Fitness Seller

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als we hardcore zijn, zoals wij allemaal, dan eet je het zelfs koud uit de koelkast.
Zo hardcore ben ik niet, maar als ik drumsticks, een halve kip of iets anders uit de koelkast heb dan is het vaak al op voor de rest van m'n eten gaar is. Dan begin ik tijdens het koken alvast met 1 stukje... enz. enz.

TS je kan ook maaltijd onderdelen preppen, ik weet niet of dat wat voor je is.

Tip van @Gremlin: doe een ijsblokje bij je gekookte rijst voor het de magnetron in gaat.

Zo hardcore ben ik niet, maar als ik drumsticks, een halve kip of iets anders uit de koelkast heb dan is het vaak al op voor de rest van m'n eten gaar is. Dan begin ik tijdens het koken alvast met 1 stukje... enz. enz.

TS je kan ook maaltijd onderdelen preppen, ik weet niet of dat wat voor je is.

Tip van @Gremlin: doe een ijsblokje bij je gekookte rijst voor het de magnetron in gaat.
Goede tips man.

Dat ijsblokje kan inderdaad ook, heeft denk ik hetzelfde effect als 2 eetlepels water en dan alsnog, eigenlijk sowieso, die huishoudfolie, de damp van je voer blijft dan in je eten of op je bord en vervliegt dan niet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.325
Thnx voor het meedenken! Ik ga beginnen met een hele maaltijd in een bakje. In mijn hoofd kom ik thuis, zet ik de magnetron aan, trek ik mijn trainingsbroek aan en plof ik met een bakje op de bank. Werkt dat niet moet ik idd miss per onderdeel gaan werken.

Je kunt je bakkie voor de volgende dag, ook in de koelkast ontdooien, en laatste uur op het aanrecht

Niet zo moeilijk doen. Gwn nutribullet kopen en 🐔 🥦 shakes ® maken.

• Bicep
Waarderingen: K82
:wave: Fijne vakantie dikkie :kiss:

Bericht in topic 'Voedingsschema cutfase' https://forum.bodybuilding.nl/topics/voedingsschema-cutfase.421326/post-10195031
Kijk eens naar deze zeeeer oude prep foto's

Chili was per bak 2 eitjes erbij
Macaroni per bak blikje tonijn met groenten
Rijst per bak 200 gr kip

3 bakken per dag dus voor 5 dagen de koelkast in (en ik heb maar een tafelmodel koelkast... das wel proppen) en elke dag 3 verschillende maaltijden. Eitjes kan je ook gekookt ongepeld 5 dagen bewaren. Alleen de kip was kant en klaar diepvries.
Groentes, pasta etc kan je elke week variëren.
Dan ontbijt en diner thuis vers en bakkie kwark voor t slapen.

Was 1-1,5 uurtje werk op zondag ochtend.

Leuk voor na je vakantie misschien 😁

Fijne vakantie! 🏖✈️

• #1.333
Wow wat een organisatie 🤩 en dankjewel voor de link. Even checken op vakantie voor lekkere ideeën. Had al zin er voor te gaan maar met zulke tips al helemaal 😇.

En dankjewel! Ga nu slapen. 3 uur gaat de wekker 😴

Fijne vakantie! :D

Fijne vakantie :thumb:

• #1.337
Dankjewel muscle guys 😘

• #1.338
Gym uiteraard even opgezocht en best teleurgesteld. Staan 2 apparaten 2 loopbanden en 2 crosstrainers. Omgeving is wel leuk om te wandelen dus dat deze week maar blijven doen. Vandaag wel van alles gegeten uiteraard en mis wel het fijne maag gevoel van havermout kwark kip en brocolli 😅. Kamer op de 9e verdieping en weiger de lift te pakken dus vandaag wel 15000 stappen gezet. Grappig zie mijzelf op mijn eigen foto's nog altijd als dikker. Niet dik maar ook niet slank. Deze foto deed even mijn zelfbeeld boosten 😊.

Screenshot_20240727-183215_Gallery.jpg

Gezicht wel goed insmeren hoor. Je bent er nog geen dag en je ziet er al uit als een n*ger.

• #1.340
Ja zal morgen wel wat gaan kopen. Ben ook niet wit vertrokken maar je hebt gelijk 😇

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven