XXL Nutrition

Vechtsport kiezen

Ah jaa ik ga beetje off topic =P dit is niet de perfecte site om deze dingen te bespreken aangezien het een BB site is ind :P maar ja boksen is vet maar ik vind persoon jiu jitsu vetter.. en om specifiek te zijn vind ik al die grepen zo vet! en ik ben zeer gemotiveerd om het te beoefenen .. = P

Hey gab, dan doe je toch gewoon allebeide sporten.:)

MMA is van alles wat maar met iets minder techniek, ideaal voor jou denk ik.

ff offtopic: aankomende woensdag EINDELIJK 1ste MMA les bij mij in de stad. ben dolgelukkig dat er nu eindelijk mma les hier word gegeven, ik zorg dat ik er gelijk vanaf het begin af aan bij ben. wil er niks van missen :)
weet iemand btw nog een goede site voor goede mma spullen? broekjes handschoenen etc?

Krav maga man, is echt vet. Moet je naar die gym in Hierden gaan.

ff offtopic: aankomende woensdag EINDELIJK 1ste MMA les bij mij in de stad. ben dolgelukkig dat er nu eindelijk mma les hier word gegeven, ik zorg dat ik er gelijk vanaf het begin af aan bij ben. wil er niks van missen :)
weet iemand btw nog een goede site voor goede mma spullen? broekjes handschoenen etc?

www.fightshop4u.nl

Wat ik je vooral wil mee geven is, doe wat jij leuk vind en niet wat je vader leuk vind ofzo..

Ik vind zelf boksen trouwens de vetste van allemaal. Sommige zeggen dan: ga dan meteen op kick boksen, maar dat vond ik zelf minder leuk.

Met boksen had ik zelf dat ik veel meer mijn grensen opzocht en mentaal ook sterker werd.
Ook fijn om te weten wat voor leraar je krijgt, dat het niet een of ander studentje is bij wijs van spreken. Maar echt een drill majoor die je helemaal sloopt.

ik doe naast fitness MMA, chillste vechtsport ;)

Terug
Naar boven