AndroidHealthClinic

Van dikz*k naar beach fysiek (in my dreams)

overdreven veel eiwitten en redelijk veel vet.
ik zou je carbs flink omhoog gooien en kcals gelijk houden, kijken wat dat doet voor je.
zou eens proberen met 220gr eiwitten, 80g vet, rest carbs.
wanneer je vastloopt eiwitten wat omhoog carbs en vetten naar beneden, calorieen eerst gelijk houden en pas later gaan zakken ik calorieen. zo is de kans groot dat je vet verliest en spiermassa wint.

goede kans dat je je fitter, sterker voelt en daardoor beter traint = meer gains + vetverbranding.
werkte voor mij zeer goed! (onder begeleiding van ervaren persoon)

• Topic Starter Topic Starter
overdreven veel eiwitten en redelijk veel vet.
ik zou je carbs flink omhoog gooien en kcals gelijk houden, kijken wat dat doet voor je.
zou eens proberen met 220gr eiwitten, 80g vet, rest carbs.
wanneer je vastloopt eiwitten wat omhoog carbs en vetten naar beneden, calorieen eerst gelijk houden en pas later gaan zakken ik calorieen. zo is de kans groot dat je vet verliest en spiermassa wint.

goede kans dat je je fitter, sterker voelt en daardoor beter traint = meer gains + vetverbranding.
werkte voor mij zeer goed! (onder begeleiding van ervaren persoon)

Qua vet valt wel mee geloof ik. Dat ei sochtends eet ik sowieso al niet meer en mijn kipfilet op mijn brood heb ik ook wat geminderd. Ik vreet momenteel alleen veel te veel junk tussen door. Ik ga vanaf dit weekend de draad weer oppakken (srs :o ) Heb nu echt wel 3 weken lopen k*tten met voeding en training dus tijd om even te veranderen.

Is het fysiek van Crissy voor jou een streeffysiek rob? En is dit naturel haalbaar denk je?

niet je genen blamen als je met een festivalseizoen al je gains verdoet hebt :D

niet je genen blamen als je met een festivalseizoen al je gains verdoet hebt :D

Hehe doe ik niet. Maar mijn genen zijn wel epic, vooral als ik naar mijn andere broers kijk :o Aan de andere kant speelt discipline ook wel belangrijke rol natuurlijk.. Achja morgen weer trainen.

Eet je nog zoals op 1e pagina?

Maar weet je je onderhoud en e/k/v verdeling?

Of doe je alles op de gok?

Al die alcohol is ook junk :p

Ik doe het op de gok. Maar met dat schema, sowieso 3x cardio per week en KT leek het me wel dat ik vooruitgang zou moeten boeken. Maja dan moet je het ook wel aanhouden.

Alcohol sws no go nu.

Ja is wel moeilijk maarja al die verhoudingen uit rekenen enzo en alle tijd die erin zit. Je krijgt er weinig voor terug. Zou ook niet weten wat ideale verhouding zou zijn e/k/v. Zal dit weekend een bekijken

Weinig voor terug?

Een shredded fysiek.

Iedereen die zegt: jij ziet er goed uit.

Bishes die willen voelen en dan direct nat worden en geknald kunnen worden.

Als je dan lean gaat bouwen word je groter als ooit.

Weinig voor terug?

Een shredded fysiek.

Dus jij hebt nooit shredded gestaan? :trollface:

Weinig voor terug?

Een shredded fysiek.

Normaal heb ik schijt aan wat andere mensen zeggen maar als het op fysiek aankomt oke. Ligt toch wel gevoelig soms. Vooral als je ziet dat klootzakken met nog minder moeite en dedication harder gaan dan jou. Ondankbare sport. Maarja **** it maar, het is wel tijd om te knallen.

Terug
Naar boven