- Waardering
- 2.615
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 50kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey tof Galen, ik ben ook vegan, maar alleen als ik zeker weet dat er echt 0 dieren aan zijn gestorven en daarom eet ik nu elke dag een stuk van mijn been op.Wat een slechte vegan ben jij. Alleen vegan wanneer het je uitkomt he.
Ik ben ook vegan. Mijn bord met rijst bevat slechts sporen van biefstuk.
. Bovendien bevat oreo palmolie, iets wat nefast is voor dieren.
5 Innocent Animals Suffering at the Hands of the Palm Oil Industry
Dus eigenlijk is vegan zijn een nutteloos bestaan want je consumeert nog steeds voeding die rechtstreeks dieren dood?About palm oil - SOS – Sumatran Orangutan Society
Is palm oil vegan?
In itself, palm oil is a vegetable product which does not need to involve the (ab)use of animals, and therefore is suitable for vegans. The palm oil and palm timber industries are rife with very bad practices. In the EU, palm oil used in food must now be labelled, but ingredients derived from palm oil in food and non-food products still do not have to be labelled. So it is not possible for consumers to 'boycott' palm products. Instead, ending the abuses of the palm tree (oil and timber) industries requires co-ordinated action by non-vegans and vegans, consumers and policymakers and industry etc., together.
Vegans should also be aware that due the fact that single-issue campaigns have focused solely on the negative effects of palm oil, other types of crop farming, which cause harm to many animals, are overlooked. The Vegan Society is working towards a world where animals are not (ab)used for human purposes. We encourage stock-free farming and alternatives to widespread crop clearance and other farming methods which currently cause many animals to die every year. Unfortunately, it is not yet possible or practical for individual vegans to only support vegan farming. However, the consumption of plant-based crops such as wheat, barley, oil palm and soybeans causes far fewer animals to lose their lives than eating animals.
Nog iets?
‘Bevat sporen van’Wat een slechte vegan ben jij. Alleen vegan wanneer het je uitkomt he.
Ik ben ook vegan. Mijn bord met rijst bevat slechts sporen van biefstuk.
) mensen?Veel minder dan vleeseters. Vegan wilt zeggen "zo min mogelijk schade toebrengen", 100% gaat niet. Maar ik doe tenminste iets, like, 200 dieren per jaar minder vermoorden.Dus eigenlijk is vegan zijn een nutteloos bestaan want je consumeert nog steeds voeding die rechtstreeks dieren dood?
Ja, mijn bord wordt bereid in een keuken waar ook vlees wordt bereid. Er belanden dan sporen van biefstuk en kip op mijn bord. Ik ben vegan.‘Bevat sporen van’
Op veel producten staat onder de ingrediëntenlijst een allergiewaarschuwing zoals ‘kan sporen van melk bevatten’, ‘bevat sporen van ei’, ‘kan vis bevatten’. Als er zo’n waarschuwing op de verpakking staat, betekent dit dat er in de fabriek waar het product gemaakt is ook andere producten gemaakt worden waar deze allergenen in verwerkt zitten. Er kunnen door kruisbesmetting dus heel kleine spoortjes van het allergeen op het product zitten. Voor de meeste vegans inclusief mijzelf is dat geen reden om zulke producten te vermijden. Zolang de ingrediënten van het product zelf maar vegan zijn.
Als je moest stoppen met groenten eten zou je veel meer dan 200 insecten redden. SAVE THE PLANET STOP EATING VEGETABLESVeel minder dan vleeseters. Vegan wilt zeggen "zo min mogelijk schade toebrengen", 100% gaat niet. Maar ik doe tenminste iets, like, 200 dieren per jaar minder vermoorden.
Of moet er een verschil gemaakt worden tussen rechstreeks vermoorden van een dier of door omgevingsfactoren? Lijkt me niet echt want het resultaat is namelijk gewoon hetzelfde. Double standards much.
Als je moest stoppen met groenten eten zou je veel meer dan 200 insecten redden. SAVE THE PLANET STOP EATING VEGETABLES
Bye bye
fake milieuverbeteraardit is een beetje slappe hap zeg... noem jezelf dan gewoon flexitariër. No shame in thatOreos zijn sinds 2015 in Europa vegan. Cross contact is "sporen van" en dat telt niet. I guess dat oreo zelf niet eens weet wat vegan inhoudt.
Een vegan gaat een bepaald product niet skippen omdat het in een fabriek wordt gemaakt waar ook niet-vegan producten worden geproduceerd. Dan kan je niets meer eten. Bevatten de ingrediënten iets dierlijk? Nee - - > vegan.
Are you fucking kidding medit is een beetje slappe hap zeg... noem jezelf dan gewoon flexitariër. No shame in that

Hoezo, ik amuseer mij.