoor heb en de realisatie van iemand heel erg missen en bam ineens was daar de honger in chocolade. Een bijna onbedwingbare drang om 3 pakken koekjes etc te halen en alles te eten tot ik vol zat. En toen wist ik eigenlijk zeker ik heb eetbuien uit emoties. Daar waar ik vroeger een wijntje pakte, een sigaret of een joint neig ik nu dus naar eten.

Heb een half uur gewandeld met muziek en bedacht mij onderweg ik heb helemaal geen honger en ook geen trek. Voorheen dacht ik bij die eet neigingen (want het voelt echt als ineens honger alsof ik de hele dag niet heb gegeten) dat mijn lichaam er gewoon om vroeg. Iets met laag in calorieën en dan compenseren. Dus ben echt heel blij dit te leren in mijzelf.

Oh jeetje.. Zo eerlijk zijn naar jezelf is wel heel dapper! Respect!

Nee die moet ik nog gaan gebruiken. 2 recente voorbeelden : gisteren heftige confrontatie met een cliënt. Toen ik bij de persoon weg reed (met nodige frustratie etc. Ben ook mens) was mijn eerste gedachten en nu ga ik croissantjes halen.
En gelijk een pop up van hej ik wil mijn emotie verzachten door eten. Een combi van ik heb het verdiend en dan voel ik mij beter gevoel.

Vanavond zat ik na te denken over mijn liefdesleven, de overweging om te gaan daten, de angsten die ik daarvoor heb en de realisatie van iemand heel erg missen en bam ineens was daar de honger in chocolade. Een bijna onbedwingbare drang om 3 pakken koekjes etc te halen en alles te eten tot ik vol zat. En toen wist ik eigenlijk zeker ik heb eetbuien uit emoties. Daar waar ik vroeger een wijntje pakte, een sigaret of een joint neig ik nu dus naar eten.

Heb een half uur gewandeld met muziek en bedacht mij onderweg ik heb helemaal geen honger en ook geen trek. Voorheen dacht ik bij die eet neigingen (want het voelt echt als ineens honger alsof ik de hele dag niet heb gegeten) dat mijn lichaam er gewoon om vroeg. Iets met laag in calorieën en dan compenseren. Dus ben echt heel blij dit te leren in mijzelf.
We zijn allemaal mens, de één geeft meteen toe en de ander niet.

Jij bent dus niet meteen toegegeven aan je "drang" maar bent eerst een stuk gaan lopen.

En toen kwam het besef dat je helemaal geen honger had....

Dat is nou echt sterk van je.

Wees niet zo onzeker, is echt niet nodig. Je strijd met jezelf, maar je mag ook je eigen teamgenoot zijn met jezelf.

Alles wat jij echt wilt en waar je echt in gelooft (overwinning, kracht, succes, liefde) komt uiteindelijk ook echt op jouw pad op het moment dat het moet gebeuren.

En echt het zal alleen maar beter gaan. En je zult het allemaal verdienen.

Mag je straks gaan huilen van blijdschap.

🌻🍀

Oh jeetje.. Zo eerlijk zijn naar jezelf is wel heel dapper! Respect!
Dankjewel 🥰
Waarom verdrietig?
Komt goed, je bent al bezig dus komt goed. Is part of the proces.
Naja buttie met de buttie bloot 🙊 omdat ik mij soms heel alleen voel. Heb een behoorlijk pittig leven gehad en beetje bij beetje muren gebouwd om mijzelf veilig te voelen. Alleen die muren zorgen er tegelijk voor dat ik mijzelf eigenlijk heb verstopt voor de wereld en mensen en daarmee ook de mooie dingen die in beiden verscholen kunnen liggen. Dus soms spiek ik over die muren en voel ik daar verdriet.

Dankjewel 🥰

Naja buttie met de buttie bloot 🙊 omdat ik mij soms heel alleen voel. Heb een behoorlijk pittig leven gehad en beetje bij beetje muren gebouwd om mijzelf veilig te voelen. Alleen die muren zorgen er tegelijk voor dat ik mijzelf eigenlijk heb verstopt voor de wereld en mensen en daarmee ook de mooie dingen die in beiden verscholen kunnen liggen. Dus soms spiek ik over die muren en voel ik daar verdriet.
Dat is heel moedig van je om te delen terwijl iedereen dit kan lezen.

Hopelijk voel je een beetje dat je niet alleen bent, door die muur kun je lastig support van dit forum voelen maar hoop toch dat je het wel voelt.

Je bent sowieso niet alleen.

En ik hoop dat dit gevoel nu tijdelijk is vanwege je maandelijkse party en dat het straks weer minder wordt.

Ondanks dat zal de muur er niet lager door worden maar dat je er over heen spiekt is al goed. Je kan in ieder geval bij de figuurlijke rand.

Dat is heel moedig van je om te delen terwijl iedereen dit kan lezen.

Hopelijk voel je een beetje dat je niet alleen bent, door die muur kun je lastig support van dit forum voelen maar hoop toch dat je het wel voelt.

Je bent sowieso niet alleen.

En ik hoop dat dit gevoel nu tijdelijk is vanwege je maandelijkse party en dat het straks weer minder wordt.

Ondanks dat zal de muur er niet lager door worden maar dat je er over heen spiekt is al goed. Je kan in ieder geval bij de figuurlijke rand.
Dankjewel man en voel die support van hier en jou en jullie zeker. En ik ben echt alleen maar dat geeft niet 😊. Veel dingen niet zelf voor gekozen maar het alleen leven wat ik nu leid is veelal mijn keuze. Een logische keuze na veel teleurstelling maar alsnog mijn keuze. Zo ook zal het mijn keuze zijn om het te veranderen en weer open durven te staan voor nieuwe mensen en ervaringen. Vind het allang fijn dat ik hier mijn passie voor sport en struggle met voeding kan delen met gelijkgestemden al was het niet mijn bedoeling zo buttie bloot te gaan als nu. Maar het is part of the process denk ik 🥰

Misschien je grenzen in je werk of op je werk ook weer even scherper neerzetten. Dat cliënten bezoek, dat zou je niet zo mogen raken. Hopelijk doe je ook voldoende goede energie op, op je werk.
Mooi om te lezen dat jij je eigen gebruiksaanwijzing beter leert kennen :thumb:

Alles komt goed, zo niet dan stiekem toch wel.

Misschien je grenzen in je werk of op je werk ook weer even scherper neerzetten. Dat cliënten bezoek, dat zou je niet zo mogen raken. Hopelijk doe je ook voldoende goede energie op, op je werk.
Mooi om te lezen dat jij je eigen gebruiksaanwijzing beter leert kennen :thumb:
Zeker ben echt gek op mijn werk en twijfel eigenlijk nooit of ik dit wel echt wil. Blijft alleen pittig als je verrot gescholden wordt of bedreigd of fysiek aangevallen. Denk dat dat nooit went. Veelal is de persoon onder invloed en ben ik de kut begeleider die de oh zo mooie high vibe stuk maak. En dankjewel 😊 voelt ook echt als een wedstrijd waarin ik ga vallen en opstaan en mijzelf extra ga leren kennen 😇

Ik zou er als vader niet tegen kunnen dat mijn dochter dit zou overkomen, eerlijk gezegd.

Ik zou er als vader niet tegen kunnen dat mijn dochter dit zou overkomen, eerlijk gezegd.
Er zijn 80% aan leuke situaties hoor. Mensen die op straat leefden, met een spijkerbroek en tshirt binnenkomen, gebroken als mens die je intensief begeleid en je uiteindelijk samen de sleutel van het eigen appartement mee gaat ophalen of een telefoontje na hun eerste werkdag etc.

Dus laten we de avond positief afsluiten want al met al was dit een mooie week 😇. Nog steeds spierpijn in de poten dus hopelijk lukt het morgenvroeg te gaan hardlopen. Ik lig er alweer in gezien ik morgen moet werken en wil sporten. Magnesium erin en hope for the best. Fijne avond lieve betrokken sportieve guys en girls 😘

Snapchat-1594451481.jpg

Er zijn 80% aan leuke situaties hoor. Mensen die op straat leefden, met een spijkerbroek en tshirt binnenkomen, gebroken als mens die je intensief begeleid en je uiteindelijk samen de sleutel van het eigen appartement mee gaat ophalen of een telefoontje na hun eerste werkdag etc.

Dus laten we de avond positief afsluiten want al met al was dit een mooie week 😇. Nog steeds spierpijn in de poten dus hopelijk lukt het morgenvroeg te gaan hardlopen. Ik lig er alweer in gezien ik morgen moet werken en wil sporten. Magnesium erin en hope for the best. Fijne avond lieve betrokken sportieve guys en girls 😘
Slaap lekker dikkie 😘

Dus ben echt heel blij dit te leren in mijzelf
Wat fijn om te lezen dat je patronen ziet. Logische patronen ook wel. Dat is al heel knap! Dapper ook dat je het deelt 😘

Probeer voor jezelf inderdaad als-dan onderwerpen te bedenken.

ALS ik een heftige situatie met een cliënt heb gehad en de neiging heb om te gaan snaaien DAN ga ik een stukje wandelen/een vriendin bellen/heel hard dansen en zingen etc...

Het gaat wellicht niet meteen geheel vlekkeloos, geef het ook de tijd en wees niet te streng voor jezelf. Je komt er wel 😘

Wat fijn om te lezen dat je patronen ziet. Logische patronen ook wel. Dat is al heel knap! Dapper ook dat je het deelt 😘

Probeer voor jezelf inderdaad als-dan onderwerpen te bedenken.

ALS ik een heftige situatie met een cliënt heb gehad en de neiging heb om te gaan snaaien DAN ga ik een stukje wandelen/een vriendin bellen/heel hard dansen en zingen
Goede tip en denk inderdaad dat wandelen mijn DAN moet zijn. De emotie neemt af omdat ik de heftigheid eruit loop en tegelijk de ruimte in mijn mind creëer om te relativeren 😇

Het gaat wellicht niet meteen geheel vlekkeloos, geef het ook de tijd en wees niet te streng voor jezelf. Je komt er wel 😘
Superlief dankjewel voor je support en geloof 😘

Vanmorgen niet wezen hardlopen. 6 dagen wezen sporten dus even lekker een stuk wezen wandelen om toch even iets te doen. Lekkere muziekmix erop en even lekker in mijn eigen wereld 😇 Hele week 10.000 stappen of meer per dag gezet dus gaat wel lekker. Nu klaarmaken en op naar werk 💪
Screenshot_20240602-082952_Samsung Health.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven