- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
uiteraard gaat BF tikje omhoog, maar that's part of the big plan. genoeg inleidend gelul...de training!weer een week voorbij...ben aardig moe nu en zit ff met een bak kwark m'n laatste kaakbewegingen te doen. vandaag een been-biceps training gedaan...dit is de laatste week van gekke combi's volgende week back to basics. qua voeding goede dag...ik begin toch goed aan te komen, dus van een succesvolle bulk is zeker sprake. maandag en dinsdag officieel wegen (ik neem gemiddelde over die twee meestal)...maar vanmorgen stond de weegschaal op 84,6uiteraard gaat BF tikje omhoog, maar that's part of the big plan. genoeg inleidend gelul...de training!
vr 27-2, tijd: 1720-1845
Deadlift:
12x70 - 12x70 - 10x90 - 10x90 - 10x90
Onderrug in smith machine (van deze houding: | naar deze houding: > en weer terug naar: | met de stang rustend op je nek)
3x10x40
Smith Squats:
30xstang - 10x40 - 8x50 - 8x50 - 8x50 (30s rust)
Benen Circuit zonder rust dus --> 1.extensions 2.press 3.curls 4.Db lunges (12kgs) 5.sissy-squats:
1 2 3 4 5
C1 - 10x60 10x80 10x60 8 per been 10
C2 - 10x70 10x80 10x70 7 per been 10
C3 - 10x75 10x80 10x70 7 per been 20
EZ-Curls (close grip):
20x25 - 15x35 - 10x45 - 6x55 + 4 negatieven
High Cable curl (one arm):
3x12x12 (30s rust)
(one arm) Preacher curls:
3x10x12 (zonder rust)
Deadliften lijkt weinig met een PR van 150...maar ik kom laatste tijd niet meer over de 140 en m'n houding begint tegen te werken...dus ik wil paar weken onder de 120 blijven en focussen op reps...ook omdat ik m'n greep wil versterken. dus dit waren technisch uitgevoerde deads.
die onderrug oefening is combi met hams...voelt erg lekker bij goede uitvoering.
m'n squats blijven niet sterk genoeg en daarom heb ik ook hier gekozen voor stapje terug en herhalingen pompen...ook dit zal ik even vasthouden. volgende week overigens gewoon weer met losse barbell.
benen circuit was een ideetje wat me vanmiddag te binnen schoot. zoals jullie begrijpen is het licht gewicht, maar wel slopend echt m'n hele benen ontploften en ten slotte is dat de bedoeling!
biceps geen commentaar...gewoon prima.
omdat ik dit weekend niks bijzonder gepland heb ga ik morgenochtend even een extra training pakken voor groepen waar ik deze week ff geen tijd voor had: buik - onderarmen - kuiten en wat traps nog.
Grappige training...circuitje altijd lekker uitputtend!
Ik vind je benen qua kracht wel enorm acher lopen als je het vergelijkt met je DL.
En je MP vind ik extreem sterk je lijkt wel quasimodo qua verhouding van kracht met je lichaam of heb je nooit je benen getraind?

buik, traps, kuiten en onderarmenpak je wel eens een haney shrugs , breed pakken , de stang ligt achter je

ik doe meestal sjaak shrugs
zonder gein, hoe breed is breed voor jou? ik zit achter me en voor me meestal 5 a 10 cm buiten m'n schouders

tnx man....maar misschien moet ik de titel aanpassen ofzo...jij mag best grootstesjaak zijn, maar dan wil ik toch wel onder de schuilnaam Sjaak té Groot verderGoede volume op je borst! Je bent idd al een grotesjaak!
Nu nog de grootste![]()

Hehehe, dat gaat lastig worden met sjaak mossel die op weg is een beest te worden.
Lekkere training, die dips vind ik ook heerlijk. Alleen jammer dat ik daarmee een blessure heb opgelopen. Maar ik blijf deze doen in de toekomst.
Mooie trainingen en een mooi logje sjaak! Je zit qua stats net wat hoger dan mij, kan ik mooi hier naar toe gaan werken! Weet je misschien ook wat je 1RM's zijn?
Je SQ kan natuurlijk veel beter, maar dat geef je zelf al aan (ik heb dat met mijn DL). Ik vind je MP het sterkst! Ik zou zeggen: goed gemotiveerd blijven en knallen! Ik ga je log volgen.
en die MP gaat binnen een maand nog met tien kilo omhoog, MARK MY WORDS!1RM's geen idee ouwe...als ik 1 RM's zou doen dan moeten ze wel perfect qua vorm zijn, maar dan kan ik meestal nog wel één half cheated uitpompen, dus vind t moeilijk te zeggen. ik ben ook geen fan van trainen tot een set van 1 rep...
en niet op m'n squat zeiken hehe, ik ben me er onderhand wel bewust vanen die MP gaat binnen een maand nog met tien kilo omhoog, MARK MY WORDS!

dan is het aftellen naar de lunch en dan naar de volgende maaltijd, vervolgens het einde van de werkdag en m'n whey shake....de autorit, m'n preworkout shake en dan eindelijk de training....
dinsdag = rugdag!
blijft toch leuk...ik superset db rows vaak met iets, omdat ik db rows wel een goede oefening vind, maar db gaan bij ons tot 40...dus als ik voorvermoeid ben is dat net zwaar genoeg.
anders kon ik T-Bars doe namelijk.Je bent trouwens bruut sterk 1.83 en 84 kg en zulke gewichten petje af sjakie!

Ja ik snap dat wel, heb zelf ook vaak dat ik er nog wel eentje half uit kan drukken. Vind het wel gewoon af en toe interessant om de zoveel tijd om het te checken maar ik maak ook niet veel 1reppers hoor. Impressive als je MP nog 10kg omhoog weet te krijgen binnen een maand! Moet ik er maar even 15kg bovenop knallen haha![]()

serieuze gewichten sjakie , lekker zo'n supersetje tussendoor , mooie training
t bar row - stang op de grond leggen - ez-stang eronder en t barren maar
Je bent sterk man, echt waar! Ik ben 3 cm langer als jou, maar ik hoop dat als ik hetzelfde lichaamsgewicht als jou heb ook dezelfde krachtstats heb!
Hoeveel BF heb je nu eigenlijk?