Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik beloof je , het duurt niet lang 😎
Wij niet hoor!
Waarom pak je hier eerst 2x12 van 8kg en daarna 1x15 van 10kg. Als je 15 reps met 10kg kan dan is 12 reps van 8kg toch niet effectief?
Typfout 😁 thnx! Het was 3 setjes van 8kg. Losse dumbel en maximale gewicht hier is 10kg.Waarom pak je hier eerst 2x12 van 8kg en daarna 1x15 van 10kg. Als je 15 reps met 10kg kan dan is 12 reps van 8kg toch niet effectief?
Vwb de coach/personal trainer: meestal (niet altijd) is het zo if you pay peanuts, you will get monkeys... hou je koppie er bij als je met hem/haar aan de gang gaat.
Iemand noemt zichzelf al gauw personal trainer/coach. Jij en ik zouden dat ook kunnen worden. Mensen met echt verstand doen dat bijna nooit voor niks. Het zijn geen filantropische instellingen.....
Iedereen kan iemand 12 weken op een streng dieet zetten van rijstwafels met kipfilet en een standaard schema geven. Uiteraard zal je dan resultaten zien, maar gaat dit je op lange termijn helpen? Heb je referenties hoe hij andere klanten heeft geholpen?
Als jullie een match made in heaven zijn vind ik dat echt heel fijn voor je en gun ik je van harte! Maar hou je koppie er bij
Trainings en voedingsschema word dus onder het genot van een bigmac bij restaurant de gouden bogen uitgewisseld?Mbt coach thnx voor de tips 🥰 ik wil het dan ook geen coach noemen en persoon wil zelf evenmin zo genoemd worden.
Ik ben veels te hard om iemand te coachen, maar voor een big mac ben ik altijd wel te porren!Trainings en voedingsschema word dus onder het genot van een bigmac bij restaurant de gouden bogen uitgewisseld?
@AK
Uitwisselen + genieten + AK is hard = 😍Ik ben veels te hard om iemand te coachen, maar voor een big mac ben ik altijd wel te porren!
Hahahahah ze zij dat @AK hard is. Hihihihi
Ze moest eens weten!
Je penis harder dan je biceps? 😘
Ik kan maar één DBB-er bedenken die voldoet aan dit profiel: Sugardaddy StierHaai.ik wil het dan ook geen coach noemen en persoon wil zelf evenmin zo genoemd worden. Eerder iemand met veel passie en kennis op gebied van voeding en training en het vooral leuk vind met mij te kijken of we tot een goed resultaat kunnen komen. Persoon in kwestie wil ook niet benoemd worden met naam hier en is vanaf de eerste dag al enthousiast door mijn enthousiasme dus denk dat we daarin een goede match zijn.