XXL Nutrition

Van dikz*k naar beach fysiek (in my dreams)

• Topic Starter Topic Starter
Nee maar je wilde vast ook niet naar 18;)

Ga je gokken of maak je schem?

Kom nu op 2700 KCAL. E/K/V: 29/41/30.

07:00
100 gram havermout + 30 gram whey
Fruit

11:00
Appel banaan

13:00
6 boterhammen + 150 gram kipfilet

15:00
Appel

17:00
Avondeten, verschilt.

Pre work out 18:30
Whey + water

Post work out:
BCAA

22:00
Kwark + 100 gram pinda's.

weet niet of je trek hebt in commentaar, maar 'k vind het veel vetten

waarom bcaa post, en whey pre? zou je dat niet andersom doen? appel is ook niet echt een maaltijd

Van mij mag je het afzeiken :p

Qua vetten valt mee toch, alleen echt die pinda's waar vetten inzitten. Die appel slaat nergens op eigenlijk indd :roflol:

Kijken of ik daar nog rijst met vis kan toevoegen ofzo. Alleen op mijn werk eet ik dna nog wat extra brood omdat ik daar niet echt uitgebreid kan eten tussendoor.

Shake neem ik vooraf omdat die aminozuur piek dan rond einde van me training komt. Had ik ooit ergens gelezen. Na training whey nemen heeft toch weinig zin lijkt me juist.

Lijkt wel het Rob P voedingsdraadje geworden. Ik mis alleen nog de recepten :roflol:

2700 is onderhoud?

Wat boel fruit.

Ik kom dagelijk wel rond iets meer denk ik. Ik ga het even aanzien wat het doet en aan de hand daarvan verhoo of verlaag ik.

Ja veel fruit, gaat je sperma zoeter van smaken heb ik gelezen.

Ik kom dagelijk wel rond iets meer denk ik. Ik ga het even aanzien wat het doet en aan de hand daarvan verhoo of verlaag ik.

Ja veel fruit, gaat je sperma zoeter van smaken heb ik gelezen.

shy.gif

Leerzaam jouw log. Leuk om te lezen:)

he dikke doe je nog wat

Hoi rob leuk dat je nog traint goed man zo blijf je lekker fit haha nou we horen het wel zet hem op he kanjer tot snel doeg x

Terug
Naar boven