Nou, dan voldeed hij aan elk stereotype.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou, dan voldeed hij aan elk stereotype.
Floyd the Landlord en Kimberly... Ik vind helemaal mooi! Die tatoeage ook op z'n borstkas.
Het hoofd van de gedachtepolitie.Doet mij hier aan denken.Het zijn wel 3 grote zeikerds en je kan Wilfred wel de zwarte piet toespelen, maar Johan en René zijn eigenlijk wel erger.

En wat gezegd wordt, waarom niet tijdens de uitzending de grote jongen uithangen. Sukkeltje is het eigenlijk die Gijp. Derksen hoor ik weinig van, die heeft zich in de uitzending staande gehouden.
O, maar daar vind ik hem ook heel goed in.Ach zolang hij af en toe een slecht grapje maakte en er zelf keihard om ging lachen vond ik het prima
"Ik neem een whisky'tje vanavond en ben ik het weer vergeten."Omdat het dus eigenlijk een muppet is die, naast over voetbal lullen en wat domme grappen maken, niet een normaal gesprek kan voeren.
Kan iemand die Gijp ff een fles bezorgen?Adverteerders oproepen/ bellen een totalitair verlangen?