Niet Betalenzelfde verhaal bij gynaecomastie (tenzij je kan aantonen dat dit niet door roids komt dus liegen, het lastige is dat een onstekeing niet een twee drie plotseling optreed dus ik denk dat het lastig word)
Bij valentino was het trouwens Synthol, geen roids.
Een maat van mij was 1m98 en woog van nature 122kg (vet) en had ook gyna is hieraan geopereerd en werd netjes vergoed.
is dat zo?? trekt de verzekering zich dan terug als je iets krijgt en je dokter weet van je anabolengebruik??Dat moeten ze toch eerst kunnen bewijzen dan,dat het door de aas komt en dat zal toch heel moeilijk gaan zijn.
---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------
Gelukkig worden die ingrepen gewoon vergoed door de verzekeraar. Net als bloedwaardes laten checken post cycle. Zou beetje cru zijn ook om alle verslavingszorg door de verzekeraar te laten betalen maar als 1 op de 1000 steroïden gebruikers eens een mankement heeft kan 'ie zelf betalen. Eigen schuld dikke bult zeker, lekker voor die stomme k*t AAS gebruikers, ik dacht het niet he.
Overigens een rare vraag voor iemand die zijn arts niet eens durft te vertellen dat hij AAS gebruikt. Begin daar eerst eens mee voordat je je kop breekt over dergelijke vragen des levens.
ja,lijkt me ook , is praktisch ,zoniet, onmogelijk om aant te tonen dat ziektes.... door aas ontstaan

zelfde verhaal bij gynaecomastie (tenzij je kan aantonen dat dit niet door roids komt dus liegen, het lastige is dat een onstekeing niet een twee drie plotseling optreed dus ik denk dat het lastig word)