MuscleMeat

Van dikz*k naar beach fysiek (in my dreams)

beter dan mijn ****ing net geen 38cm xD

Ik dacht ook dat 'ie aan het trollen was :(
Met die snelle stofwisseling van je zou ik eerst eens kijken hoe ~2500-2800 je afgaat.
Hoezo heb je zo'n moeite met het opstellen van een cutschema dan? Is in principe gewoon hetzelfde als een bulk schema alleen lager in calorieen..

Dezelfde basis "eisen"

~200 gram eiwitten ( 200*4 = 800 )
~60-90 gram vetten (60/90*9 = 540 - 810 kcal)
Rest van de kcal uit koolhydraten

800+810 = 1610 kcal
Stel je gaat 2500 eten dan houd je dus 900 kcal over.
900/4= 225gr carbs.

Dus dagelijkse inname;
200gr eiwit
90gr vet
225gr carbs

Dan pak je een voedingschema'tje erbij en ga je er dingen insmijten tot je bij die richtlijnen in de buurt komt.
Zijn natuurlijk talloze manieren hoe je schema's kan op zetten, maar zoals dit doe ik dat.
En dat is mij tot nu toe nog erg goed bevallen..

beter dan mijn ****ing net geen 38cm xD

Zeur niet mijn arm is 34cm:roflol:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik heb moeite met cutten omdat ik gewoon veel te veel van eten hou. Als ik serieus mezelf hele dag vol ram met eten heb ik paar uur later weer honger. Lijkt af en toe wel srs of ik lintworm heb. Maar kan wel makkelijk de knop omdraaien en mezelf aan een schema houden. Moet het alleen wel een goed schema'tje zijn.

Heb excell nu ingevuld. Kom ik op 2800 kcal uit, 281 EI, 211 KH en 97 VET. 40, 30 31 %

Eten komt dan ongeveer hier op neer:

07:30
whey 40 gr
havermout 60 gr
2 sinaasappel
1 heel ei

Tussendoor appel.

12:30
2 boterhammen
150 gr kipfilet

15:00
2 boterhammen
150 gr kipfilet

17:00
Avondeten
groente, vlees, weinig carbs.

18:00 - 18:30
Pre work out:
normaal
40 gr whey met water

Soms neem ik ook 1RM als pre work out shake of Xplode nog.

19:00
trainen

20:30
BCAA's

22:00
Kipfilet 150 gr
tonijn 60 gr
pinda's ongez 100 gr
kwark 500 gr.

Komende week begint echter de voetbal weer, dat betekent dat ik 3 x per week 1,5 uur best actief bezig ben. Dat verbrand een hoop kcal dus dan zit ik misschien weer te laag hiermee. Geen idee alleen wat ik er nog extra bij moet eten of nemen.

Ziet er prima uit. Ik zou't gewoon even aankijken en als je te snel gewicht verliest gewoon de calorieen opkrikken..
Iedereen heeft een ander metabolisme en onderhoud, is iets waar je zelf achter moet/zult komen.

Ziet er prima uit. Ik zou't gewoon even aankijken en als je te snel gewicht verliest gewoon de calorieen opkrikken..
Iedereen heeft een ander metabolisme en onderhoud, is iets waar je zelf achter moet/zult komen.

Ja ga het indd wel even aanzien. Straks iig klein rondje hardlopen. Heb jij evt nog wel idee voor voeding wat ik toe zou kunnen voegen?

Voedignschema is gewoon top nu. Eigenlijk bijna identiek aan wat ik eet.
Enige verschil is dat ik prefereer mijn vetten in de morgen binnen te krijgen omdat het me langer van energie voorziet en ik niet met een honger gevoel rondloop

wel een zwakke deadlift tegenover andere lifts, komt dat door je lengte?

Voedignschema is gewoon top nu. Eigenlijk bijna identiek aan wat ik eet.
Enige verschil is dat ik prefereer mijn vetten in de morgen binnen te krijgen omdat het me langer van energie voorziet en ik niet met een honger gevoel rondloop

Ja eet s'ochtends ook wel beetje vetten maar niet teveel, worden eiwitten iig snel opgenomen. S'avonds vetten om de eiwitten juist wat te vertragen. Verder ben ik bang met wanneer ik straks 3 x per week voetbal en 3 x per week fitness met dit schema in spaarstand kom ofzo.

Spaarstand is een fabeltje en bestaat niet ;)
*Edit*
Het 'bestaat'wel maar dan hebben we het over een vertraging van ~5% over een periode van 6 maanden lang 500 kcal+ onder je onderhoud te zitten.
Enkele weekjes heeft er echt 0.0 effect op, je zult gewoon zien dat je wat te veel afvalt, dus zo'n 1.5 - 2 per week. Dan voer je gewoon je schema wat op zodat je tussen de 0.5 - 1 blijft.

Tsja als je structureel te weinig eet zal je lichaam vanzelf wel in survival mode gaan. Maar hoef ik in mijn situatie dan niet bang voor te zijn. Dacht dat spaarstand altijd sneller kon voorkomen. Ik ga dit gewoon aanhouden en ik zie wel wat er gebeurd. :P

Verkeerde topic lmfao

Net getraind, was potverdomme t*fus warm in huis. Alles open gezet maar niks geen zuchtje wind. Heel me shirt was doorweekt.

BP:
12 x 90
10 x 100
8 x 100
6 x 100

Incline dumbell press:
12 x 35
10 x 35
10 x 35

Dumbell row:
12 x 42,5
10 x 42,5
10 x 42,5

Wide grip pull up:
10 x BW
10 x BW
10 x BW

Side raises:
8 x 15
8 x 15
8 x 15

Was vergeten dat ik ook nog MP wilde doen:
8 x 60
8 x 60
7 x 60 ( :mad: )

Paar bicep curls en nog shrugs.

Poging tot front foto:
xfrbx0.jpg

Morgen eerste training, ben benieuwd of ik nog vooruit kom.

Succes bro! lekker cutten :)

Thnx. Vanmiddag wel even helemaal kapot gegaan met voetbal. Wel iets teveel carbs op na het trainen, bruine bolletjes met vlees (ivm lunch die we kregen) maar met training zelf wel genoeg verbrand vermoed ik zomaar.

DL:
12 x 90
12 x 90
10 x 100
10 x 100

Incline BP:
12 x 75
10 x 80
8 x 85
8 x 90

Incline dumbell press:
10 x 22,5
10 x 22,5
10 x 22,5

Dumbell shoulder press:
12 x 25
10 x 25
10 x 25

Pull ups:
12 x BW
12 x BW
10 x BW

Dippen:
10 x BW + 10
10 x BW + 10
10 x BW + 10

Bicep curl:
10 x 22,5
10 x 22,5
10 x 22,5

Buik.

Van het weekend best veel gezopen helaas. Training niet bijzonder maar ook niet heel slecht. Zit te twijfelen nog over te stappen naar IF, denk dat ik eerst even aankijk wat ik met het huidige schema doe. Kan het altijd nog aanpassen. Ga morgenochtend rondje fietsen op lege maag.

Nog weze fietse nerd :P.

Vond zaterdag je bf wel meevallen. Srs

Weinig vezels wel

Nog weze fietse nerd :P.

Vond zaterdag je bf wel meevallen. Srs

Nee, had echt k*t geslapen dus kon me nest niet eerder uit komen. Ja naja mag nog wel wat af hoor. Mijn pens is best groot :(

Gaan we zaterdag een wijntje doen? Zag het bord staan vandaag van de wijnparty :) :)

Eet over het algemeen best veel groenten en fruit. Aardappelen hebben we ook regelmatig met avond eten. Denk dat dat opzich wel snor zit.

Terug
Naar boven