AndroidHealthClinic

veel last van pols en schouder bij bankdrukken

drestar

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Hallo ik doe al 15 jaar bijna elke dag aan fitness. bankdrukken deed ik meestal 2x per week maar sinds de laatste jaren heb ik veel last van mijn rechter schouder gekregen. hier ben ik al vaak mee naar de dokter geweest en pillen en spuiten voor gehad maar het bleef maar steeds terug komen, en sinds een half jaar heb ik ook steeds meer last van mijn rechterpols gekregen. ik denk niet dat het iets te maken heeft met verkeerde houding ofzo maar meer met slijtage, ik ben nu bijna 41 jaar en voel mij steeds meer aftakelen, maar wat kan ik er nog tegen doen om het draagelijk te maken? ik wil het liefste nog blijven fitnessen en het liefst nog elke dag. en ik druk tegenwoordig nog maar 60 kilo en dan krijg ik al last terwijl ik vroeger 140 drukte zonder een centje pijn,

ook doe ik nog aan voetbal ,maar als ik val en mezelf opvang op mijn pols dan verga ik van de pijn in d epols en voel he took in de rechter schouder. ben ik nu al naar de klote?

Waar zit de pijn in je schouder? Tijdens welke beweging heb je er nog meer last van? Als je je armen via de zijkant van je lichaam langs je oren brengt?

Ik zou iig een fysio zoeken die de oorzaak van de klacht gaat opzoeken. De pijn wordt door iets veroorzaakt, een spuit verhelpt dat in principe niet zo snel.

• Topic Starter Topic Starter
Waar zit de pijn in je schouder? Tijdens welke beweging heb je er nog meer last van? Als je je armen via de zijkant van je lichaam langs je oren brengt?

Ik zou iig een fysio zoeken die de oorzaak van de klacht gaat opzoeken. De pijn wordt door iets veroorzaakt, een spuit verhelpt dat in principe niet zo snel.

nee ja idd, eigenlijk het meest last bij bankdrukken .bij rugtraineing enz voel ik niks, maar he tis voornamelijk mijn pols die echt veel zeer doet, ik had daarvoor een week niet getraint omdat ik een knie in mijn bovenbeen had gehad bij voetbal en amper nog kon lopen. toen is de pijn in mijn pols ook weggegaan en heb een week diclofinac geslikt. en ben dus na een week niet te trainen weer gaan bankdrukken en het is gelijk weer mis dus diclofinac doet er ook niks aan. zou een polsbandje ofzo niet helpen?

Terug
Naar boven