- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
howiss....gisteren was echt een gruwelijk lekkere training! sowieso m'n favoriete spiergroep, schouders 
beetje saaie dag gehad op werk en was slaperig in de auto, des te harder kickte die supercharge in en knallen geblazen!
5-3, tijd: 15.40-17.00
(eerst wat draaiend gedoe met dumbbells om de schouders op te warmen)
Seated Db shoulder Press:
15x24s - 10x28s - 8x32s - 7x34s - 8x36s
Staande Military Press (barbell):
10x50 - 7x60 - 7x60 - 4x65 + 8x50 (dropset)
Side Laterals:
10x12s - 10x14s - 8x16s - 8x16s - 8x16s + 8x8s + 15x2s (dropset)
Reverse PeckDeck:
12x95 - 10x105 - 10x105 - 9x105 + 6x80 + 6x60 (dropset)
Wide grip upright rows superset met bent over laterals:
12x25+10x18s - 10x35+8x20s - 10x35+8x22s - 10x35+8x22s
echt een gruwelijk fijne, brandende training. Keihard PR op m'n db press, ****ing 36 kilo's hehe...k kan waarschijnlijk de 40 wel met 3 of 4 herhalingen...maja of ik dat als een PR zou willen tellen, tja.
de military press noteer ik lekker wel als een PR want ik claimde laatst binnen een maand op 70 kg te zitten dus ja, k moet toch ff door gaan met proberen...nu iig 4x65 kg, laatste herhaling was echt dodelijk zwaar, lekker wel tien seconden te duren voor de stang boven m'n hoofd was.
side raise vind ik heerlijk altijd, geen commentaar verder, alhoewel de dropset naar 2 kg dumbbells was grappig, want ik was compleet leeg. sta ik daar in m'n Animal shirt met 2 kg dumbbells te ploeteren, hyperventileren en kreunen haha.
Reverse peck-deck was misschien wel laatste keer aangezien ik de 10 reps telkens haal en de machine niet zwaarder kan, dus worden denk ik seated bent over laterals vanaf volgende week.
supersetje was een fijne afsluiter, met die uprights wide grip pak ik de buitenkant lekker aan en dan bent over laterals nog erbij geeft me het gevoel dat ik in m'n schouder training niks heb overgeslagen!!!
pijnlijk en prettig omschrijf ik deze! vandaag (vrijdag) is het benen dag, dus ik ga er aan geloven. sowieso extensions, squats, lunges/legpress, deadlifts, curls....zoiets zal t worden, kheb er zin in, wordt een pijnlijk weekend

beetje saaie dag gehad op werk en was slaperig in de auto, des te harder kickte die supercharge in en knallen geblazen!
5-3, tijd: 15.40-17.00
(eerst wat draaiend gedoe met dumbbells om de schouders op te warmen)
Seated Db shoulder Press:
15x24s - 10x28s - 8x32s - 7x34s - 8x36s

Staande Military Press (barbell):
10x50 - 7x60 - 7x60 - 4x65 + 8x50 (dropset)
Side Laterals:
10x12s - 10x14s - 8x16s - 8x16s - 8x16s + 8x8s + 15x2s (dropset)
Reverse PeckDeck:
12x95 - 10x105 - 10x105 - 9x105 + 6x80 + 6x60 (dropset)
Wide grip upright rows superset met bent over laterals:
12x25+10x18s - 10x35+8x20s - 10x35+8x22s - 10x35+8x22s
echt een gruwelijk fijne, brandende training. Keihard PR op m'n db press, ****ing 36 kilo's hehe...k kan waarschijnlijk de 40 wel met 3 of 4 herhalingen...maja of ik dat als een PR zou willen tellen, tja.
de military press noteer ik lekker wel als een PR want ik claimde laatst binnen een maand op 70 kg te zitten dus ja, k moet toch ff door gaan met proberen...nu iig 4x65 kg, laatste herhaling was echt dodelijk zwaar, lekker wel tien seconden te duren voor de stang boven m'n hoofd was.
side raise vind ik heerlijk altijd, geen commentaar verder, alhoewel de dropset naar 2 kg dumbbells was grappig, want ik was compleet leeg. sta ik daar in m'n Animal shirt met 2 kg dumbbells te ploeteren, hyperventileren en kreunen haha.

Reverse peck-deck was misschien wel laatste keer aangezien ik de 10 reps telkens haal en de machine niet zwaarder kan, dus worden denk ik seated bent over laterals vanaf volgende week.
supersetje was een fijne afsluiter, met die uprights wide grip pak ik de buitenkant lekker aan en dan bent over laterals nog erbij geeft me het gevoel dat ik in m'n schouder training niks heb overgeslagen!!!
pijnlijk en prettig omschrijf ik deze! vandaag (vrijdag) is het benen dag, dus ik ga er aan geloven. sowieso extensions, squats, lunges/legpress, deadlifts, curls....zoiets zal t worden, kheb er zin in, wordt een pijnlijk weekend

om toch even wat 130 kg sets eruit te gooien. ik vind het namelijk een k*t oefening om met veel reps te doen en voor m'n gevoel groei ik bij deze oefening t hardst op zwaar en weinig...maja volgende keer ff kijken of ik zwaarder ga of blijven kleven voor uitvoeringsperfectie
: ik kan hier van alles neerzetten, maar ik ben erachter gekomen dat de gewichten die ik eerder gaf totaall niet kloppen op deze machine. de blokken gewicht zijn genummerd (LifeFitness)...en zijn normaal vijf kilo per stuk (op de andere machines iig), maar hier is dat gewoon onmogelijk, dus daarom ga ik geen gegokte gewichten neerzetten. ik heb iig 5 sets gedaan, waarbij de laatste drie all the way waren.
)...en dat geeft een goede pomp, daarnaast kan je er een extra herhaling of twee uitgooien vanwege dat beetje rust.

maar wel slappe ofzo. squats lopen slecht, ik krijg die 80kg naar een paar keer ook niet explosief maar tergend langzaam omhoog. anyways...ik blijf doorgaan. zolang ik diep ga en spierpijn eraan over hou blijf ik hopen op verbetering.