Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En niet te vergeten als je geen eiwittten gegeten hebt voor je 18e dan blijf je ook maar doordrammen. Gelukkig zijn er mensen als @Kathlinoo die er blijven op ingaan.veganisme roept bij mij het woord drammen op ,iets wat ook gebeurd bij de volgende woorden,
links,kraken,islam,groen links,vluchteling etc ,hoe kan dat toch![]()

Ah oké, jammer, dacht omdat er bij je gegevens Hasselt staat dat het meer in de buurt zou zijn.
Verder is dit topic echt afgegleden naar wat kinderachtig steekjes heen en weer steekjes geven. Jammer. Wel grappig dat heel wat mensen die klagen over het betweterige toontje van "vegans" dat zelf hebben als het over vleesconsumptie gaat.![]()
Zit 9 van de 10 keer in Gent omdat ik daar studeer. In Hasselt moet ik nog eens zoeken naar een vegan afhaal restaurant.
Je hebt wel PEAS in Hasselt. Maken vegan taarten,koeken, brownies..

Ow was jij dat :').Weet ik, heb in het begin hier ergens nog aan jou gevraagd of je daar al bent geweest.
PEAS zegt me niet zo veel, ik ga er wel eens langsgaan als ik jarig ben en de familie langskomt.![]()

Ow was jij dat :').
Ik heb nu de plannen gemaakt dat ik dit weekend langs ga
.
Kende ik niet maar ga het onthouden, is niet zó ver van HasseltIk weet niet of je het al kent, maar in Leopoldsburg is er de Gastvrijheid trouwens. Een restaurant met heel wat veganistische opties. Ben er één keer geweest en was echt heel goed.

dag in dag uit jaar in jaar uit gegeten kan worden zonder gek te worden.
maar dit is natuurlijk weer de catch wat het niet falsifiable maakt
al eens rode splitlinzen geprobeerd? 24g protein en 1.8g leucine per 100g en het is weg in 2 happen, vind het persoonlijk ook erg lekker (overigens ook zeer goedkoop, 2,50 voor 1kg biologische splitlinzen van merk Smaakt)
+ je kunt er allerlei gerechten mee maken, bv. lentil shepherd's pie
Aah dus jij komt altijd langs op Gent studentZit 9 van de 10 keer in Gent omdat ik daar studeer. In Hasselt moet ik nog eens zoeken naar een vegan afhaal restaurant.
Je hebt wel PEAS in Hasselt. Maken vegan taarten,koeken, brownies..
Sure.

als het zou kunnenDe hele vegan sekte is er juist op uit hun idealen door andermans strot te duwen en mensen te overtuigen dat vlees eten het kwaad zelf is. Wacht maar totdat ze wat macht in de tweede kamer krijgen en wij vleesloze dagen krijgen opgedrongen of andere ongein zoals geen vlees meer op scholen.Maar zonder dollen. Laat iedereen in zijn waarde... of iemand nu vegetarisch, vegan of gewoon een goeie vleeseter is. Ieder zijn ding maar leg het anderen niet op. De keuze is vrij voor iedereen. Ik heb ook wel vega gerechten die zeer smakeljk zijn... maar het liefst eet ik gewoon een lekker stuk vlees of vis erbij.als het zou kunnen
Urinetests om te kijken of je vlees hebt geconsumeerd.De hele vegan sekte is er juist op uit hun idealen door andermans strot te duwen en mensen te overtuigen dat vlees eten het kwaad zelf is. Wacht maar totdat ze wat macht in de tweede kamer krijgen en wij vleesloze dagen krijgen opgedrongen of andere ongein zoals geen vlees meer op scholen.

De hele vegan sekte is er juist op uit hun idealen door andermans strot te duwen en mensen te overtuigen dat vlees eten het kwaad zelf is. Wacht maar totdat ze wat macht in de tweede kamer krijgen en wij vleesloze dagen krijgen opgedrongen of andere ongein zoals geen vlees meer op scholen.