AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.382
Thnx! Proost op een mooie samenwerking en playboy ready buttie 😅

20240730_135104.jpg

PlayButtie69

Nav mijn bericht een leuk bericht gekregen van iemand hier die het ziet zitten mij te begeleiden vrijwillig en vrijblijvend dus zin in.
Nondeju.. en dan zeggen ze dat ik een slijmbal als ik zeg dat ik het eens ben met hoe je vind dat je eruit ziet, in plaats van je beeld van dat je chubby bent bevestig.

Laatst bewerkt:
Dat gaat vast goedkomen na je vakantie 😃

Nav mijn bericht een leuk bericht gekregen van iemand hier die het ziet zitten mij te begeleiden vrijwillig en vrijblijvend dus zin in.

Wat ik graag zou vinden in een coach :
- een doordacht haalbaar plan
- motivatie en stimulatie dat op de goede weg ben
- voedingschema met balans tussen de macro's en dus in mijn geval meer vetten

Nou goed. Ik denk dat het sws nog wel een paar jaartjes gaat duren eens ik mijn echte doel bereikt heb. Immers kost dat denk ik wat jaren van training en voeding. Denk dat ik mij soms verkijk op wat ik al bereikt heb en lees dan sommige verhalen hier van grote veranderingen in fysiek met foto's en kreeg daardoor een beetje het gevoel te klungelen vandaar mijn idee voor een coach.

Dus zojuist in de lift even een bodybuilder nagedaan en toch weer even blij met mijn spieren. Had het gevoel dst ik wel wat was afgevallen maar de spieren nogal tegen vielen. Toch best sterk voor een pannekoek etend meisje 😜

20240730_101013.jpg
Die grote snelle veranderingen zijn met (extreem veel) drugs bereikt.

• #1.388
Nondeju.. en dan zeggen ze dat ik een slijmbal als ik zeg dat ik het eens ben met hoe je vind dat je eruit ziet, in plaats van je beeld van dat je chubby bent bevestig.

Lekker laten zeggen. Als je zegt je bent er nog lang niet, ben je te kritisch. Als je zegt je ziet er goed uit wil je mij doppen. Als je zegt ga zo door moedig je mijn cornetto's aan. En als je niks zegt ben je homo dus f**k dat.

Wat ik graag zou vinden in een coach :
- een doordacht haalbaar plan
- motivatie en stimulatie dat op de goede weg ben
- voedingschema met balans tussen de macro's en dus in mijn geval meer vetten

Nou goed. Ik denk dat het sws nog wel een paar jaartjes gaat duren eens ik mijn echte doel bereikt heb. Immers kost dat denk ik wat jaren van training en voeding. Denk dat ik mij soms verkijk op wat ik al bereikt heb en lees dan sommige verhalen hier van grote veranderingen in fysiek met foto's en kreeg daardoor een beetje het gevoel te klungelen vandaar mijn idee voor een coach.

Dus zojuist in de lift even een bodybuilder nagedaan en toch weer even blij met mijn spieren. Had het gevoel dst ik wel wat was afgevallen maar de spieren nogal tegen vielen. Toch best sterk voor een pannekoek etend meisje 😜

20240730_101013.jpg
Wil diegene anoniem bljven?🤗

• #1.391
Daarvoor heb ik ook geen coaching nodig 😉

Lekker laten zeggen. Als je zegt je bent er nog lang niet, ben je te kritisch. Als je zegt je ziet er goed uit wil je mij doppen. Als je zegt ga zo door moedig je mijn cornetto's aan. En als je niks zegt ben je homo dus f**k dat.
Je ziet er goed uit

Wanneer doppen! Of wat is doppen precies

Oké, ik zeg niks

Buttie dopt haar eigen boontjes wel

• Haha
Waarderingen: AK
nmvt

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven