MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
je bent sterk in je schouders man - en de deadlift bij benen zetten that's the spirit

• Topic Starter Topic Starter
weer een week voorbij...ben aardig moe nu en zit ff met een bak kwark m'n laatste kaakbewegingen te doen. vandaag een been-biceps training gedaan...dit is de laatste week van gekke combi's volgende week back to basics. qua voeding goede dag...ik begin toch goed aan te komen, dus van een succesvolle bulk is zeker sprake. maandag en dinsdag officieel wegen (ik neem gemiddelde over die twee meestal)...maar vanmorgen stond de weegschaal op 84,6 :) uiteraard gaat BF tikje omhoog, maar that's part of the big plan. genoeg inleidend gelul...de training!

vr 27-2, tijd: 1720-1845

Deadlift:
12x70 - 12x70 - 10x90 - 10x90 - 10x90

Onderrug in smith machine (van deze houding: | naar deze houding: > en weer terug naar: | met de stang rustend op je nek)
3x10x40

Smith Squats:
30xstang - 10x40 - 8x50 - 8x50 - 8x50 (30s rust)

Benen Circuit zonder rust dus --> 1.extensions 2.press 3.curls 4.Db lunges (12kgs) 5.sissy-squats:
1 2 3 4 5
C1 - 10x60 10x80 10x60 8 per been 10
C2 - 10x70 10x80 10x70 7 per been 10
C3 - 10x75 10x80 10x70 7 per been 20

EZ-Curls (close grip):
20x25 - 15x35 - 10x45 - 6x55 + 4 negatieven

High Cable curl (one arm):
3x12x12 (30s rust)

(one arm) Preacher curls:
3x10x12 (zonder rust)

Deadliften lijkt weinig met een PR van 150...maar ik kom laatste tijd niet meer over de 140 en m'n houding begint tegen te werken...dus ik wil paar weken onder de 120 blijven en focussen op reps...ook omdat ik m'n greep wil versterken. dus dit waren technisch uitgevoerde deads.
die onderrug oefening is combi met hams...voelt erg lekker bij goede uitvoering.
m'n squats blijven niet sterk genoeg en daarom heb ik ook hier gekozen voor stapje terug en herhalingen pompen...ook dit zal ik even vasthouden. volgende week overigens gewoon weer met losse barbell.
benen circuit was een ideetje wat me vanmiddag te binnen schoot. zoals jullie begrijpen is het licht gewicht, maar wel slopend echt m'n hele benen ontploften en ten slotte is dat de bedoeling!
biceps geen commentaar...gewoon prima.

omdat ik dit weekend niks bijzonder gepland heb ga ik morgenochtend even een extra training pakken voor groepen waar ik deze week ff geen tijd voor had: buik - onderarmen - kuiten en wat traps nog.

weer een week voorbij...ben aardig moe nu en zit ff met een bak kwark m'n laatste kaakbewegingen te doen. vandaag een been-biceps training gedaan...dit is de laatste week van gekke combi's volgende week back to basics. qua voeding goede dag...ik begin toch goed aan te komen, dus van een succesvolle bulk is zeker sprake. maandag en dinsdag officieel wegen (ik neem gemiddelde over die twee meestal)...maar vanmorgen stond de weegschaal op 84,6 :) uiteraard gaat BF tikje omhoog, maar that's part of the big plan. genoeg inleidend gelul...de training!

vr 27-2, tijd: 1720-1845

Deadlift:
12x70 - 12x70 - 10x90 - 10x90 - 10x90

Onderrug in smith machine (van deze houding: | naar deze houding: > en weer terug naar: | met de stang rustend op je nek)
3x10x40

Smith Squats:
30xstang - 10x40 - 8x50 - 8x50 - 8x50 (30s rust)

Benen Circuit zonder rust dus --> 1.extensions 2.press 3.curls 4.Db lunges (12kgs) 5.sissy-squats:
1 2 3 4 5
C1 - 10x60 10x80 10x60 8 per been 10
C2 - 10x70 10x80 10x70 7 per been 10
C3 - 10x75 10x80 10x70 7 per been 20

EZ-Curls (close grip):
20x25 - 15x35 - 10x45 - 6x55 + 4 negatieven

High Cable curl (one arm):
3x12x12 (30s rust)

(one arm) Preacher curls:
3x10x12 (zonder rust)

Deadliften lijkt weinig met een PR van 150...maar ik kom laatste tijd niet meer over de 140 en m'n houding begint tegen te werken...dus ik wil paar weken onder de 120 blijven en focussen op reps...ook omdat ik m'n greep wil versterken. dus dit waren technisch uitgevoerde deads.
die onderrug oefening is combi met hams...voelt erg lekker bij goede uitvoering.
m'n squats blijven niet sterk genoeg en daarom heb ik ook hier gekozen voor stapje terug en herhalingen pompen...ook dit zal ik even vasthouden. volgende week overigens gewoon weer met losse barbell.
benen circuit was een ideetje wat me vanmiddag te binnen schoot. zoals jullie begrijpen is het licht gewicht, maar wel slopend echt m'n hele benen ontploften en ten slotte is dat de bedoeling!
biceps geen commentaar...gewoon prima.

omdat ik dit weekend niks bijzonder gepland heb ga ik morgenochtend even een extra training pakken voor groepen waar ik deze week ff geen tijd voor had: buik - onderarmen - kuiten en wat traps nog.

Grappige training...circuitje altijd lekker uitputtend!
Ik vind je benen qua kracht wel enorm acher lopen als je het vergelijkt met je DL.
En je MP vind ik extreem sterk je lijkt wel quasimodo qua verhouding van kracht met je lichaam of heb je nooit je benen getraind?

Grappige training...circuitje altijd lekker uitputtend!
Ik vind je benen qua kracht wel enorm acher lopen als je het vergelijkt met je DL.
En je MP vind ik extreem sterk je lijkt wel quasimodo qua verhouding van kracht met je lichaam of heb je nooit je benen getraind?

ik ben me zeker weten bewust van de achterstand van m'n benen en kan er niks anders aan doen dan nu aan werken. t gekke is dat ik niet eens dunne benen heb ofzo..maar qua kracht is t niet veel. ik doe m'n best en heb er vertrouwen in!
daarnaast heb ik ze idd verwaarloosd hiervoor.
m'n schouders zijn altijd sterk geweest trouwens :)

zoals ik al aangaf zou ik vandaag een extra training pakken voor de kleine spiertjes onder ons :) buik, traps, kuiten en onderarmen

28-2 tijd: 11.40 - 12.45

hangend beenheffen
4x25xlichaam (30s rust)

hangend knieheffen (lichaam voor over hangend en knieën naar borst) (30s rust)
3x15xlichaam

rope crunches (30s rust)
4x15x48,5

staand kuitheffen in smith machine op een stepding
20x90 - 15x160 - 10x180 - 10x180

BB shurgs (voorkant)
15x70 - 10x100 - 6x120

Smith Shrugs (achterkant)
8x120 - 8x120 - 8x120

machine shurgs (is een press machine, maar dan handvaten van boven pakken) superset met Dbshrugs
15x105+10x40s - 21x105+8x40s - 31x105+6x40

reverse Bb curl (van onder tot half) superset met wristcurl (op cable rows machine, met balkje)
20x15+8x50 - 15x20+8x50 - 12x25+7x50

reverse cable wrist curl superset met cable wrist curl

3x8x35+3x8x35

Db zwaaien (armen gestrekt iets voor je uit en dan met lichte Dumbbells je pols helemaal van links naar recht draaien en door laten zwaaien)
4x20x6s

crunch superset met beenheffen
25+20 - 25+20 - 25+16+30s stilhangen

was een fijne training, wat extra aandacht voor de onderarmen enzo vind ik wel lekker. als ik wristcurls doe dan doe ik ze extreem langzaam en laat ze bijna van m'n vingers afglijden. dit doe ik sinds kort om mijn grip te versterken en daarom lijkt het licht gewicht. verder erg veel geshrug, maar had ik zin in...dus ja dan heb je dat. die laatste superset doe ik er ineens 31 omdat er twee grote gasten stonden te schreeuwen dat als ik de 31 niet haalde ik nog 5 sets moest doen (dus ja :S ) hehe

nu de verdiende rust....net even goed in de spiegel gekeken en besloten om de flat presses even niet meer uit te voeren voorlopig en volledig te focussen op de bovenborst. verder gaat het goed, behalve dan dat m'n benen echt sterker moeten worden, maar daar wordt aan gewerkt! kben goed aant aankomen en ben daarom wel wat minder straks, maar dat is part of the plan.

pak je wel eens een haney shrugs , breed pakken , de stang ligt achter je

ik doe meestal sjaak shrugs ;)

zonder gein, hoe breed is breed voor jou? ik zit achter me en voor me meestal 5 a 10 cm buiten m'n schouders

sjakie-shrugs - houden we erin - ik pak hem vrij breed , pak er per arm nog eens 10 cm maar bij ( je lats krijgen hier ook een opdonder mee )

Inmiddels is het dinsdag morgen, ben ik aant werk en dus tijd om ff de training van gisteren te noteren. Maandag was een goede training, ik kwam overdag niet helemaal uit met m'n eten, moest één maaltijd anderhalf uur opschuiven, maar uiteindelijk wel alles naar binnen gewerkt.
training was borst...

ma 2-3-09, tijd: 1730-1845

eerst wat losse warmup sets: opdrukken, machine press, peckdeckflyes (zonder rust, amper gewicht...ff bloed laten stromen)

Incline BP:
30xstang - 15x40 - 12x60 - 8x80 - 5x90 - 3x90 + 8x60 (dropset)

Weighted (chest) Dips:
15xbodyweight - 12x+14 - 8x+20 - 7x+22 - 8x+24

Flat Db Press:
12x30s - 9x32s - 8x34s - 5x38s - 4x38s

Incline Db flyes superset met incline dbpress:
12x20+8x20 - 9x22+6x22 - 6x24+5x24

low cable crossover:
12x11,75s - 8x13,5 + 15x8,75 (dropset)

zoals ik al zei was t een goede training. ik doe voorlopig alleen nog incline BP omdat ik echt m'n bovenborst ff wil bijspijkeren.
Incl BP ging best wel goed, was heel lang geleden dat ik hem deed en de 90 kg halen was toch wel een goede start. verwacht over een maandje ook op die de 100 te halen.
dips blijven gewoon echt mijn favo borst oefening. schijf of dumbbell om je middel en gaan, daar kun je mij voor wakker maken!
toen ik aan de flat Db press begon wilde ik persee de 40 kgs halen, maar ik merkte bij de tweede set dat m'n borst het al aardig zwaar had gehad. gewichten flikkerde keer uit m'n klauwen, vanwege vochtige handpalmen, maar daarna toch naar 38s gegaan. volgende keer beter!
die fly superset met press doe ik wekelijks en is erg lekker. soort van voorvermoeien en direct overgaan op press...krijg er dan amper nog wat uit, maar t gaat om t gevoel niet om t gewicht ;)
die low cables waren extraatje..van onderaf kan ik altijd lekker m'n borst samenknijpen, voelt wat meer borst als dat ik m hoog doe...

verder besloten om als volgende pre-workout superpump250 te gaan proberen. m'n supercharge is bijna op en ja het is mogelijk, want hij begint z'n kracht echt te verliezen.

nu moet ik een dagje achter de computer zitten, waar ik op m'n gemak kan werken en natuurlijk eten! vanmorgen al een halve schep whey op en een bak havermout met melk en banaan, over een half uurtje tijd voor de eerste drie boterhammen met kipfilet en een gekookt ei. dan is het aftellen naar de lunch en dan naar de volgende maaltijd, vervolgens het einde van de werkdag en m'n whey shake....de autorit, m'n preworkout shake en dan eindelijk de training....
dinsdag = rugdag!

Goede volume op je borst! Je bent idd al een grotesjaak!

Nu nog de grootste :)

Hehehe, dat gaat lastig worden met sjaak mossel die op weg is een beest te worden.

Lekkere training, die dips vind ik ook heerlijk. Alleen jammer dat ik daarmee een blessure heb opgelopen. Maar ik blijf deze doen in de toekomst.

Mooie trainingen en een mooi logje sjaak! Je zit qua stats net wat hoger dan mij, kan ik mooi hier naar toe gaan werken! Weet je misschien ook wat je 1RM's zijn?
Je SQ kan natuurlijk veel beter, maar dat geef je zelf al aan (ik heb dat met mijn DL). Ik vind je MP het sterkst! Ik zou zeggen: goed gemotiveerd blijven en knallen! Ik ga je log volgen.

Goede volume op je borst! Je bent idd al een grotesjaak!

Nu nog de grootste :)
tnx man....maar misschien moet ik de titel aanpassen ofzo...jij mag best grootstesjaak zijn, maar dan wil ik toch wel onder de schuilnaam Sjaak té Groot verder :P

Hehehe, dat gaat lastig worden met sjaak mossel die op weg is een beest te worden.

Lekkere training, die dips vind ik ook heerlijk. Alleen jammer dat ik daarmee een blessure heb opgelopen. Maar ik blijf deze doen in de toekomst.

k*t man blessure, ik heb lang alleen maar bodyweight gedaan om m'n schouders eraan te laten wennen, nu is het tijd om te beuken!

Mooie trainingen en een mooi logje sjaak! Je zit qua stats net wat hoger dan mij, kan ik mooi hier naar toe gaan werken! Weet je misschien ook wat je 1RM's zijn?
Je SQ kan natuurlijk veel beter, maar dat geef je zelf al aan (ik heb dat met mijn DL). Ik vind je MP het sterkst! Ik zou zeggen: goed gemotiveerd blijven en knallen! Ik ga je log volgen.

1RM's geen idee ouwe...als ik 1 RM's zou doen dan moeten ze wel perfect qua vorm zijn, maar dan kan ik meestal nog wel één half cheated uitpompen, dus vind t moeilijk te zeggen. ik ben ook geen fan van trainen tot een set van 1 rep...
en niet op m'n squat zeiken hehe, ik ben me er onderhand wel bewust van :P en die MP gaat binnen een maand nog met tien kilo omhoog, MARK MY WORDS!

Je bent trouwens bruut sterk 1.83 en 84 kg en zulke gewichten petje af sjakie!

1RM's geen idee ouwe...als ik 1 RM's zou doen dan moeten ze wel perfect qua vorm zijn, maar dan kan ik meestal nog wel één half cheated uitpompen, dus vind t moeilijk te zeggen. ik ben ook geen fan van trainen tot een set van 1 rep...
en niet op m'n squat zeiken hehe, ik ben me er onderhand wel bewust van :P en die MP gaat binnen een maand nog met tien kilo omhoog, MARK MY WORDS!

Ja ik snap dat wel, heb zelf ook vaak dat ik er nog wel eentje half uit kan drukken. Vind het wel gewoon af en toe interessant om de zoveel tijd om het te checken maar ik maak ook niet veel 1reppers hoor. Impressive als je MP nog 10kg omhoog weet te krijgen binnen een maand! Moet ik er maar even 15kg bovenop knallen haha :o

dan is het aftellen naar de lunch en dan naar de volgende maaltijd, vervolgens het einde van de werkdag en m'n whey shake....de autorit, m'n preworkout shake en dan eindelijk de training....
dinsdag = rugdag!

Kom maar door met die training!

serieuze gewichten sjakie , lekker zo'n supersetje tussendoor , mooie training

gisteravond te leeg om nog iets te vermelden in dit topic, daarom maar weer woensdag vanachter de computer op t werk even de rug training van gisteren met jullie delen! k had wat vertraging opgelopen met naar huis rijden, waardoor ik pas om 1735 kon beginnen. m'n trainingsmaatje was absent, dus moest het klusje alleen klaren...

di 3-2, tijd: 1735-1845

(weighted) Chin-ups:
12xbw - 9x+10 - 8x+10 - 8x+10 - 10xbw - 9xbw

BOR:
15x65 - 9x85 - 8x85 - 7x90 - 7x90 + 8x65 (dropset)

Seated-wide-reverse-grip Lat Row:
12x75 - 8x95 - 6x105 - 6x105 + 8x75 (dropset)

Seated-close-grip (roeihandvat) pulldown superset met one arm-Db Rows:
10x80+8x40 - 8x90+7x40 - 7x90+7x40 - 6x90+8x40

forearms - reverse grip barbell curl (eerste helft van beweging) superset met wrist curl:
20x20+10x13.75 - 16x25+9x13.75 - 20x25+8x13.75

opzich een lekkere training, al gingen de BOR me erg zwaar en moeizaam af deze keer.
die zittend lat rows met reverse grip laat mij goed m'n rug aanspannen en even vasthouden en dat veroorzaakt veel positieve pijn hehe
weer een supersetje :P blijft toch leuk...ik superset db rows vaak met iets, omdat ik db rows wel een goede oefening vind, maar db gaan bij ons tot 40...dus als ik voorvermoeid ben is dat net zwaar genoeg.
die pulldown met roeihandvat is niet echt een roeihandvat, maar twee van die losse handvaten aan hetzelfde haakje bevestigd...een roeihandvat moet nog bestelt worden...Grrrr :mad: anders kon ik T-Bars doe namelijk.
verder wilde ik traps trainen, maar die hadden zaterdag zo'n opdonder gehad dat ik nog m'n nek niet kon draaien hehe, dus daarom de onderarmen maar verwend met een supersetje!

vandaag rustdag...dus lekker werken, eten, rusten en groeien!
donderdag staat schouders op t programma, stiekem toch m'n favoriete training!

t bar row - stang op de grond leggen - ez-stang eronder en t barren maar

Je bent sterk man, echt waar! Ik ben 3 cm langer als jou, maar ik hoop dat als ik hetzelfde lichaamsgewicht als jou heb ook dezelfde krachtstats heb!

Hoeveel BF heb je nu eigenlijk?

Je bent trouwens bruut sterk 1.83 en 84 kg en zulke gewichten petje af sjakie!

tnx sjaak, ik doe m'n ding! maar even om de discussie gaande te houden...zou iets van giantsjaak wel door jou geapprecieerd worden :P

Ja ik snap dat wel, heb zelf ook vaak dat ik er nog wel eentje half uit kan drukken. Vind het wel gewoon af en toe interessant om de zoveel tijd om het te checken maar ik maak ook niet veel 1reppers hoor. Impressive als je MP nog 10kg omhoog weet te krijgen binnen een maand! Moet ik er maar even 15kg bovenop knallen haha :o

wedstrijdje doen op die MP :cool:

serieuze gewichten sjakie , lekker zo'n supersetje tussendoor , mooie training

Ja man, ik probeer nu beetje drie compounds echt zwaar en veel sets te pakken en dan voor het schok effect die superset, lichaam reageert goed (ikzelf ook)

t bar row - stang op de grond leggen - ez-stang eronder en t barren maar

old school aanwijzingen, maar mijn sportschoolhouder is nogal lui met bestellen, dus als ik met een oplossing kom is het beetje stimulans om te bestellen, dat hij had, helemaal verdwenen.

Je bent sterk man, echt waar! Ik ben 3 cm langer als jou, maar ik hoop dat als ik hetzelfde lichaamsgewicht als jou heb ook dezelfde krachtstats heb!

Hoeveel BF heb je nu eigenlijk?

damn die BF vraag...tja ik kon hem verwachten, serieus ik heb geen idee haha...ik ben zeker niet droog, maar heb ook geen buikje ofzo. binnenkort foto's wacht daar maar op en oordeel zelf!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven