MuscleMeat

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan word het een keer interessant en is het ineens stil 🤷‍♂️

Ja het is ook bedtijd

1000001301.jpg

Wat een slap gelul hier

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.427
Er maar het beste van maken. Vanmorgen de gym ingedoken. Oordopjes in en focus aan. Ondanks dat het erg beperkt is wel weer even een lekker gevoel. Nadeel dat het echt belachelijk warm is daar dus zweet gleed overal vanaf. Zelfs 4 uur in de zon zweet ik niet zo. Nog 3 daagjes dan weer in mijn eigen sportschool 😍 en bed. Mis mijn bed 😁

Squat 3x20 gok 10/15kg. 1 barbel aanwezig met vast gewicht en geen extra gewichten aanwezig.

Shoulder front raise
2x12 6kg
1x15 6kg

Seat shoulder press
2x12 8 kg
1x15 10kg

Triceps Overhead extension (Max dumbell is 10kg)
2x12 10kg
1x13 10kg

Biceps curl
2x12 8kg
1x11 8kg

30 minuten wandelen 5 5km pu

20240731_092541.jpg

Seat shoulder press
2x12 8 kg
1x15 10kg
Waarom pak je hier eerst 2x12 van 8kg en daarna 1x15 van 10kg. Als je 15 reps met 10kg kan dan is 12 reps van 8kg toch niet effectief?

Ik snap dat het lastig is om juiste gewichten te vinden (zeker bij machines) als je niet in je vaste sportschool sport.
Maar als je na 4/5 reps denkt dit gaat echt wel easy peasy kan je imo beter stoppen en zwaarder pakken.
Effectiever was geweest 3 setjes, met 15kg, 1e set 15 reps (als dat -1 tot falen is), daarna gewoon 2 setjes met zo veel mogelijk reps tot -1 tot falen. Het zou er dan zo uit kunnen zien:
3x15 15, 13, 12

Vwb de coach/personal trainer: meestal (niet altijd) is het zo if you pay peanuts, you will get monkeys... hou je koppie er bij als je met hem/haar aan de gang gaat.
Iemand noemt zichzelf al gauw personal trainer/coach. Jij en ik zouden dat ook kunnen worden. Mensen met echt verstand doen dat bijna nooit voor niks. Het zijn geen filantropische instellingen.....
Iedereen kan iemand 12 weken op een streng dieet zetten van rijstwafels met kipfilet en een standaard schema geven. Uiteraard zal je dan resultaten zien, maar gaat dit je op lange termijn helpen? Heb je referenties hoe hij andere klanten heeft geholpen?
Als jullie een match made in heaven zijn vind ik dat echt heel fijn voor je en gun ik je van harte! Maar hou je koppie er bij

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.429
Waarom pak je hier eerst 2x12 van 8kg en daarna 1x15 van 10kg. Als je 15 reps met 10kg kan dan is 12 reps van 8kg toch niet effectief?

Vwb de coach/personal trainer: meestal (niet altijd) is het zo if you pay peanuts, you will get monkeys... hou je koppie er bij als je met hem/haar aan de gang gaat.
Iemand noemt zichzelf al gauw personal trainer/coach. Jij en ik zouden dat ook kunnen worden. Mensen met echt verstand doen dat bijna nooit voor niks. Het zijn geen filantropische instellingen.....
Iedereen kan iemand 12 weken op een streng dieet zetten van rijstwafels met kipfilet en een standaard schema geven. Uiteraard zal je dan resultaten zien, maar gaat dit je op lange termijn helpen? Heb je referenties hoe hij andere klanten heeft geholpen?
Als jullie een match made in heaven zijn vind ik dat echt heel fijn voor je en gun ik je van harte! Maar hou je koppie er bij
Typfout 😁 thnx! Het was 3 setjes van 8kg. Losse dumbel en maximale gewicht hier is 10kg.

Mbt coach thnx voor de tips 🥰 ik wil het dan ook geen coach noemen en persoon wil zelf evenmin zo genoemd worden. Eerder iemand met veel passie en kennis op gebied van voeding en training en het vooral leuk vind met mij te kijken of we tot een goed resultaat kunnen komen. Persoon in kwestie wil ook niet benoemd worden met naam hier en is vanaf de eerste dag al enthousiast door mijn enthousiasme dus denk dat we daarin een goede match zijn. Hou uiteraard jou opmerkingen in mijn achterhoofd en blijf vooral kijken of ik het effectief en leuk vind.

Ik denk dat ik op gebied van trainen nl door alle tips hier best wel goed zit en het meest gebaat ben bij een doordacht plan op voeding. Vandaag ga ik mijn huidige voeding + wat ik graag eet en wat niet doorsturen plus mijn stats en hoeveel of hoe weinig 😁 ik sport en beweeg en op basis daarvan een op mij afgestemd voedingsplan. Lief dat je meedenkt 😘

Ja sorry jongens wil toch graag anoniem blijven! Maar dit word een leuk project.

Elke dag pizza en hip thrusts!

1000001322.jpg

Nou @AK effe een PB en je hebt een date!🤣 gr @Buttie88

• Heart
Waarderingen: AK
ik wil het dan ook geen coach noemen en persoon wil zelf evenmin zo genoemd worden. Eerder iemand met veel passie en kennis op gebied van voeding en training en het vooral leuk vind met mij te kijken of we tot een goed resultaat kunnen komen. Persoon in kwestie wil ook niet benoemd worden met naam hier en is vanaf de eerste dag al enthousiast door mijn enthousiasme dus denk dat we daarin een goede match zijn.
Ik kan maar één DBB-er bedenken die voldoet aan dit profiel: Sugardaddy StierHaai. :D

_6191e86c-c311-4805-b3a9-a9a27b6df6b3.jpeg

Reden: afbeelding toegevoegd
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven