Lijger
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m72
- Vetpercentage
- 14%
Goedemorgen, hier een logje van mijn trainingen. Ik ben 16 jaar, weeg zo'n 63KG en ben 1.72m lang. VP zit op 15%. Ik heb vorige week een abonnement bij de plaatselijke sportschool afgesloten die aankomende zondag in gaat, 17 nov 2013 dus. Ik ben van plan om aardig wat gewicht aan te komen om zo rond de 75KG te komen, dus veel en goed eten te samen met een goed trainingsschema.
Op aanraden van een hoop anderen heb ik Starting Strength van Rippetoe doorgenomen en alvast de oefeningen uitgeprobeerd zonder bar. Ik zal volgende week wel wat filmpjes posten zodat jullie m'n techniek kunnen zien en kunnen verbeteren indien dat nodig zou zijn. Ik volg de opleiding VeVa, dus eenmaal per maand zit ik een week lang stage te volgen bij het Korps Mariniers, waar ik m'n voeding dus niet zelf kan bepalen.
Hier het schema:
Maandag:
Squat 3x5
Bench Press 3x5
Bent Over Row 3x5
Chin ups 3x8
Barbell curl / Dumbbell curl 3x8
Calf Raises 3x8
Woensdag:
Squat 3x5
Military Press 3x5
Deadlift 1x5
Dips / Tricep cable pushdown 3x8
Pull-ups 3x8
Vrijdag:
Squat 3x5
Bench Press 3x5
Chin ups 3x8
Bent Over Row 3x5
Op of aanmerkingen? Feel free to say.
Beginfoto 16-11-13:
Begin Stats:
Bench Press: 30KG
Squat: 40KG
Deadlift: 50KG
Huidige Stats:
Bench Press: 35KG
Squat: 50KG
Deadlift: 60KG
Op aanraden van een hoop anderen heb ik Starting Strength van Rippetoe doorgenomen en alvast de oefeningen uitgeprobeerd zonder bar. Ik zal volgende week wel wat filmpjes posten zodat jullie m'n techniek kunnen zien en kunnen verbeteren indien dat nodig zou zijn. Ik volg de opleiding VeVa, dus eenmaal per maand zit ik een week lang stage te volgen bij het Korps Mariniers, waar ik m'n voeding dus niet zelf kan bepalen.
Hier het schema:
Maandag:
Squat 3x5
Bench Press 3x5
Bent Over Row 3x5
Chin ups 3x8
Calf Raises 3x8
Woensdag:
Squat 3x5
Military Press 3x5
Deadlift 1x5
Dips / Tricep cable pushdown 3x8
Pull-ups 3x8
Vrijdag:
Squat 3x5
Bench Press 3x5
Chin ups 3x8
Bent Over Row 3x5
Op of aanmerkingen? Feel free to say.
Beginfoto 16-11-13:
Begin Stats:
Bench Press: 30KG
Squat: 40KG
Deadlift: 50KG
Huidige Stats:
Bench Press: 35KG
Squat: 50KG
Deadlift: 60KG
Laatst bewerkt:

En ja, dan wordt het vanaf 60 niet echt goede form meer, gewicht met behulp van je hoofd, benen en rug omhoog drukken was dus niet de bedoeling.