MuscleMeat

.

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Is dat wat z'n pizza?
Dat soort pizza's zijn prima en stukken beter dan NY Pizza of Domino's of de meeste diepvriespizza's; tenminste, vind ik. Althans, smaken verschillen natuurlijk. Verse steenovenpizza's van AH en Jumbo zijn in ieder geval prima.
 
Dat soort pizza's zijn prima en stukken beter dan NY Pizza of Domino's of de meeste diepvriespizza's; tenminste, vind ik. Althans, smaken verschillen natuurlijk. Verse steenovenpizza's van AH en Jumbo zijn in ieder geval prima.
Thanks! Ze zien er namelijk altijd onwijs lekker uit.. maar vond het zonde als ze nergens naar smaken :roflol:
 
Best wel lekker en zeer pittig, enige nadeel is wel dat de ui zo enorm groot gesneden is.

Niks mis met domino's pizza.
Mijn bestelling ziet er altijd als volgt uit:
Bbq meatlovers met extra bacon,
Hot sandwich pulled beef
Ben & Jerry's 470ml topped salted caramel.
Ik snap echt niet waarom er 100ml Ben & Jerry's potten bestaan.
Zoals ik al zei. Ieder z'n smaak. Ik ben meer van Italiaanse pizza's.
 
470 ml B&J is 1250 kcal en als je daar ook nog een pizza bij neemt, zit je zo al op 2500 kcal in 1 maaltijd.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Dan kan het natuurlijk. Ik snap best dat mensen uit zelfbescherming een kleine portie nemen. Het is net als in de bioscoop met een zak M&M's. Ongeacht of je misselijk bent of vol zit, die zak gaat leeg.
 
Thanks! Ze zien er namelijk altijd onwijs lekker uit.. maar vond het zonde als ze nergens naar smaken :roflol:
Vroeger als we in een pizzeria waren ging ik altijd met m'n broertje de twee lekkerste pizza's bestellen en dan 50/50 nemen. Mocht er één tegenvallen, kom je nog goed weg. :P Ik durf om die reden ook echt niets bij NY Pizza te bestellen, want ben bang dat het tegenvalt. Ik heb 1x in m'n leven Domino's op en dat smaakte echt nergens naar en had weinig weg van pizza.
 
470 ml B&J is 1250 kcal en als je daar ook nog een pizza bij neemt, zit je zo al op 2500 kcal in 1 maaltijd.
Vind het juist leuk om met m'n cheatmeals zoveel mogelijk te eten... Dus doe mij die grote zak M&M's maar!
 
Vind het juist leuk om met m'n cheatmeals zoveel mogelijk te eten... Dus doe mij die grote zak M&M's maar!
Niet alleen met je cheat meals .. :windup:
 
Dat soort pizza's zijn prima en stukken beter dan NY Pizza of Domino's of de meeste diepvriespizza's; tenminste, vind ik. Althans, smaken verschillen natuurlijk. Verse steenovenpizza's van AH en Jumbo zijn in ieder geval prima.
Pizza Hawaï
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven