Fitness Seller

Vandaag Inside

Kraay nee alsjeblieft zeg. Genee is bloedirritant maar zorgt voor bepaalde dynamiek, dat erkennen ze alle 3. Denk dat wanneer 1 van de 3 ermee kapt het afgelopen is.

Genee vraagt enkel door naar de bekende weg, ontzettend flauw ook. Zou echt benieuwd zijn of hij echt nodig is.

Denk dat Kraay het wel zou kunnen, maar zal niet serieus worden genomen. Peter R. is geen optie, maar zou mij geweldig lijken als de presentator.

Peter past echt niet bij het programma. Die geeft Gijp echt geen ruimte om gekkigheid te vertonen. En dan Derksen.

Misschien een outsider. Hoe heet die gast van Powned, Ruktor. Beau zou het ook kunnen denk ik. Heeft ook een beetje dat pedante. Matthijs, dat zou een meesterzet kunnen zijn van Sjon. Is groot fan van het programma en kan goed aangeven, snel schakelen en presenteren.

Laatst bewerkt:
Peter past echt niet bij het programma. Die geeft Gijp echt geen ruimte om gekkigheid te vertonen. En dan Derksen.

Misschien een outsider. Hoe heet die gast van Powned, Ruktor.

Peter zal na een maand wel ruzie met iedereen hebben.
Moet wel een persoontje zijn, dus geen droge Helene. Ach, gaat toch allemaal niks worden. Keek alleen nog de hoogtepunten op youtube laatste jaren. Laten ze enkel de VI Oranje nog even doen in 2021 en 2022 en het in stijl afsluiten.

Genee blijft dan VI op de radio doen?

Is dat dat manwijf (Buffalo Bill) van The Silence of the Lambs?
220px-Bill_iconic_scene.jpg

Schelvis heeft ook nog eens ingevallen.

Perez kom ik ook altijd weer mee op de proppen

Mis het voetbal eigenlijk ook helemaal niet :o

Hele gedoe doet mij beetje hier aan denken.
BBC moet zn bek houden. Kijk eens wat ze willens en wetens met die Savile in de doofpot hebben gestopt. Misschien verdiende die knakker wel klappen. Zit onze vriend jezza ergens te verpieteren achter de kabel

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.932
You dun goofed, Willy.

Pauw had het moeten presenteren, en dan hadden ze als trio aan tafel kunnen zitten met een paar gasten erbij. Genee had nu meerdere petten en daar leende deze discussie zich niet goed voor. Maar ja, achteraf eh. Achteraf is mooi wonen. Veel kijkers die het programma niet kennen vonden volgens mij dat Genee het juist goed deed. Andere kant is dat als Genee zich had opgesteld zodat Gijp en Derksen daar konden zitten als een warm bad, hij zichzelf ook als joker had opgesteld. Adverteerders haken af, programma ligt ineens onder vuur en wat moet je dan doen. Zo is het besloten. Dat kan goed of minder goed uitpakken. Dat Derksen zich zo voelt kan ik begrijpen, waar die hypochonder zich druk om maakt geen idee. Tijdens de uitzending zat hij er al niet lekker in.

Dit is acteerwerk op het hoogste niveau. Omdat ze niet weten hoe ze uit deze shit moeten komen en ze geen gezichtsverlies willen lijden, met door het stof kruipen, lossen ze het zo op. Oh we hebben ruzie met elkaar en stoppen daarom met de show terwijl we allemaal wel weten waarom ze (wellicht weer tijdelijk) stoppen en dat is dat talpa deze shit niet kan en wil gebruiken.

Show klaar dus einde ophef, opgelost.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.936
Oké dan. Doe uit dat licht, weg dit topic.

:p

Bizar: Trio Veronica Inside vanavond alweer aan tafel

Terug
Naar boven