AndroidHealthClinic

veel last na injecteren

uuuuhhhh wat

zie hier het resultaat, de foto's maken het kleiner

been 001.jpg

been 002.jpg

been 003.jpg

been 004.jpg

wtf man

Deed het veel pijn??

voor de operatie kon ik met morfine niet eens lopen

Geweldige foto's, dat hakt er in voor de twijfelende beginner hier op het forum, toch maar geen injects voorlopig denken die jongens nu. Wel rot voor je david.

Anyway heb je meteen je antwoord Boforli.

dit bedoelde ze toch met pijnlijke spuitplekken:D

• Like
Waarderingen: Lean
WTF zeg :eek: ik doe het nog eens :eek:, dat is wel een erg nasty pic hahahahha

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:18 ----------

Geweldige foto's, dat hakt er in voor de twijfelende beginner hier op het forum, toch maar geen injects voorlopig denken die jongens nu. Wel rot voor je david.

Anyway heb je meteen je antwoord Boforli.

en martijn :D , ik denk ook dat de verzekering dit niet zo ver gaat uitzoeken,
en zeker niet in dit soort gevallen t*ring he.

ik heb nu wel dicloflenac liggen en ibru, voel ik weer iets aankomen dan ga ik hier meteen mee beginnen.

ps ik heb nog enkele van die zambon's liggen, wil iemand ze gratis testen, kijken of het aan die zambon of gewoon aan mij ligt

Laatst bewerkt:
Er was toen een spookverhaal....spookverhaal he jongens,geen bewijs....dat er in sommige goede fakes dachboardcleaner en fijn quartz zou zitten....brrr

Ik heb in mijn looptijd denk ik wel 100 doosjes weggespoten...nooit geen enkele last van gehad

Klopt ook, ik heb al aardig wat weggespoten in mijn leven (klinkt wel fout als ik het teruglees???), maar hier is het gewoon een keer misgegaan. Het heeft mij niet weerhouden om verder te gaan met deze ''hobby''. Wel oud maar niet wijs genoeg blijbaar:D

damn ...erge foto's man!
schrik je wel even van ... ghehe maarja ... zal mij wel nooit overkomen :zweet: ..(vertel ik mezelf )

das inderdaad degoutant, karma voor jou :d

degoutant. salieri, is dat een belgisch woord, ik ken het namelijk niet.
Even voor de beginners ga nu niet denken, ik ga alleen orals pakken, gewoon een goede ug en dan heb je dit niet.

Begin gewoon met een olie basis, (testo, nooit problemen mee gehad, en nog nooit ooit van iemand iets verkeerds gehoord)

Jawel david........ Die bochel op mijn rug is door ug test hehehe.... Ik met GG langs het kerkhof .... Die zei wat heb je op je rug.... Ik zei nix.... Zegt GG nou hier heb je een bochel ... Hahahahaha

nu het grappige, ik lag in het ziekenhuis, ik moest een aantal spuiten krijgen voor de operatie, ik zeg tegen de verpleegster, ik doe het liever zelf, en wat doet ze, ze geeft de spuiten ( 2 stuks) aan mij ik mag ze zelf zetten. En het gekke is, het word niet eens ontsmet

Ja die zijn tegen trombose

nu het grappige, ik lag in het ziekenhuis, ik moest een aantal spuiten krijgen voor de operatie, ik zeg tegen de verpleegster, ik doe het liever zelf, en wat doet ze, ze geeft de spuiten ( 2 stuks) aan mij ik mag ze zelf zetten. En het gekke is, het word niet eens ontsmet

Hahaha...dat is nog eens hardcore..:thumbs:

ik heb eerder op de dag me eerste laten zetten! (test 250 )
Opzich ging dit erg goed.. het enigste was dat ik natuurlijk wel wat gespannen was, toen hij voor 80% gezet was werd ik ineens lijkbleek begon te zweten en het leek net of ik van me eigen af zou gaan!!! ( wel netjes 38 sec. erover gedaan om het geinjecteerd te krijgen)

Verder helemaal geen pijntje of iets.. hopelijk waren het alleen de spanningen, zenuwen en heb ik er de volgende keer geen last van!!

ook apart, er waren een stuk of 3 leerlingen (assistent dokters) die hebben alles meegemaakt. Gesprek dokter foto, ze keken z'n ogen uit

ik merk ook op de tv in het nieuws over vaccinatie voor de mexicaanse griep dat ze totaal niet aspireren en soms ook niet ontsmetten en dat bij kinderen,
ik ben niet mee geweest bij mijn dochter maar en ontsmetten en aspireren ho maar en mijn vriendin werd kwaad aangezien ze bij mij altijd zo moet injecteren,
zei die vrouw , " wij hebben hiervoor een opleiding gevolgd " WTF is maar goed dat ik niet mee ben geweest, kans op infectie is klein en in een ader spuiten ook maar goed is zeker aanwezig en dat bij een klein kind.

Terug
Naar boven