Fitness Seller

veel last na injecteren

Niet Betalen ;) zelfde verhaal bij gynaecomastie (tenzij je kan aantonen dat dit niet door roids komt dus liegen, het lastige is dat een onstekeing niet een twee drie plotseling optreed dus ik denk dat het lastig word)

Bij valentino was het trouwens Synthol, geen roids.

Een maat van mij was 1m98 en woog van nature 122kg (vet) en had ook gyna is hieraan geopereerd en werd netjes vergoed.

is dat zo?? trekt de verzekering zich dan terug als je iets krijgt en je dokter weet van je anabolengebruik??Dat moeten ze toch eerst kunnen bewijzen dan,dat het door de aas komt en dat zal toch heel moeilijk gaan zijn.

---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------

Gelukkig worden die ingrepen gewoon vergoed door de verzekeraar. Net als bloedwaardes laten checken post cycle. Zou beetje cru zijn ook om alle verslavingszorg door de verzekeraar te laten betalen maar als 1 op de 1000 steroïden gebruikers eens een mankement heeft kan 'ie zelf betalen. Eigen schuld dikke bult zeker, lekker voor die stomme k*t AAS gebruikers, ik dacht het niet he.

Overigens een rare vraag voor iemand die zijn arts niet eens durft te vertellen dat hij AAS gebruikt. Begin daar eerst eens mee voordat je je kop breekt over dergelijke vragen des levens.

ja,lijkt me ook , is praktisch ,zoniet, onmogelijk om aant te tonen dat ziektes.... door aas ontstaan

als je iets heb kan je het beste eerlijk zijn ,als ze er achter komen dat je liegt dan helpen ze je niet meer had een maat van mij.

Als ik het zo achteraf lees denk ik dat LEAN gelijk heeft, alleen over gyna durf ik het niet te zeggen.

Laatst bewerkt:
nou,geeft niet martinezz, ik bedoel ook andere dingen.Stel dat je dokter weet dat je aas neemt en je krijgt n inwendige bloeding of leverfalen of hartstilstand ofzow

zal hij dat direct daarmee gaan relateren ? wss wel ,en wat gebeurt er dan?

Laatst bewerkt:
ik denk in zulke gevallen wel, ik heb net mijn post aangepast,

maar 1 maat van me met gyna van nature wel vergoed,
andere maat van me die wel eerlijk had aangegeven dat het door anabolen kwam werd niet vergoed.

nou,geeft niet martinezz, ik bedoel ook andere dingen.Stel dat je dokter weet dat je aas neemt en je krijgt n inwendige bloeding of leverfalen of hartstilstand ofzow

zal hij dat direct daarmee gaan relateren ? wss wel ,en wat gebeurt er dan?

das idd de grote vraag.

ik weet ook dat syrile een maat van me 2 flessen rum had gedronken en dat hij met de ambulance moest worden opgehaald (we gingen naar een pretpark) en maag leeggepompt en moest toen 618 euro betalen.
toch ook een gevalletje eigen schuld. Heeft nu niet echt betrekking op steroiden maar goed idee is het zelfde.

maar een ontsteking tja denk moeilijk te achterhalen maar idd wat kriel zegt misschien aangeven ik heb b12 geïnjecteerd, ik zal morgen een keer bellen met mijn verzekering,

Laatst bewerkt:
tja, maar kan je gyno wel n ziekte noemen, je kan er wel mee verderleven , tis wel smerig van de verzekering zowiezo , je zit er wel mee

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:15 ----------

neem nu het geval van luke wood,nierfalen , het wordt direct gerelateerd aan overmatig diuretica-gebruik , kan dat bewezen worden ,daar zal toch n stevig onderzoek naar gedaan moeten worden,maar anderzijds zijn hun dokters van hun gebruik op de hoogte dus wie zal de "schade" moeten gaan betalen??

tja, maar kan je gyno wel n ziekte noemen, je kan er wel mee verderleven , tis wel smerig van de verzekering zowiezo , je zit er wel mee

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:15 ----------

neem nu het geval van luke wood,nierfalen , het wordt direct gerelateerd aan overmatig diuretica-gebruik , kan dat bewezen worden ,daar zal toch n stevig onderzoek naar gedaan moeten worden,maar anderzijds zijn hun dokters van hun gebruik op de hoogte dus wie zal de "schade" moeten gaan betalen??

daarom denk ik ook aan de ernst van de situatie, maar misschien als je zelf aangeeft dat je psychologisch er onder lijd dat dit weer wel vergoed word bij gyna dan.

Laatst bewerkt:
Maar net zoals Lean zegt,zou het me sterk verwonderen dat ze je aan je lot gaan overlaten en je alles zelf moet betalen,wat als je geen geld hebt dan,dan laten ze je maar sterven dan??En een heroineverslaafde die neervalt van n overdosis dan??

---------- Toegevoegd om 23:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:28 ----------

de grote vraag is , wat komt er in aanmerking voor vergoeding en wat niet en wanneer wel en wanneer niet??

---------- Toegevoegd om 23:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:30 ----------

vermits ze gyno in somige gevallen niet terugbetalen en dat geval van alcoholvergiftiging wat je zegt.Ik heb ook n alcoholvergiftiging gehad vroeger , als ik me niet vergis moest ik die ook helemaal zelf betalen,ze hadden me op n fuif met n ambulance moeten wegbrengen en maag moeten leegpompen net als jouw maat.Was n duur grapje,moet ik morgen s navragen aan me ouders.

ze gyno in somige gevallen niet terugbetalen en dat geval van alcoholvergiftiging wat je zegt.Ik heb ook n alcoholvergiftiging gehad vroeger , als ik me niet vergis moest ik die ook helemaal zelf betalen,ze hadden me op n fuif met n ambulance moeten wegbrengen en maag moeten leegpompen net als jouw maat.Was n duur grapje,moet ik morgen s navragen aan me ouders.

lol ook te ver gegaan hahaha, tja ik weet het eerlijk gezegt ook nu niet meer.

misschien idd iemand op het forum ?

en ik bel morgen wel even (ben altijd een ongeduldig mannetje) :D

Laatst bewerkt:
lol was ook een k*t dag voor ons ahhahah in het ziekenhuis zitten wachten.

En hoe gaat het nu met Mistermx? En met Lowtje? Heb namelijk hetzelfde, maandag prikkie, nergens last van dinsdag ook niet, woensdag mank. Morgen, nog geen idee. Vorige week kon ik pas benen trainen twee dagen voor nieuwe inject. Geen pijn bij spot maar meer boven de knie inderdaad. Vorige week ging vanzelf over. (300mg met 0,6x0,3 quad). benieuwd of jullie er al minder last van hebben, lijkt me gewoon vocht wat zich ophoopt en pijn doet. Al eerder gehad. Maargoed vertel..

En hoe gaat het nu met Mistermx? En met Lowtje? Heb namelijk hetzelfde, maandag prikkie, nergens last van dinsdag ook niet, woensdag mank. Morgen, nog geen idee. Vorige week kon ik pas benen trainen twee dagen voor nieuwe inject. Geen pijn bij spot maar meer boven de knie inderdaad. Vorige week ging vanzelf over. (300mg met 0,6x0,3 quad). benieuwd of jullie er al minder last van hebben, lijkt me gewoon vocht wat zich ophoopt en pijn doet. Al eerder gehad. Maargoed vertel..

Precies hetzelfde vorige week eerste inject in benen geen pijn op de spot maar boven de knie dus veel lager dan de spotplek.Ik had 2 injects gezet in twee verschillende benen en ik had maar last in 1 been??????????
Kon 3 dagen niet lopen en heb 6 dagen echt last gehad....:eek:

Zzzzzzzzzzzzlaap

• Topic Starter Topic Starter

het gaat nu allemaal goed, heb er 7 injects opzitten. de laatste inject toevallig wel een klein beetje last gehad want had hem iets te hoog gezet richting de aanhechting. voor de rest nooit meer last gehad. gewoon goed diep zetten. met de ene hand houd ik de naald vast en met de andere injecteer ik, zo kan ik de naald goed stil houden.
ik duw ook echt goed door met injecteren, hele naald erin en dan nog doorduwen zodat je een kuil krijgt in je bil, zo zit hij diep genoeg.

Nou gelukkig zeg dat het goed gaat.... Pffff hield mijn adem al in.

@ boforli

ik heb de verzekering gebeld d*w (heb ik geen naam genoemd :D

Als er opzet in het spel is moet je dit wel zelf vergoeden in nederland,
ik belde op en zei dat ik anabolen gebruikte en dat ik een ontsteking had gekregen door een injectie, ze zeiden dat dit door eigen schuld was en dat dit dus niet vergoed werd, dus ik zei als ik nu had gezegd dat ik geen anabolen had gebruikt word het dan wel vergoed, ze zeiden eerst nee, maar ik zei dat het voor een werkstuk voor school was.

ze verwezen ze me naar het polis blad zie hieronder,

Geen vergoeding wordt verleend voor:

- De krachtens de polisvoorwaarden van de zorgverzekering en/of de AWBZ verschuldigde eigen bijdrage
het eigen risico, tenzij in deze voorwaarden dan wel in de folder Vergoedingenoverzicht 2009 Aanvullende
verzekering(en) anders is bepaald;

- Kosten welke zijn gemaakt in de tijd dat deze verzekering niet van kracht was, waarbij de datum van de
behandeling bepalend is;

- Kosten als gevolg van het feit dat verzekerde enige verplichting, welke krachtens deze voorwaarden op hem
rust, niet is nagekomen waardoor de belangen van de verzekeraar zijn geschaad,

-Kosten die ontstaan of mogelijk zijn geworden door opzet, grove schuld of met de wil van verzekerde of
belanghebbenden;

- Kosten die het gevolg zijn van enig misdrijf waaraan de verzekerde opzettelijk heeft deelgenomen;

- Kosten die direct of indirect verband houdende met zelfdoding van verzekerde, of poging daartoe;

- De kosten ontstaan in en door militaire dienst;

- De kosten ontstaan of mogelijk geworden door gebruik van alcohol, bedwelmende, opwekkende of
soortgelijke middelen door de verzekerde;

- De kosten verband houdende met inbeslagneming of verbeurdverklaring;

Dus tja word dus toch liegen, maar ze laten je niet aan je lot over.
Ik bedoel de dokter helpt je gewoon en kosten worden zelf betalen.

Ik vraag me alleen af tot in hoever ze dit gaan uitzoeken, ik bedoel voor een ontsteking remmer zullen ze niet zo moeilijk doen denk ik,

Laatst bewerkt:
spierbloeding, deze zakt naar beneden tot op je knie. Bekend verhaal, heb je nou gedaan wat ik zei en diclofenac geritseld? Paar diclotjes slikken en morgen is de zwelling weg getrokken. Voorzichtig injecteren en niet afwijken van je kuur-training-voedingschema.

Gainze en succes.

Calm en extra.

Terug
Naar boven