MuscleMeat

Veel, vullend, lekker en toch niet aankomen?

Hey Iedereen,

Ik ben bezig om af te vallen, maar ik vind het heel moeilijk om niet lekkers te pakken als ik een honger gevoel heb..en van mezelf kan ik echt bunkeren..dus nu zoek ik eigenlijk iets om te eten, waar je veel van kan eten en maar weinig calorieen en/of koolhydraten bevat..en wat nog een beetje goed smaakt ook..ik drink al veel water..maar dat stopt het honger gevoel niet..I need food!!

groetjes!

eiwit opkloppen tot het een schuimend goedje wordt
beetje zoetstof toevoegen en een minuutje of 10 in de ijskast zetten
;)

smaakt naar slagroom en tvult heel vlug

Groente, fruit, salades..

eitwit? een shake? dat is toch om aan te komen?

ba nee geen shake

een ei zonder het geel hé

of denk je dat je de hele dag door kwark kunt eten zonder aan te komen?

het eiwit wordt een schuimende massa en daardoor vult het zo goed , de helft is lucht en van lucht wordt je niet dik;)

• Topic Starter Topic Starter
ba nee geen shake

een ei zonder het geel hé

of denk je dat je de hele dag door kwark kunt eten zonder aan te komen?

het eiwit wordt een schuimende massa en daardoor vult het zo goed , de helft is lucht en van lucht wordt je niet dik;)

ik had inderdaad gehoopt dat als ik een liter kwark naar binnen gooi, ik inderdaad niet aankom ;) nee ik zoek gewoon iets, om de trek weg te nemen en toch weinig tot geen calorieen extra binnen krijg.

ik had inderdaad gehoopt dat als ik een liter kwark naar binnen gooi, ik inderdaad niet aankom ;) nee ik zoek gewoon iets, om de trek weg te nemen en toch weinig tot geen calorieen extra binnen krijg.

ik kan je verzekeren dat je van een liter kwark per dag redelijk wat gaat aankomen

weet je meid...er zijn gewoon geen dingen waar je een hele dag kunt van eten zonder aan te komen

dieten is nu eenmaal dieten

sorry

ik kan je verzekeren dat je van een liter kwark per dag redelijk wat gaat aankomen

weet je meid...er zijn gewoon geen dingen waar je een hele dag kunt van eten zonder aan te komen

dieten is nu eenmaal dieten

sorry

toch maar aan de wattan dan :D
nee even serieus..er zal toch wel iets bestaan..wat weinig vet, suiker, koolhydraten en calorieen bevat...? :( alleen maar om de trek weg te nemen...niet om de hele dag door te eten naast mijn gewone eten?

tja...er bestaan trucjes

maar als ik die allemaal vertel heb ik een rechtzaak aan men been
haha

stuur me dan een privébericht..anders sleep ik je voor de rechter voor het onthouden van belangrijke informatie :D

een eiwitshake? syntrax matrix 5.0 cookies 'n cream ofzo?
doe ik zelf wel eens als ik mij niet kan bedwingen lkkre "chocolade" bom.
daarna drink ik vaak een halve liter water weg en ik heb 3 uur lang geen zin meer ;P

mja of idd kwark.
mijn keuzes: magere kwark en 1 eetlepel vruchtenkwark erdoor. hoef je geen zoetstof toe te voegen en je kwarkje smaakt lekker

of een beetje zoetstof en/of een paar rozijntjes erdoor. door de zoete rozijntjes heb je ook minder snel weer zin in iets zoets (ik althans)

(works for me)
maar he ik kan me ook niet altijd bedwingen hoor ;) dan moet er echt geen chocola of iets van koeken in de buurt zijn :(

Wat ik ook hoorde is dat je door je kwark kaneel kan doen.

De smaak van magere kwark went na een tijdje vanzelf hoor, ik zou het toevoegen van suikers toch n beetje proberen te bepreken J I Jaimy.

Terug
Naar boven