XXL Nutrition

vasculariteit!

b12 injects
boldone of was het boldenone?
NO, nitrous, NOX3 of no xplode
glas rode wijn
winstrol wil ook nog wel eens helpen om je harder en droger en vasculairder te maken.

Bij de een liggen de aders hoger ('meer aan de huid oppervlakte') dan bij de ander.
Het is geheel genetisch. Er zijn natuurlijk middelen om "dikkere" aders te verkrijgen, maar dit komt veelal door de bloeddruk.

S0m30n3 zei:
b12 injects
boldone of was het boldenone?
NO, nitrous, NOX3 of no xplode
glas rode wijn
winstrol wil ook nog wel eens helpen om je harder en droger en vasculairder te maken.

waarom kick je een topic van meer dan een jaar omhoog ???

straks is hij nog zo onnozel om van alles te doen om een hoge bloeddruk te krijgen.

Je kan ook een maandje op vitamine B3 zitten. Dan krijg je zeker een boost. Het is alleen nergens goed voor, want na een maand werkt het gewoon niet meer en moet je weer minimaal een maand wachten. Ten tweede lijkt vitamine op nicotine en wordt ook wel niacide genoemt. Volgens mij is het nog "verslavend" ook nog en het zit zowat in iedere kruidvat pilletje.

Nu ik droger aan het worden ben, komen de aders door op m'n schouders en bovenkant borst. Nu zit ik nog op 16%, dit moet uiteraard lager worden, maar ben bang dat die aders dan een beetje teveel doorkomen. Opzich wel stoer, maar vrouwen vinden het vies :(

Ach, laat mij lekker vasculair zijn :D

Ik vind vasculariteit ook mooi, maar ik heb het zelf niet zo "erg", helaas. Als ik aan het trainen ben, worden ze bij mij wel goed zichtbaar, maar vaak zijn ze helemaal niet goed zichtbaar (ligt er net aan wat ik eet/drink denk ik).

Maargoed, dat NOX3 is wel goed spul om dat te verbeteren? (Niet permanent, maar dat kun je ook niet verwachten denk ik).

Toch denk ik wanneer je spierkwaliteit stuk beter is je aders meer zichtbaar worden.

Heb genoeg jongens gezien die na een kuur met winstrol of boldenone blijvend een stuk vasculairder waren. Denk dat dit te danken is aan beter spierkwaliteit waardoor de aders meer na buiten drukken.

Navy zei:
Ik kreeg van proviron heel veel aders, zelfs over mijn borst, en binnenkant biceps.
Same here, ik krijg ze ook aan de binnenkant triceps, maar weet niet of dit door de proviron komt of door de boldenone, gebruik ze allebei :D

B12 depot helpt ook goed bij mij, 1000 mg eod :yes:

vasculair word je met de tijd de een heeft er meer aanleg voor dan de ander ook weer afhankelijk van je vet % hoe lager ik in mijn bf kom hoe meer aders ik te zien krijg onder armen schouders borst zelfs mijn rug en benen komen dikke aders op...
wanneer ik een hele zwaare pomp heb als ik mezelf goed opfok met trainen zijn ze het beste!!~ :p
vitb12 injects verbeteren deze ook er zijn veel threads over te vinden

groeten

Frenkpie zei:
waarom kick je een topic van meer dan een jaar omhoog ???
Deze thread vond ik nog steeds bruikbaar, en so what, als mensen denken dat ie te oud is reageren ze toch gewoon niet.

Terug
Naar boven