MuscleMeat

Van cut naar leanbulk

Laatste 3 trainingen trouwens echt helemaal gesloopt na afloop. Ik kan overgeven nog 'net' voorkomen.

Wat is daar (buiten intensief trainen) de oorzaak van/ wat kan ik er aan doen (buiten minder intensief trainen) om dat zo te verminderen?
Als je constant vermoeid bent dan deload. Paar dagen niet naar de gym dus ook geen half half werk.
Je zou ook na 2 dagen rust kunnen doen ipv 3.
Indien je na 4/5 dagen nog steeds last hebt vd spiergroep die je getraind hebt dan moet je volume wat verminderen.

Persoonlijk zou ik na 2 dagen trainen een rustdag nemen of op gevoel dit incalculeren. Rust = groei.

• Topic Starter Topic Starter
Als je constant vermoeid bent dan deload. Paar dagen niet naar de gym dus ook geen half half werk.
Je zou ook na 2 dagen rust kunnen doen ipv 3.
Indien je na 4/5 dagen nog steeds last hebt vd spiergroep die je getraind hebt dan moet je volume wat verminderen.

Persoonlijk zou ik na 2 dagen trainen een rustdag nemen of op gevoel dit incalculeren. Rust = groei.
Ik voel me na een half uur dan weer prima. In ieder geval niet misselijk. Voel me ook verder niet vermoeid.

• Like
Waarderingen: AK
Ik voel me na een half uur dan weer prima. In ieder geval niet misselijk. Voel me ook verder niet vermoeid.
Dan zou ik gewoon zo doorgaan. Vooral als krachtoutput ook maandelijks stijgt icm bw die stijgt zit je op de gouden lijn.

• Like
Waarderingen: RLS
Vermoeid zijn hoort gewoon bij cutten. Overtraind ben je niet zo maar. ik ben ook nu vaak erg vermoeid. Hoort erbij even doorzetten

Vermoeid zijn hoort gewoon bij cutten. Overtraind ben je niet zo maar. ik ben ook nu vaak erg vermoeid. Hoort erbij even doorzetten
Ik ben niet aan het cutten, noch vermoeid ;)

Het gaat puur om het bijna moeten kotsen de laatste 4 sets.

Uurtje/anderhalf van tevoren. Niet te zwaar.
Wat eet je dan en neem je er ook PWO achter aan voor het trainen? Als ik bijvoorbeeld sochtends een halve kilo kwark weg druk en daarna een halve liter water met pwo ga ik ook bijna over mijn gier tijdens het trainen.

Wat eet je dan en neem je er ook PWO achter aan voor het trainen? Als ik bijvoorbeeld sochtends een halve kilo kwark weg druk en daarna een halve liter water met pwo ga ik ook bijna over mijn gier tijdens het trainen.
Kwark als pwo is niet heel optimaal. Kan je beter koolhydraten eten

Vandaag bijvoorbeeld 4 volkoren crackers met kipfilet en non stimulant PWO.

• Like
Ik merk trouwens de laatste dagen dat ik echt enorme honger heb. Gewicht is nu 7 dagen vrijwel stabiel. Nog even aankijken totdat de week voorbij is, maar anders ga ik 1400Kcal in de week toevoegen.
Sterk man! Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een stuk meer trek dan in de cut.
Mooi resultaat al, en lekker rustig verder bouwen

• Like
Vandaag bijvoorbeeld 4 volkoren crackers met kipfilet en non stimulant PWO.
Laat die pwo rommel es vallen en eet wat meer complexe kh'en 2u tot 1,5u voor training. 4 crackers is véél te weinig voor de inspanningen die je levert.

Heb nu meer tijd tussen eten en training, en nergens meer last van gehad.

Wekelijkse update

Gewicht weekgemiddelde:
+160 gram
Buikomtrek: gelijk
Nu in 4 weken dus 1080 gram bijgekomen.

Nog steeds iedere training sterker.

IMG_0914.jpeg

Gaat toch lekker zo !

• Bicep
Wekelijkse update

Gewicht weekgemiddelde:
+160 gram
Buikomtrek: gelijk
Nu in 4 weken dus 1080 gram bijgekomen.

Nog steeds iedere training sterker.

IMG_0914.jpeg
Goed bezig man, zijn er punten die je specifiek aan wilt pakken of gewoon meer massa in het algemeen?

• Like
Terug
Naar boven