XXL Nutrition

Vandaag Inside

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.901
Mocht Derksen daadwerkelijk stoppen bij Veronica Inside, dan weet hij wel wie hem kan opvolgen. “Wim Kieft vertelde dat hij in zijn contract heeft staan dat hij mij opvolgt als ik ooit wegga. Dat lijkt me ook prima. Ik bedoel, ik heb toch ook niet het eeuwige leven, hè?”

Gijp heeft nochtans eens gezegd dat hij stopt zonder Johan.

Dan valt Gijp in een zwart gat.

Mocht Derksen daadwerkelijk stoppen bij Veronica Inside, dan weet hij wel wie hem kan opvolgen. “Wim Kieft vertelde dat hij in zijn contract heeft staan dat hij mij opvolgt als ik ooit wegga. Dat lijkt me ook prima. Ik bedoel, ik heb toch ook niet het eeuwige leven, hè?”

Gijp heeft nochtans eens gezegd dat hij stopt zonder Johan.

Zou een programma als VI bij de Belgen kunnen overleven, of na dag 1 al van de buis worden gehaald?

Ging Don Imus ook niet gewoon door na het Nappy Headed hoes debacle? Waait allemaal weer over

Die zie ik zo bij een alternatief aanschuiven. Dat wordt dan de nieuwe Peter R.
Eerst Rondo, Djek en weet ik veel wie afzeiken en daarna als een schaap aanschuiven? Nah!

Misschien dat ie weer beachvoetbal op Curacao gaat presenteren of dom plaatje gaat inzingen maar verder niks

Het zou toch geweldig zijn als Genee op zou rotten en Gijp en Derksen blijven. Een wij of hij zou hilarisch zijn en zoete wraak.

• #2.910
Zou een programma als VI bij de Belgen kunnen overleven, of na dag 1 al van de buis worden gehaald?
Moeilijk te zeggen. De stijl van Derksen is hier ongezien. Wie weet zou men het verfrissend vinden. Vlamingen lijken (vooralsnog) minder gevoelig voor de PC cultuur in ieder geval.

Eerst Rondo, Djek en weet ik veel wie afzeiken en daarna als een schaap aanschuiven? Nah!

Misschien dat ie weer beachvoetbal op Curacao gaat presenteren of dom plaatje gaat inzingen maar verder niks

Half jaartje afkoelen en die zit echt wel weer ergens, helemaal met een EK.
Mensen willen Gijp zien, dan krijgen ze Gijp.

Het zou toch geweldig zijn als Genee op zou rotten en Gijp en Derksen blijven. Een wij of hij zou hilarisch zijn en zoete wraak.
Denk dat je Genee, ondanks z'n hele matige optreden gisteravond, erg snel gaat missen in VI. Die drie samen is gewoon de goude formule, denk dat ze alle drie onvervangbaar zijn.

• #2.914
Van der Gijp: “Wat mij betreft laatste uitzending”

Nou, Gijp heeft er ook geen zin meer in.

‘Jongens, dit heeft geen zin meer.’ Wij hebben Wilfred nu duidelijk gemaakt dat we absoluut klaar met hem zijn en dat het wat ons betreft gewoon de laatste uitzending was gisteren. Nee, daar kan je van overtuigd zijn. Dit komt niet meer goed.”

Denk dat je Genee, ondanks z'n hele matige optreden gisteravond, erg snel gaat missen in VI. Die drie samen is gewoon de goude formule, denk dat ze alle drie onvervangbaar zijn.

Is het nou zo moeilijk wat Genee doet, Derksen en Gijp aan het praten te krijgen? Bijdehand doorvragen, mening vragen. Hij heeft zijn kwaliteit, maar of die nu zo bepalend is voor het programma betwijfel ik.
Zou Kraay niet kunnen presenteren?

Nou, Gijp heeft er ook geen zin meer in.

‘Jongens, dit heeft geen zin meer.’ Wij hebben Wilfred nu duidelijk gemaakt dat we absoluut klaar met hem zijn en dat het wat ons betreft gewoon de laatste uitzending was gisteren. Nee, daar kan je van overtuigd zijn. Dit komt niet meer goed.”

ipv het programma te redden is Genee ze alsnog kwijt :roflol:

Vond je dat ook toen in Scheveningen met die ruzies? Ik wel namelijk.

Dat EK was VI oranje geen reet aan inderdaad. Heeft toch wel weer tot WK 2014 geduurd om weer helemaal boven te drijven. Vandaag was de bekende druppel denk ik en zal dit gedoe een roze olifant gaan worden in nieuwe situaties. Verpest dus.

Zou wel mooi geweest zijn als ze met zn driën het opnemen of, in ieder geval, elkaar bijstaan tegenover de pc cops

Is het nou zo moeilijk wat Genee doet, Derksen en Gijp aan het praten te krijgen? Bijdehand doorvragen, mening vragen. Hij heeft zijn kwaliteit, maar of die nu zo bepalend is voor het programma betwijfel ik.
Zou Kraay niet kunnen presenteren?
Kraay nee alsjeblieft zeg. Genee is bloedirritant maar zorgt voor bepaalde dynamiek, dat erkennen ze alle 3. Denk dat wanneer 1 van de 3 ermee kapt het afgelopen is.

Terug
Naar boven