XXL Nutrition

veel pijn na injecteren van sustanon

lynxd

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
61kg
Vetpercentage
1%
Hallo allemaal.

Ik ben gisteren begonnen met een sustanon kuur.

Ik heb het in mijn bil gespoten ik voelde er helemaal niets van, alleen ik stond vanmorgen op en ik ga kapot van de pijn in mijn bil ik kan bijna niet meer normaal lopen of zitten.

Ik heb wel 30 youtube filmpjes gekeken over hoe je sus, moet injecteren en de bil leekt mij het minst pijnlijk.

is dit normaal? of heb ik misschien verkeerd geïnjecteerd?
want ze zijde dat de injectie wel een beetje pijn zou doen allen ik heb er helemaal niet van gevoeld

groetjes Danny

Pijn

Welke naald heb je gebruikt
Gebruikelijk naald is voor bil is 0,8x40
En heb je de naald wel helemaal er in gestoken ?
Het kan ook zijn dat je lichaam moet wennen aan de stof.
Bro gebruik ok even de zoek tool , zijn hier genoeg topics over .:)

Grote kans dat je te gevoelig bent voor sustanon.
Stap maar eens over op test e, zal je zien dat het een stuk aangenamer is.

Verplaatst naar aas sectie.

Aangespannen van de spanning wss, toen je injecteerde voelde je toen dat de naald een hard stukje door moest ? (beter kan ik het niet omschrijven) zoja; dan spande je je bil aan en dit voel je de volgende dag.

Ik heb altijd pijn bij het injecteren.. Heb allerlei soorten naalden geprobeerd, ben volledig ontspannen, en spuit het er zeer langzaam in.. Toch heb ik altijd 2 dagen pijn bij zitten, opstaan en lopen.. maarja, er zijn wel ergere dingen op de wereld ;) Na een paar uur ga je er vanzelf doorheen..

Is zeer waarschijnlijk de Prop die in Sust zit. Wen je na een paar keer injecteren vanzelf aan.

Kijk het effe aan, komt door de prop miss.
Anders stap maar over op test e, zeker minder pijnlijker.

Aangespannen van de spanning wss, toen je injecteerde voelde je toen dat de naald een hard stukje door moest ? (beter kan ik het niet omschrijven) zoja; dan spande je je bil aan en dit voel je de volgende dag.

nou wat jij bedoelt van dat harde stukje is niet van dat je je bil aanspant hoor maar doordat je vaak op hetzelfde plek spuit en je er dus harder littekenweefsel krijgt

hiroduid smeren of tijgerbalsem na injecteren, goed je bil ook ff inmaseren dat de olie zich goed kan vespreiden.

ik hebt het zelfde met ultra sustanon ben er sinds 2 weken begonnen maar afschuwelijke pijn is er een oplossing voor tegen die pijn of hoe en wat hoe het in elkaar zit die pijn?

ik hebt het zelfde met ultra sustanon ben er sinds 2 weken begonnen maar afschuwelijke pijn is er een oplossing voor tegen die pijn of hoe en wat hoe het in elkaar zit die pijn?

ultra sust, ultra k*t..

test E zoals gezegt, stukken minder pijn..

injectie snelheid bepaald ook veel

100 kilometer per uur doe ik het.
2ml doe ik in 3 minuten ongeveer. Nergens last van

Kwestie van wennen. Hoe meer je lichaam went aan ba, hoe minder zeer t gaat doen. Na mijn eerste injecties kreeg ik bijna een onsteking (enanthaat).
Overgins verwmijd ik de benen altijd, veel te veel zenuwen.

---------- Toegevoegd om 09:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:25 ----------

ultra sust, ultra k*t..

test E zoals gezegt, stukken minder pijn..

Bs, heb zelf pas ultra sust gebruikt en voelde t niet eens zitten, zowel niet in mn schouder als mn bil. Ultra sust is ideaal imo 350 mg, lekker makkelijk 1 x in de week zetten met een ml-etje deca :cool:

komt door de Prop die erin zit.. is gewoon wennen.

Kijk het effe aan, komt door de prop miss.
Anders stap maar over op test e, zeker minder pijnlijker.

Is zeer waarschijnlijk de Prop die in Sust zit. Wen je na een paar keer injecteren vanzelf aan.

mee eens ik denk dat de meeste pijn door prop kan komen, of door niet diep genoeg injecteren, aanspannen van de spier tijdens het injecteren en BB en BA verhoudingen.
Last van een injectie zal je altijd wel een beetje hebben gewoon effe doorbijten , en niet gaat het ALTIJD even goed dus dan raak je misschien een zenuw.

Laatst bewerkt:
je krijgt een spierverharding in je bil door die injectie ik heb al een paar dagen last van

Terug
Naar boven