Ik vind de squat wel een van de meest ingewikkelde oefening
Zo ziet dat er anders niet uit
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind de squat wel een van de meest ingewikkelde oefening
Mooi overzicht
Wat betekenen de richting van die pijlen? Teveel eiwit, te weinig khd?
Is je hartslag niet best hoog tijdens een krachttraining? Ik weet het ook niet en is van veel factoren afhankelijk.Vandaag benen en triceps.
Legpress seated (quads gericht dus voeten smal en laag maar wel de diepste stand)
12x45
8x65
5x85
4x105
8x130 +2,5kg
10x120
12x110
Bij de laatste set legpress was ik ff duizelig
SLDL
8x50
6x50
4x60
8x75
6x80
5x87,5 +2,5kg
Seated legextention
12x35
8x45
4x55
10x67,5 +2,5
9x67,5
8x67,5
Seated legcurl
12x35
8x45
4x55
9x67,5 +2,5kg
8x67,5
7x67,5
Parallel bar dips
7xbw+5kg +1HH
7xbw+5kg +1HH
7xbw+5kg +1HH
Closegrip benchpress
6x50
4x60
6x72,5
6x72,5
6x72,5
Reverse tricep pulldown
18x24,5 +3HH
16x24,5 +1HH
Standing calfraise
12x30 +5kg
12x30
Seated calfraise
12x35 +5kg
12x35
Planks + Side planks
30s 20s
30s 20s
30s 20s
Volgende keer planks maar wat langer doen side planks of hoe die ook heet was wel zwaar die heb ik nooit kunnen doen terwijl ik op de voet leun en zo in eens lukt het vandaag wel.
Het was een lange training maar ik rust wel lang bij zware compounds en tussen verschillende oefeningen.
![]()
Vragen uit nieuwsgierigheid.
Wat betekenen de richting van die pijlen? Teveel eiwit, te weinig khd?
Is je hartslag niet best hoog tijdens een krachttraining? Ik weet het ook niet en is van veel gactoren afhankelijk.
Je hebt überhaupt geen refeed nodig als je 250 kcal onder onderhoud eet en net 4 weken bezig bent.
Ik zou dan zelf geen refeed doen. Als je 250 kcal onder onderhoud zit dan eet je waars nog genoeg koolhydraten voor energie en zal een refeed je progressie alleen vertragen en eventueel verleiden voor “meer”.
Wellicht je een keer een cheatmeal doet icm gezelligheid, keer met vrienden uit eten etc. Zodat de “drive/motivatie” weer op peil is.Dan blijf ik zo door gaan zonder refeed. Het is nog wel makkelijk te doen want ik heb weinig last van honger tussen de maaltijden en voor het slapen. Soms heb ik wel momenten dat naar carbs verlang en niet zo zeer zoetigheid.
Wellicht je een keer een cheatmeal doet icm gezelligheid, keer met vrienden uit eten etc. Zodat de “drive/motivatie” weer op peil is.
Sowieso dit. Altijd erg jammer gevonden dat ik weinig before foto’s had en eigenlijk nauwelijks/geen foto’s maakte tijdens het afvallenMaak je wekelijks ook voor/achter/zijkant fotos?
Ik zou het zeker adviseren als je het niet doet aangezien dit enorm veel motivatie kan brengen naarmate je verder komt en het altijd leuk is om fotos terug te bekijken waar je vanaf komt. Waarschijnlijk zul je op een punt komen dat wekelijkse progressie visueel niet zichtbaar is en kan je het uitvergrote naar maandelijkse progressie dmv de fotos.
Zelfde als elke dag wegen etc, zou je elke zondag of wanneer je smorgens de meeste tijd hebt nuchter ff 3 fotos maken in identieke dezelfde settings en achtergrond/afstand etc.