Fitness Seller

veel last na injecteren

• Topic Starter Topic Starter
Nou gelukkig zeg dat het goed gaat.... Pffff hield mijn adem al in.

iedereen moet het leren he. slaat trouwes goed in al. ben nu 4 kilo zwaarder en droger geworden. ook een stuk sterker. heb al weer nieuwe gear besteld voor 2e kuur die ik samen met mijn maat in april gaan doen, test-e en T3 (wil nl kurkdroog de zomer in). mijn maat gaat ook goed, is al een kilo of 6 aangekomen alleen die houd een beetje vocht vast.

maar aan de andere kant tot in hoever zullen ze dit onderzoeken kost hun ook extra geld, dus misschien heeft LEAN wel gelijk en doen ze hier niet moeilijk over.

dus op papier niet , maar in de praktijk wel vergoed word

@ boforli

ik heb de verzekering gebeld d*w (heb ik geen naam genoemd :D

Als er opzet in het spel is moet je dit wel zelf vergoeden in nederland,
ik belde op en zei dat ik anabolen gebruikte en dat ik een ontsteking had gekregen door een injectie, ze zeiden dat dit door eigen schuld was en dat dit dus niet vergoed werd, dus ik zei als ik nu had gezegd dat ik geen anabolen had gebruikt word het dan wel vergoed, ze zeiden eerst nee, maar ik zei dat het voor een werkstuk voor school was.

ze verwezen ze me naar het polis blad zie hieronder,

Geen vergoeding wordt verleend voor:

- De krachtens de polisvoorwaarden van de zorgverzekering en/of de AWBZ verschuldigde eigen bijdrage
het eigen risico, tenzij in deze voorwaarden dan wel in de folder Vergoedingenoverzicht 2009 Aanvullende
verzekering(en) anders is bepaald;

- Kosten welke zijn gemaakt in de tijd dat deze verzekering niet van kracht was, waarbij de datum van de
behandeling bepalend is;

- Kosten als gevolg van het feit dat verzekerde enige verplichting, welke krachtens deze voorwaarden op hem
rust, niet is nagekomen waardoor de belangen van de verzekeraar zijn geschaad,

-Kosten die ontstaan of mogelijk zijn geworden door opzet, grove schuld of met de wil van verzekerde of
belanghebbenden;

- Kosten die het gevolg zijn van enig misdrijf waaraan de verzekerde opzettelijk heeft deelgenomen;

- Kosten die direct of indirect verband houdende met zelfdoding van verzekerde, of poging daartoe;

- De kosten ontstaan in en door militaire dienst;

- De kosten ontstaan of mogelijk geworden door gebruik van alcohol, bedwelmende, opwekkende of
soortgelijke middelen door de verzekerde;

- De kosten verband houdende met inbeslagneming of verbeurdverklaring;

Dus tja word dus toch liegen, maar ze laten je niet aan je lot over.
Ik bedoel de dokter helpt je gewoon en kosten worden zelf betalen.

Ik vraag me alleen af tot in hoever ze dit gaan uitzoeken, ik bedoel voor een ontsteking remmer zullen ze niet zo moeilijk doen denk ik,

mmm,bedankt zowiezo,maar blijkbaar weet niemand hier op het forum er iets van af,kan mss beter n nieuw topic openen hierover.
Dus zoals het geval met andreas munzer en luke wood om maar enkele te noemen, moet alles door hun zelf betaald worden

lol is idd wel erg off topic geworden.

Ik ben ooit met spoed (volledige narcose) geopereerd ivm met enorme onsteking in mijn bovenbeen. Aangegeven dat dit kwam door een eigen injectie van aas.
Verzekering deed niet moeilijk, ik denk namelijk niet dat de dokter dot doorgeeft aan de verzekering (aas gedeelte)

Nu heb een lelijke plek met 2 flinke littekens, de wond die gemaakt wordt maken ze namelijk niet dicht, moet je spoelen, tevens een plek van 10 x 10 cm die ongevoelig is, en waar je zeker nooit mer een spuit zal zetten

Ik ben ooit met spoed (volledige narcose) geopereerd ivm met enorme onsteking in mijn bovenbeen. Aangegeven dat dit kwam door een eigen injectie van aas.
Verzekering deed niet moeilijk, ik denk namelijk niet dat de dokter dot doorgeeft aan de verzekering (aas gedeelte)

Nu heb een lelijke plek met 2 flinke littekens, de wond die gemaakt wordt maken ze namelijk niet dicht, moet je spoelen, tevens een plek van 10 x 10 cm die ongevoelig is, en waar je zeker nooit mer een spuit zal zetten

Kwam dit door niet goed ontsmetten of niet steriel werken?
Ik ben erg nieuwsgierig naar de oorzaak als je die weet zodat ik het in ieder geval kan voorkomen. Damn hoop zoiets nooit mee te maken:eek::eek::eek:

Lang leven winny depot hehehehehe

ik heb gelukkig zelf nog nooit een ontsteking gehad, maar weet idd dat winny wel vaak voor infecties zorgt.
Voor mijn geen winny.

@kriel bestaat er geen mogelijkheid tot winny op olie basis?

Ja dat is er wel

Wat is het voordeel dan waarom iedereen het bijna op waterbasis injecteert?

het is ip een suspensie,in olie is het geen suspensie

ik nog wel de ''originele'' zambon met holo sticker???

Bepaalde merken van ugh labs kunnen ook pijn veroorzaken vooral dag later.

misschien topic over openen? iets in de trent van....pijn na injecteren ofzo?

of pus in je been na injecteren

jij bent viespeuk,heb je nog scary pics david?

mart zal ik ze even na jou toe mailen kun jij ze eventueel plaatsen, ik weet niet hoe ik ze moet plaatsen

heel makkelijk via uitgebreide editor...bladeren,uploaden

Terug
Naar boven