Fitness Seller

vasten-afvallen-voeding

Bezoekers in dit topic

Gewoon een variant van IF, kan uitstekend werken. Bulken in de ramadan kan lastig/ongemakkelijk zijn, want je moet in korte tijd flink wat Kcals naar binnen werken. Voor een cut prima, rond de zomer zit ik altijd in een cut dus voor mij is het prima te doen. Krachtsverlies valt reuze mee.

Als ik jou was zou ik wel een serieus voedingsschema want 200 gr groente, 200 gr fruit en 200 gr vlees en wat whey en oats erna is erg weinig in Kcal en ik denk ook niet heel gebalanceerd. Niet te laag onder je onderhoud zitten en denk ook aan je vetten, succes
 
Ik heb op youtube wat gezien over vasten en trainen. Het is handig om bij het ontbreken van het vasten te beginnen met warm water en citroen. Dat zou ervoor zorgen dat je lichaam wakker wordt en dat het eten wat je er na gaat eten sneller gaat verteren.

Ik zat dus te denken om het zo te doen:

Ontvasten:
22.00 uur
0,25 l warm water met 1 citroen
0,75 l water


22.30 uur

1 scoop eiwit
400 ml half volle melk
40 g havermout
1 banaan



9,59 vet 68,95 klh 44,69 eiwit = 539 kcal




24.00 uur trainen, voor de training nog 250 ml sinasappelsap voor een beetje energie = 118 kcal



na de training:

2 scoops eiwit poeder
100 g fruit
20 g walnoten
20 g pindas



26,47 vet 18,48 klh 59 eiw = 522 kcal



En daarna voor het slapen gaan nog een kip salade met ongeveer 300 g kipfilet, wat sla en de nodige (zelfgemaakte) dressing wat op ongeveer 500 kcal komt


zo kom ik toch rond de 1600- 1700 kcal in de nacht met kwalitatief eten en rond de 180 gram eiwit. En ik kom zeker wel aan 2,5 liter water.

Als er tips of opmerkingen over zijn dan hoor ik het graag
 
1700Kcal met jouw gewicht? En als je dan na 2 weken niet meer afvalt op 1700Kcal, ga je dan verlagen?
En na ramadan zeker weer terug naar ouwe levenstijl en met ouwe levenstijl zal ouwe gewicht net zo snel terugkomen.
 
Nee ik dacht meer aan 9 dagen dit en de 10e dag een klein beetje junken zoals een hele pizza na de training.

Het is juist de bedoeling om de calorieen niet te hoog te houden. Na de ramadan wil ik dan een ander dieet doen, met meer calorieen en intensiever sporten. Dit is bedoelt voor een duwtje in de rug.
 
ik dacht trouwens nergens gelezen te hebben dat TS verplicht ramadan moest doen, maar dat als optie zag vanwege het gebrek aan tijd en discipline voor een mooi clean dieet.
 
Back
Naar boven