J I Jaimy
Cool Novice
- Waardering
- 1
Hehe, ik gooide er altijd 1 of 2 tl honing doorheen, smaakt het echt onwijs lekker!
hahaha, ja ik moet er ook echt iets doorheen hebben, anders krijg ik het niet eens doorgeslikt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehe, ik gooide er altijd 1 of 2 tl honing doorheen, smaakt het echt onwijs lekker!
Hey Iedereen,
Ik ben bezig om af te vallen, maar ik vind het heel moeilijk om niet lekkers te pakken als ik een honger gevoel heb..en van mezelf kan ik echt bunkeren..dus nu zoek ik eigenlijk iets om te eten, waar je veel van kan eten en maar weinig calorieen en/of koolhydraten bevat..en wat nog een beetje goed smaakt ook..ik drink al veel water..maar dat stopt het honger gevoel niet..I need food!!
groetjes!

eiwit opkloppen tot het een schuimend goedje wordt
beetje zoetstof toevoegen en een minuutje of 10 in de ijskast zetten
smaakt naar slagroom en tvult heel vlug

ba nee geen shake
een ei zonder het geel hé
of denk je dat je de hele dag door kwark kunt eten zonder aan te komen?
het eiwit wordt een schuimende massa en daardoor vult het zo goed , de helft is lucht en van lucht wordt je niet dik![]()
nee ik zoek gewoon iets, om de trek weg te nemen en toch weinig tot geen calorieen extra binnen krijg.ik had inderdaad gehoopt dat als ik een liter kwark naar binnen gooi, ik inderdaad niet aankomnee ik zoek gewoon iets, om de trek weg te nemen en toch weinig tot geen calorieen extra binnen krijg.
ik kan je verzekeren dat je van een liter kwark per dag redelijk wat gaat aankomen
weet je meid...er zijn gewoon geen dingen waar je een hele dag kunt van eten zonder aan te komen
dieten is nu eenmaal dieten
sorry

alleen maar om de trek weg te nemen...niet om de hele dag door te eten naast mijn gewone eten?
dan moet er echt geen chocola of iets van koeken in de buurt zijn