XXL Nutrition

Veganism topic

Ik zag een keer als argument voorbij komen dat wij vegetariërs zijn omdat ''geef een baby een levende vogel en een banaan, en hij zal de banaan eten''

Zijn er meer van dit soort stevige onderbouwingen?

Ik zag een keer als argument voorbij komen dat wij vegetariërs zijn omdat ''geef een baby een levende vogel en een banaan, en hij zal de banaan eten''

Zijn er meer van dit soort stevige onderbouwingen?
Geef een kind een kroket en een krop sla. Wat denk je dat ie kiest?

Ik vond tofu eerst ook niet lekker, maar ik heb een aantal marinades uitgeprobeerd, dan gegrild en zo is het wel lekker.

Ze zeggen dat als je eerst de tofu frituurt en dan marineert het nog lekkerder is, maar dat heb ik nog niet geprobeerd (te veel kcal hehe).

Heb hier om de hoek een Thaise mevrouw die enkel vegan curry's/pasta's maakt om af te halen , suuuper lekkere tofu. Maar haar geheim heb ik nog niet kunnen ontfutselen.

Naam en adres van die Thaise mevrouw aub? Kan iedereen daar zo afhalen?

Heb deze eens gegeten, vond ik wel super lekker.

001129590_004_226705_708.jpg

Ik ben zelf verre van vega(n), maar deze heb ik ooit eens geprobeerd en het is prima te beuken (lekker gekruid). Ik had er een kapsalon mee gemaakt, wel kaas van koemelk gebruikt:o

En ik zag toevallig deze vandaag tijdens de cardio, wel een eye opener.

Ik ben zelf verre van vega(n), maar deze heb ik ooit eens geprobeerd en het is prima te beuken (lekker gekruid). Ik had er een kapsalon mee gemaakt, wel kaas van koemelk gebruikt:o

En ik zag toevallig deze vandaag tijdens de cardio, wel een eye opener.

We negeren de kaas even :')

Zelfs mandarijntjes zijn soms niet vegan.. Zot hoe vaak ze (nutteloos) dierlijke producten gebruiken.

Maar gelukkig zijn er ook veel dingen waarvan je denkt dat ze niet vegan zijn maar toch zijn, zoals oreos :grinny:

Oreos :roflol::roflol:
Zijn even vegan als ik.

Oreos zijn sinds 2015 in Europa vegan. Cross contact is "sporen van". I guess dat oreo zelf niet eens weet wat vegan inhoudt.

Een vegan gaat een bepaald product niet skippen omdat het in een fabriek wordt gemaakt waar ook niet-vegan producten worden geproduceerd. Dan kan je niets meer eten. Bevatten de ingrediënten iets dierlijk? Nee - - > vegan.

Laatst bewerkt:
Oreos zijn sinds 2015 in Europa vegan. Cross contact is "sporen van" en dat telt niet. I guess dat oreo zelf niet eens weet wat vegan inhoudt.

Een vegan gaat een bepaald product niet skippen omdat het in een fabriek wordt gemaakt waar ook niet-vegan producten worden geproduceerd. Dan kan je niets meer eten. Bevatten de ingrediënten iets dierlijk? Nee - - > vegan.

Zelf sla en wortelen telen.

Oreos zijn sinds 2015 in Europa vegan. Cross contact is "sporen van" en dat telt niet. I guess dat oreo zelf niet eens weet wat vegan inhoudt.

Wat een slechte vegan ben jij. Alleen vegan wanneer het je uitkomt he.

Ik ben ook vegan. Mijn bord met rijst bevat slechts sporen van biefstuk.

Terug
Naar boven