@ boforli
ik heb de verzekering gebeld d*w (heb ik geen naam genoemd
Als er opzet in het spel is moet je dit wel zelf vergoeden in nederland,
ik belde op en zei dat ik anabolen gebruikte en dat ik een ontsteking had gekregen door een injectie, ze zeiden dat dit door eigen schuld was en dat dit dus niet vergoed werd, dus ik zei als ik nu had gezegd dat ik geen anabolen had gebruikt word het dan wel vergoed, ze zeiden eerst nee, maar ik zei dat het voor een werkstuk voor school was.
ze verwezen ze me naar het polis blad zie hieronder,
Geen vergoeding wordt verleend voor:
- De krachtens de polisvoorwaarden van de zorgverzekering en/of de AWBZ verschuldigde eigen bijdrage
het eigen risico, tenzij in deze voorwaarden dan wel in de folder Vergoedingenoverzicht 2009 Aanvullende
verzekering(en) anders is bepaald;
- Kosten welke zijn gemaakt in de tijd dat deze verzekering niet van kracht was, waarbij de datum van de
behandeling bepalend is;
- Kosten als gevolg van het feit dat verzekerde enige verplichting, welke krachtens deze voorwaarden op hem
rust, niet is nagekomen waardoor de belangen van de verzekeraar zijn geschaad,
-Kosten die ontstaan of mogelijk zijn geworden door opzet, grove schuld of met de wil van verzekerde of
belanghebbenden;
- Kosten die het gevolg zijn van enig misdrijf waaraan de verzekerde opzettelijk heeft deelgenomen;
- Kosten die direct of indirect verband houdende met zelfdoding van verzekerde, of poging daartoe;
- De kosten ontstaan in en door militaire dienst;
-
De kosten ontstaan of mogelijk geworden door gebruik van alcohol, bedwelmende, opwekkende of
soortgelijke middelen door de verzekerde;
- De kosten verband houdende met inbeslagneming of verbeurdverklaring;
Dus tja word dus toch liegen, maar ze laten je niet aan je lot over.
Ik bedoel de dokter helpt je gewoon en kosten worden zelf betalen.
Ik vraag me alleen af tot in hoever ze dit gaan uitzoeken, ik bedoel voor een ontsteking remmer zullen ze niet zo moeilijk doen denk ik,