- Waardering
- 1.088
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 10%
Bij mij andersom, te strakDit wil ik dus ook, kleren beginnen echt losser te zitten bij mij maar moet nog zeker een aantal weken voor droog

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij mij andersom, te strakDit wil ik dus ook, kleren beginnen echt losser te zitten bij mij maar moet nog zeker een aantal weken voor droog

Hoe vaak heb jij een cheat meal/ buiten de deur eten?
Buiten de deur regelmatig door m'n werk. Maar ook dan ga ik niet buiten m'n kcal inname. Het enige nadeel is dat je moet schatten.Hoe vaak heb jij een cheat meal/ buiten de deur eten?
Thanks! Ja dat gaat wel prima!
Al vind ik visueel de gains niet heel duidelijk tov begin bulk.
Komt omdat je nu lean gained. je gaat met paar maand echt wel verschil zien, zeker vergelijk op foto van begin.Al vind ik visueel de gains niet heel duidelijk tov begin bulk.
Beterschap maat 💪Wekelijkse update
Gewicht weekgemiddelde: +230g
Buikomtrek: Gelijk
Vanaf gister weekje rust. 7 maanden geen training geskipt of gedeload dus werd tijd.
Valt samen met een fikse verkoudheid dus komt goed uit.
Vanaf zaterdag weer aan de slag!
Wekelijkse update
Gewicht weekgemiddelde: -300g
Buikomtrek: -0.1cm
Weekje niks gedaan, nog steeds behoorlijk verkouden, en ook voeding wat omlaag aangepast, met bovenstaand resultaat.
Sinds gister weer begonnen, en gelijk weer sterker.
Ik zit wel met een ander dilemma. Voor m'n werk, maar ook omdat ik het gewoon leuk en mooi vind, heb ik echt een zeer ruime collectie bespoke kleding. Broeken, overhemden, pakken, etc. Daarnaast ook nog veel duur niet-bespoke, met speciale items uit bepaalde collecties etc. Daar zit een behoorlijke hoeveelheid geld in, mocht ik dat allemaal moeten gaan vervangen. Ik begin nu langzaam op een punt te komen waar het net allemaal wat te krap kan beginnen te worden.
Vooral rond de armen.
Geen die-hard BB gedachtegang, maar wel iets dat meespeelt.
Misschien toch denken over zo goed mogelijk te staan op een gewichtgrens.
Ik zit een kilo of 2 af van oude max gewicht.Hoezo begint het al te krap te worden? Je bent net ettelijke kilo's kwijt... Je kleding zou net ruimer moeten zitten

Ik zit een kilo of 2 af van oude max gewicht.
En armen/schouders/borst zijn breder dan toen.
En met bespoke bedoel ik dus maatkleding. Gebaseerd op de vorm van toen![]()

Ligt vooral aan de fit van de kleding denk ikJa ik snapte het wel hoor
Leek me gewoon flink overdreven dat je in 2 maanden (?) al zoveel massa gepakt hebt dat je niet meer in je kleren geraakt![]()

vet is zacht en zakt(schouders) als je hard traint, kun je wel afvallen maar toch gespierder raken in oa schouders. dan kan maatkleding minder goed zitten.Ja ik snapte het wel hoor
Leek me gewoon flink overdreven dat je in 2 maanden (?) al zoveel massa gepakt hebt dat je niet meer in je kleren geraakt![]()
vet is zacht en zakt(schouders) als je hard traint, kun je wel afvallen maar toch gespierder raken in oa schouders. dan kan maatkleding minder goed zitten.
#afgezakte schouders