Fitness Seller

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.302
Thnx! Dan zo klein mogelijk 💪

Ik heb een magnetron van 700watt. Krijg ik het prima mee ontdooit. Vind zelf ingevroren en ontdooit voedsel niet echt lekker. Je kan ook voor 3 dagen maken en bewaren in de koelkast. Je bent er alleen wat vaker druk mee.

Mijn voedsel voor tussen de middag is ook ingevroren en ik doe eerst 2 min. Dan alles uit elkaar halen en dan weer 2 min 😅 In het begin altijd even uitzoeken hoe goed die krengen het doen!

Ziet er wel minder lekker uit 🤪

35F5186C-2F1E-4124-864E-970D1190F60A.jpeg

Eindresultaat

FEE50F90-8F8B-4237-8987-913C79629E6F.jpeg

Ja maar heb wel een oven en airfryer dus puur opwarmen savonds. Mooi compact ding gevonden 😊

Helemaal prima, simpel ding, zolang hij maar kan opwarmen in een paar minuten, klaar!

Ingevroren voer een dag van te voren in je koelkast leggen zodat je het op de dag zelf kun opwarmen, doe ik altijd. Wij hebben allemaal rijst, kip, groente in de vriezer, afgewogen en al. Lekker makkelijk.

Laatst bewerkt:
  • #1.309
Ik heb een magnetron van 700watt. Krijg ik het prima mee ontdooit. Vind zelf ingevroren en ontdooit voedsel niet echt lekker. Je kan ook voor 3 dagen maken en bewaren in de koelkast. Je bent er alleen wat vaker druk mee.
Het lijkt mij ook niet lekker. Heb ook nog niet eerder een magnetron maaltijd gegeten of überhaupt eten opgewarmd. Maar als je honger hebt eet je alles en zou mij wel wat ruimte geven als ik thuis kom van werk.

Om de 3 dagen gaat mij niet lukken/willen ivm de tijd. Moet soms onverwachts overwerken of loop onbedoeld uit en dan valt mijn plan alweer in duigen ☹️

• #1.310
Mijn voedsel voor tussen de middag is ook ingevroren en ik doe eerst 2 min. Dan alles uit elkaar halen en dan weer 2 min 😅 In het begin altijd even uitzoeken hoe goed die krengen het doen!

Ziet er wel minder lekker uit 🤪

35F5186C-2F1E-4124-864E-970D1190F60A.jpeg

Eindresultaat

FEE50F90-8F8B-4237-8987-913C79629E6F.jpeg
Ziet er op de tweede foto idd beter uit 😁. Overdag zit ik aan de kwark en banaan en druk aan het brainstormen hoe ik mijn lunchtrommel kan vullen met vet en langzame koolhydraten 😁

• Like
Waarderingen: GruX
Preppen kost 30min, als je daar geen tijd heb om de 3 dagen dan ben ik wel benieuwd hoe je dag eruit ziet.
Diepvries kan je langer preppen, maar persoonlijk vind ik het dan minder lekker vandaar ik elke 3 dagen ook prep en koelkast bewaar.

• #1.312
Preppen kost 30min, als je daar geen tijd heb om de 3 dagen dan ben ik wel benieuwd hoe je dag eruit ziet.
Diepvries kan je langer preppen, maar persoonlijk vind ik het dan minder lekker vandaar ik elke 3 dagen ook prep en koelkast bewaar.
Miss als je er wat handigheid in hebt? Of denk ik te moeilijk 😁

Opwarmen in de magnetron, even huishoudfolie over je bord spannen, anders wordt t zo droog en je magnetron blijft mooi schoon (tip vd vrouw).

Eten uit de magnetron smaakt inderdaad beetje minder dan zo vers uit de pan maar lang niet verkeerd hoor. Als we hardcore zijn, zoals wij allemaal, dan eet je het zelfs koud uit de koelkast.

Wat ik zelf nog wel een keer wil proberen, gewoon uit nieuwsgierigheid, is een maaltijd kip,rijst,groente met water in de blender mixen, kijken of ik het dan sneller naar binnen kan klepperen.

Maar dat is maar een ideetje...nog wel...

Wat ik zelf nog wel een keer wil proberen, gewoon uit nieuwsgierigheid, is een maaltijd kip,rijst,groente met water in de blender mixen, kijken of ik het dan sneller naar binnen kan klepperen.

Been there. Als tiener ooit m'n meal geblend omdat ik een dag niet kon kauwen door de pijn van een nieuwe beugel. Nooit meer eten geblend daarna.

• Like
Waarderingen: K82
  • #1.318
Opwarmen in de magnetron, even huishoudfolie over je bord spannen, anders wordt t zo droog en je magnetron blijft mooi schoon (tip vd vrouw).

Eten uit de magnetron smaakt inderdaad beetje minder dan zo vers uit de pan maar lang niet verkeerd hoor. Als we hardcore zijn, zoals wij allemaal, dan eet je het zelfs koud uit de koelkast.

Dat lijkt mij zo niks! Hou je niet van kauwen of?

Goede tip trouwens met dat folie. En idd bij honger eet je het zelfs nog koud van de grond 👌

• Bicep
Waarderingen: K82
Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven