Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vond tofu eerst ook niet lekker, maar ik heb een aantal marinades uitgeprobeerd, dan gegrild en zo is het wel lekker.
Ze zeggen dat als je eerst de tofu frituurt en dan marineert het nog lekkerder is, maar dat heb ik nog niet geprobeerd (te veel kcal hehe).
Die van de vegetarische slager misschien?Ik vind kipfilet niet te vreten, maar heb ooit een keer nep kip gehad van de plus @Zeenius? en dat was wel echt serieus lekker. Zat geloof ik rond de 120kcal 19p /100g
Ik heb echt geen idee meer, volgens mij waren het gewoon pakketjes met pre sliced shit die je voor een paar tellen bakte.
Heb deze eens gegeten, vond ik wel super lekker.Ik heb echt geen idee meer, volgens mij waren het gewoon pakketjes met pre sliced shit die je voor een paar tellen bakte.
Wel goed als je met cutten honger blijft houden ..Broccoli moet je wel 300 gram van eten. Steak maar 35 gram. Nog een nadeel van vegandieet, veel grotere volumes eten.

het was die van Vivera
Ow nee, die heb ik nog nooit gegeten.
Ik weet niet waar deze BS vandaan komt, maar als ik een biefstukje eet zit daar al gauw zo'n 20-25 gram eiwit per 100 gram in.Ik zal de super slechte broccoli-vergelijking erbij halen om het helemaal compleet te maken :')
![]()
Ik zal de super slechte broccoli-vergelijking erbij halen om het helemaal compleet te maken :')
![]()
Is per 100 kcal broDe Indiase keuken heeft veel en lekkere vegetarische gerechten (ook veganistisch). Zeker omdat de échte hindoes vegetarian zijn. Volgens mij is zo'n 30% van de bevolking in India vegetariër.
Ik weet niet waar deze BS vandaan komt, maar als ik een biefstukje eet zit daar al gauw zo'n 20-25 gram eiwit per 100 gram in.
O sorry, mijn fout.
O sorry, mijn fout.
Wat een k*tvergelijking, vind ik weer een typisch voorbeeld van de resultaten naar je eigen hand zetten. Als je het zo bekijkt zit in sla waarschijnlijk ook veel eiwitten, alleen moet je er dan wel 10 kg van eten. Sla is voor konijnen, en 10 kg eten is voor olifanten.

We zijn carnivoren het zit zelfs in onze natuur...Het is vooral dat, we worden zo opgevoed en het zit in onze cultuur om dierlijke producten te eten. Maar als je één keer gewend bent om enkel plantaardig te eten is het even makkelijk om aan al je macro's te komen.
Biologie en geschiedenis lesje gemist?
Is dé vergelijking/het voorbeeld die minder snuggere vegans geven als het over proteine gaat.O sorry, mijn fout.
Wat een k*tvergelijking, vind ik weer een typisch voorbeeld van de resultaten naar je eigen hand zetten. Als je het zo bekijkt zit in sla waarschijnlijk ook veel eiwitten, alleen moet je er dan wel 10 kg van eten. Sla is voor konijnen, en 10 kg eten is voor olifanten.
Beter voor t milieu is ook nog wel een discussie over te voeren. Als je naar de vervuiling en productiekosten gaat kijken van eiwit in de vorm van sojabonen (inclusief verwerking en vervoer etc) denk ik dat er best wat argumenten te maken zijn dat dit zeker niet altijd mikeuvriendelijker is.
Quinoa bijvoorbeeld is helemaal niet milieuvriendelijk.Ik heb de reacties hierna niet gelezen maar:
Nee, nee, nee.