Buttie88
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 9.228
- Lengte
- 1m62
Maar ben een meisje. Alsnog goed punt 😁Beter gebruik je man the f**k up om je honger te onderdrukken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar ben een meisje. Alsnog goed punt 😁Beter gebruik je man the f**k up om je honger te onderdrukken.
Daar geloof ik niks van
Mschn Kun je digestive enzymes proberen. Potjes zijn cheap bij xxl.Ja die lijstjes is een goed idee maar hou bijvoorbeeld teveel van havermout om dit te laten voor een opgeblazen gevoel. Nicotine geen optie ben echt extreem gevoelig voor alles wat met dopamine te doen heeft. Thnx iig voor het meedenken en fijn dat jij iets hebt gevonden wat werkt!
Ja drink zo'n 4 liter per dag. Stoelgang standaard iedere ochtend soms nog 1x extra en zolang ik iedere dag banaan eet euhm normaal zeg maar. Drink geen alcohol, beweeg iedere dag voldoende, rook niet, eet voldoende eiwitten maar niet genoeg vetten en vezels vandaar de keuze voor psyllium. Onderzoekend of het aan de vezels ligt.
Vetten zijn sowieso belangrijk voor vrouwen, oa hormoon regulatie.Ja drink zo'n 4 liter per dag. Stoelgang standaard iedere ochtend soms nog 1x extra en zolang ik iedere dag banaan eet euhm normaal zeg maar. Drink geen alcohol, beweeg iedere dag voldoende, rook niet, eet voldoende eiwitten maar niet genoeg vetten en vezels vandaar de keuze voor psyllium. Onderzoekend of het aan de vezels ligt.
Ja heb vaker gehoord dat vrouwen en hormonen en vetten belangrijk zijn. Zal eens gaan googlelen naar het verhaal erachter gezien ik geen 'klachten' ervaar op lage vetten mbt hormonen. Dankjewel voor het meedenken 😘Vetten zijn sowieso belangrijk voor vrouwen, oa hormoon regulatie.
Beter maak je dan een shake met fine oats en olijfolie of lijnzaadolie. In de avond wat amandelen
Vooral zo doorgaan en meer verantwoord eten mee voor de trek. Aardbeien etc gehaald. Maar leuke vraag. Ga erover nadenken en op terug komen 😊Heb je een plan gemaakt hoe je je doel gaat halen?
Succes.
De 5 P's:Vooral zo doorgaan en meer verantwoord eten mee voor de trek. Aardbeien etc gehaald. Maar leuke vraag. Ga erover nadenken en op terug komen 😊
Ja dat is gwn flinke bloating. Herken het.Die had ik nog niet gezien! Heb je zelf ervaring mee? Zie maar 1 review nl. Heb nu een pot psyllium husk fibres besteld om te proberen. Probiotica wel van lucovitaal geprobeerd eerder maar deed niet zijn werk zoals ik gehoopt had. Dit is meestal mijn buik aan het einde van de dag dus best wel heftig vind ik zelf
![]()
Die blijft de hele nacht wakker 😳Zit wel meer stims in dan caf. alleen.
Heb je een smartwatch, dan kun je je hartslag in de gaten houden.
Kan wel paar mensen opnoemen die er best wel wat teveel van mogen pakken ;DGebroken lijnzaad bevat cyanogene, en het menselijk lichaam kan cyanogene glycosiden omzetten in de gifstof cyanide. Dus niet teveel van.
Is dat niet pas bij achterlijk hoge hoeveelheden? Een eetlepel per dag kan weinig kwaad.Gebroken lijnzaad bevat cyanogene, en het menselijk lichaam kan cyanogene glycosiden omzetten in de gifstof cyanide. Dus niet teveel van.