Milieuvriendelijker dan vlees.Quinoa bijvoorbeeld is helemaal niet milieuvriendelijk.
En vleeseters eten dan nog eens vlees én quinoa.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Milieuvriendelijker dan vlees.Quinoa bijvoorbeeld is helemaal niet milieuvriendelijk.
Milieuvriendelijker dan vlees.
Ik ben om.Ik zag een keer als argument voorbij komen dat wij vegetariërs zijn omdat ''geef een baby een levende vogel en een banaan, en hij zal de banaan eten''
Homofiele vleeseters misschien.Milieuvriendelijker dan vlees.
Geef een kind een kroket en een krop sla. Wat denk je dat ie kiest?Ik zag een keer als argument voorbij komen dat wij vegetariërs zijn omdat ''geef een baby een levende vogel en een banaan, en hij zal de banaan eten''
Zijn er meer van dit soort stevige onderbouwingen?
Ik vond tofu eerst ook niet lekker, maar ik heb een aantal marinades uitgeprobeerd, dan gegrild en zo is het wel lekker.
Ze zeggen dat als je eerst de tofu frituurt en dan marineert het nog lekkerder is, maar dat heb ik nog niet geprobeerd (te veel kcal hehe).
Heb hier om de hoek een Thaise mevrouw die enkel vegan curry's/pasta's maakt om af te halen , suuuper lekkere tofu. Maar haar geheim heb ik nog niet kunnen ontfutselen.
Neen je moet eerst deelnemen aan de kumité.Naam en adres van die Thaise mevrouw aub? Kan iedereen daar zo afhalen?
Het is Cosy Green in Gentbrugge.Naam en adres van die Thaise mevrouw aub? Kan iedereen daar zo afhalen?
Vegans kunnen dat niet aan jo.

Ik ben zelf verre van vega(n), maar deze heb ik ooit eens geprobeerd en het is prima te beuken (lekker gekruid). Ik had er een kapsalon mee gemaakt, wel kaas van koemelk gebruikt
En ik zag toevallig deze vandaag tijdens de cardio, wel een eye opener.

Oreo is gewoon vegan genius.

Oreos zijn sinds 2015 in Europa vegan. Cross contact is "sporen van". I guess dat oreo zelf niet eens weet wat vegan inhoudt.
Oreos zijn sinds 2015 in Europa vegan. Cross contact is "sporen van" en dat telt niet. I guess dat oreo zelf niet eens weet wat vegan inhoudt.

. Bovendien bevat oreo palmolie, iets wat nefast is voor dieren.Inderdaad.
Oreos zijn sinds 2015 in Europa vegan. Cross contact is "sporen van" en dat telt niet. I guess dat oreo zelf niet eens weet wat vegan inhoudt.
Een vegan gaat een bepaald product niet skippen omdat het in een fabriek wordt gemaakt waar ook niet-vegan producten worden geproduceerd. Dan kan je niets meer eten. Bevatten de ingrediënten iets dierlijk? Nee - - > vegan.
Wat een slechte vegan ben jij. Alleen vegan wanneer het je uitkomt he.Oreos zijn sinds 2015 in Europa vegan. Cross contact is "sporen van" en dat telt niet. I guess dat oreo zelf niet eens weet wat vegan inhoudt.
Een vegan gaat een bepaald product niet skippen omdat het in een fabriek wordt gemaakt waar ook niet-vegan producten worden geproduceerd. Dan kan je niets meer eten. Bevatten de ingrediënten iets dierlijk? Nee - - > vegan.