drestar
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Hallo ik doe al 15 jaar bijna elke dag aan fitness. bankdrukken deed ik meestal 2x per week maar sinds de laatste jaren heb ik veel last van mijn rechter schouder gekregen. hier ben ik al vaak mee naar de dokter geweest en pillen en spuiten voor gehad maar het bleef maar steeds terug komen, en sinds een half jaar heb ik ook steeds meer last van mijn rechterpols gekregen. ik denk niet dat het iets te maken heeft met verkeerde houding ofzo maar meer met slijtage, ik ben nu bijna 41 jaar en voel mij steeds meer aftakelen, maar wat kan ik er nog tegen doen om het draagelijk te maken? ik wil het liefste nog blijven fitnessen en het liefst nog elke dag. en ik druk tegenwoordig nog maar 60 kilo en dan krijg ik al last terwijl ik vroeger 140 drukte zonder een centje pijn,
ook doe ik nog aan voetbal ,maar als ik val en mezelf opvang op mijn pols dan verga ik van de pijn in d epols en voel he took in de rechter schouder. ben ik nu al naar de klote?
ook doe ik nog aan voetbal ,maar als ik val en mezelf opvang op mijn pols dan verga ik van de pijn in d epols en voel he took in de rechter schouder. ben ik nu al naar de klote?