Fitness Seller

veel pijn na injecteren van sustanon

is vrij normaal. De sust bevat propionaat, en mijn kickstart met prop deed ook elke x weer pijn. Na een paar weken werd t wel iets minder maar t blijft pijnlijk.

Daarom heb ik liever test enanthaat (testoviron)...
En ipv een kickstart met prop de ik dan liever een frontload met test-E

Laatst bewerkt:
ik had een vraagje ik heb ook een opgezwolle rechterbil en is rood onstoken kan dat? ofniet

ik had een vraagje ik heb ook een opgezwolle rechterbil en is rood onstoken kan dat? ofniet

Dat kan...er van uitgaande dat je schoon hebt gewerkt, kan het zijn dat je lichaam wat aan de vloeistof moet wennen.

En dat kan een ontstekingsreactie geven, neem een dag of twee wat ibuprofen.

Dat zal wat verlichting geven..

maar het is niet zo erg om langs de dokter te gaan want ik las bij een andere topic het kan ontsteking zijn en is geopereert wegens pus erin ofso?

Ik heb woensdag men laatste spuit test-e gezet in men bil. De dag erna had ik minder last dan normaal, maar sinds eergisteren is het erger geworden. Kan ondertss niet meer op men rechterzijde slapen en op men bil staat een dikke zwelling ter grote van een dik ei. Kan ik hier beter even mee langs de dokter gaan als het tegen morgen niet beter is of zou ik het nog wat afwachten.

maar het is niet zo erg om langs de dokter te gaan want ik las bij een andere topic het kan ontsteking zijn en is geopereert wegens pus erin ofso?

Als er spraken is van pus, dan hebben we het over een abces.

Ja...dan MOET je langs de dokter.

Ik heb woensdag men laatste spuit test-e gezet in men bil. De dag erna had ik minder last dan normaal, maar sinds eergisteren is het erger geworden. Kan ondertss niet meer op men rechterzijde slapen en op men bil staat een dikke zwelling ter grote van een dik ei. Kan ik hier beter even mee langs de dokter gaan als het tegen morgen niet beter is of zou ik het nog wat afwachten.

Wel diep genoeg geinjecteerd en schoon gewerkt?

Ibuprofen genomen?

Tja...het is hier geen medisch consult, als je het zelf niet vertrouwd...naar de dokter.

jahmaar hoe kan je weten dat het pus is kan ej dat merken ofniet

Terug
Naar boven